Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Oglaševanje z zvezdniki in vplivneži na družbenem omrežju Instagram : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Golob, Dona
(Avtor)
ID
Tomažič, Tina
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Pucer, Matevž
(Komentor)
Datoteke:
UN_Golob_Dona_2022.pdf
(1,72 MB)
MD5: 945D78A0CFDED9A2C0600FD5285574B5
PID:
20.500.12556/dkum/597f345d-6ecd-4db8-b5f7-e525970b0d18
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
V diplomskem delu smo predstavili oglaševanje z vplivneži in zvezdniki na Instagramu ter razlike med obema načinoma oglaševanja, hkrati pa raziskali, kateri način je bolj uspešen. Izvedli smo analizo objav slovenskih zvezdnikov in vplivnežev na Instagramu ter na podlagi stopnje angažiranosti ugotavljali, kateri način oglaševanja je v Sloveniji bolj uspešen. Ugotovili smo, da so slovenski vplivneži na Instagramu pri oglaševanju bolj uspešni kot slovenski zvezdniki, saj v povprečju dosegajo višjo stopnjo angažiranosti. Z anketo smo raziskali, kako uporabniki Instagrama v Sloveniji dojemajo oglaševanje z zvezdniki in vplivneži na Instagramu. Ugotavljali smo, ali imajo med uporabniki boljši ugled zvezdniki ali vplivneži, kateri jih z oglaševanjem bolj prepričajo za nakup izdelkov ali storitev ter mnenju katerih bolj zaupajo.
Ključne besede:
družbena omrežja
,
Instagram
,
oglaševanje
,
zvezdniki
,
vplivneži
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[D. Golob]
Leto izida:
2022
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (VII, 70 f.))
PID:
20.500.12556/DKUM-82096
UDK:
659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:
128920067
Datum objave v DKUM:
12.08.2022
Število ogledov:
1405
Število prenosov:
182
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GOLOB, Dona, 2022,
Oglaševanje z zvezdniki in vplivneži na družbenem omrežju Instagram : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : D. Golob. [Dostopano 24 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=82096
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Perception of sponsored posts on the Instagram social network by young users
Targeted advertising on social media
Self-Protection of social media users from cyberbullying
Use of social media for recognition Probike company
Online ad videoproduction
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Učinkovitost lansiranja trajnostne znamke preko družbenih omrežij, primer znamke: Hemptouch
Instapoezija
Analiza priljubljenosti nagradnih iger na družbenem omrežju Instagram
Motivi posameznikov za spremljanje vplivnežev na družbenem omrežju Instagram
Dejavnost vplivnežev kot karierna priložnost
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
12.07.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Celebrity and influencer advertising on Instagram
Opis:
In this thesis, we presented advertising with celebrities and influencers on Instagram, the differences between the two methods of advertising and explored which method is more successful. We analysed Instagram posts of Slovenian celebrities and influencers and determined which method of advertising is more successful in Slovenia, based on the engagement rate. We found that Slovenian influencers are more successful in advertising on Instagram than Slovenian celebrities, as they achieve a higher engagement rate on average. Our survey examined how Instagram users in Slovenia perceive advertising with celebrities and influencers on Instagram. We determined whether celebrities or influencers have a better reputation among users, who persuades them more to buy products or services through advertising and whose opinion they trust more.
Ključne besede:
social media
,
Instagram
,
advertising
,
celebrities
,
influencers
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj