| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv epidemije COVID-19 na spletne nakupovalne navade : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Avtorji:ID Vrečko Kotnik, Sandra (Avtor)
ID Kramar, Uroš (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Vrecko_Kotnik_Sandra_2022.pdf (1,25 MB)
MD5: 22BCF46829EA33E571C2AC61CFF84CA0
 
.pdf Sandra_Vrecko_Kotnik_zakljucno_delo.pdf (8,48 MB)
MD5: FE28ED511133BAD8F76979A682EA472D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:Leto 2020 je prineslo spremembe, ki jih nismo pričakovali. Še posebej za trgovine. Doživele so prelomnico. Nastopila je namreč pandemija COVID-19. Pojav pandemije je za sabo prinesel uvajanje ukrepov, ki naj bi pripomogli k manjši možnosti za okužbe. Ljudje so začeli z delom od doma, zaradi strahu niso zapuščali domov. Zaradi hitrega širjenja pa so se morale začasno zapreti tudi vse ne nujne dejavnosti. Med drugimi je tudi za trgovce to posledično pomenilo zapiranje fizičnih trgovin. To je povzročilo spremembo potrošnikove vsakodnevne nakupovalne rutine. Če so želeli kupovati kaj več od nujnih stvari, so morali začeti nakupovati na spletu, tudi če tega še prej niso storili. Pričakovano bi se naj zaradi strahu pred okužbami in zapiranji spletni nakupi toliko bolj povečali.
Ključne besede:spletno nakupovanje, COVID-19, potrošniške navade
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[S. Vrečko Kotnik]
Leto izida:2022
Št. strani:IX, 46 str.
PID:20.500.12556/DKUM-82102 Novo okno
UDK:658.7:336.794+616.98:578.834 (043.2)
COBISS.SI-ID:137229827 Novo okno
Datum objave v DKUM:11.01.2023
Število ogledov:653
Število prenosov:102
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
VREČKO KOTNIK, Sandra, 2022, Vpliv epidemije COVID-19 na spletne nakupovalne navade : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa [na spletu]. Diplomsko delo. Celje : S. Vrečko Kotnik. [Dostopano 22 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=82102
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.07.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Impact of COVID-19 epidemic on online shopping habits
Opis:Year 2020 brought some changes which we didn't expect. The changes were visible especially for the stores. For them this was a turning point. COVID-19 pandemic hit. Pandemic phenomenon had brought with it deployment of measures, which sould ease the possibility of getting infected. People started working from their homes, because of the fear some of them didn't even leave the house. Because of the fast spreading of the virus all non urgent businesses had to close. Among others also all the stores except urgent had to close their physical stores. This has caused a major change in spenders everyday shopping routine. If they wanted to buy anything else than just necessary things, they needed to start using online shopping, even if they haven't done it before. Expectations are that online shopping has increased because of pandemic.
Ključne besede:online shopping, COVID-19, consumer habits


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici