Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Digitalna marketinška strategija za podjetje ključarstvo BM
Avtorji:
ID
Maselj, Katja
(Avtor)
ID
Marič, Miha
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Mežnar, Dušan
(Komentor)
Datoteke:
UN_Maselj_Katja_2022.pdf
(13,22 MB)
MD5: CF543997AF9EAF572EF89A3840D74A9B
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
V zadnjem času smo priča izjemno hitremu razvoju digitalnih tehnologij, zato je dobra digitalna marketinška strategija v podjetju vse pomembnejša. Naš namen je bil prikazati ustrezno digitalno marketinško strategijo za podjetje Ključarstvo BM. V teoretičnem delu smo na temelju pregleda domače in tuje literature opredelili digitalni marketing z njegovimi prednostmi in slabostmi ter predstavili posamezne strategije. Nato smo se dotaknili še socialnih omrežij, kjer smo se osredotočili predvsem na Facebook, Instagram in TikTok. V raziskovalnem delu smo predstavili podjetje Ključarstvo BM ter izvedli dve metodi spraševanja – najprej anketo in nato še intervju z direktorjem podjetja Ključarstvo BM. Dobljene rezultate smo med seboj primerjali in analizirali s pomočjo raziskovalnih vprašanj. Podjetju Ključarstvo BM smo predlagali, naj čim prej vzpostavi spletno stran in socialna omrežja, poleg tega pa smo podali tudi predloge videza spletne strani in socialnih omrežij. Naša ugotovitev je bila, da bi digitalni marketing podjetju Ključarstvo BM lahko pomagal pri iskanju novih potencialnih strank in nasploh pri pozicioniranju na trgu.
Ključne besede:
digitalna marketinška strategija
,
digitalni marketing
,
socialna omrežja
,
podjetje Ključarstvo BM
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2022
PID:
20.500.12556/DKUM-82398
COBISS.SI-ID:
121961475
Datum objave v DKUM:
19.09.2022
Število ogledov:
837
Število prenosov:
138
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MASELJ, Katja, 2022,
Digitalna marketinška strategija za podjetje ključarstvo BM
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=82398
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Obratovanje in vzdrževanje hidroelektrarne Zvirče
Hidroelektrarne na reki Soči
Analiza učinkov rekonstrukcije HE Lomščica
Dejavniki proizvodnje električne energije na primerih izbranih hidroelektrarn na slovenskih rekah Drava, Sava in Soča
Vojaški pomen hidroelektrarne Savica
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Naložbe v trajnostni razvoj energetike
Obvladovanje stroškov vzdrževanja v podjetju HESS, d. o. o.
Optimizacija obratovalnega diagrama za hidroelektrarne na reki Dravi
Ocena ekonomske in okoljevarstvene upravičenosti investicije v decentralizirano proizvodnjo energije v podjetjih
Načrtovanje mikro hidroelektrarne z vgrajeno Peltonovo turbino
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
18.08.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Digital marketing strategy for the company ključarstvo BM
Opis:
Recently, we have witnessed the extremely rapid development of digital technologies, which is why a good digital marketing strategy in a company is increasingly important. Our purpose was to show an appropriate digital marketing strategy for Ključarstvo BM. In the theoretical part, based on a review of domestic and foreign literature, we defined digital marketing with its advantages and disadvantages and presented individual strategies. Then we touched on social networks, where we focused mainly on Facebook, Instagram and TikTok. In the research part, we presented the company Ključarstvo BM and carried out two questioning methods - first a survey and then an interview with the director of the company Ključarstvo BM. The obtained results were compared and analyzed with the help of research questions. We suggested the company Ključarstvo BM to set up a website and build a presence on social networks as soon as possible, and we also gave suggestions for the appearance of the website and social networks. Our conclusion was that digital marketing could help Ključarstvo BM to find new potential customers and in general to position itself in the market.
Ključne besede:
digital marketing strategy
,
digital marketing
,
social networks
,
company Ključarstvo BM
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj