| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Medpredmetno povezovanje pri tehniki in tehnologiji
Avtorji:ID Zorko, Tadej (Avtor)
ID Flogie, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf EMAG_Zorko_Tadej_2022.pdf (2,00 MB)
MD5: 0A39BFA4C911A704A8D7925F96D4D15E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:Magistrsko delo opredeljuje in obravnava vlogo medpredmetnega povezovanja pri pouku tehnike in tehnologije v slovenski osnovni šoli. V teoretičnem delu naloge so predstavljeni osnovni termini obravnavanega področja in temelji naravoslovne pismenosti ter opisane nekatere inovativne metode poučevanja pri pouku tehnike in tehnologije. Orisan je pregled medpredmetnih povezav, ki so navedene v učnem načrtu za pouk tehnike in tehnologije. V empiričnem delu naloge so predstavljeni izsledki raziskave, s katero smo na vzorcu učiteljev tehnike in tehnologije ugotavljali primernost medpredmetnega povezovanja tega predmeta z drugimi učnimi vsebinami. Rezultati so pokazali, da se učitelji tehnike in tehnologije medpredmetnega poučevanja pogosto poslužujejo, saj menijo, da so vsebine učnega načrta tehnike in tehnologije zelo primerne za tovrstno obliko pouka, ki pomembno prispeva tudi k razvoju naravoslovne pismenosti.
Ključne besede:inovativni pristopi poučevanja, medpredmetno povezovanje, naravoslovna pismenost, tehnika in tehnologija
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Zorko]
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/DKUM-82177 Novo okno
UDK:37.091.3:62(043.2)
COBISS.SI-ID:119109891 Novo okno
Datum objave v DKUM:30.08.2022
Število ogledov:848
Število prenosov:111
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:26.07.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A cross-curricular approach in design and technology
Opis:The master’s thesis presents the role of a cross-curricular approach in teaching Design and Technology as a school subject. The theoretical part of the thesis explains some basic terminology and the fundamental principles of scientific literacy. It includes the presentation of several Design and Technology innovative teaching methods. In addition, it defines a cross-curricular approach in education and it identifies disciplinary areas listed in the Design and Technology syllabus. In the empirical part of the thesis, the case study is presented and the research data are analysed. The aim of the case study is to evaluate the appropriateness of a cross-curricular approach in teaching Design and Technology. The study that researched a group of Design and Technology teachers has revealed that the teachers regularly use a cross-curricular approach in teaching the subject. Furthermore, they estimate that topics of the syllabus allow a cross-curricular approach and support the development of scientific literacy.
Ključne besede:innovative teaching methods, cross-curricular approaches, scientific literacy, Design and Technology


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici