Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Osebnostna blagovna znamka vplivnežev na družbenem omrežju instagram
Avtorji:
ID
Plečko, Žanet
(Avtor)
ID
Završnik, Bruno
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Plecko_Zanet_2022.pdf
(2,24 MB)
MD5: B208720D2D78726A208205BF1769281A
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V dobi digitalizacije smo priča družbenim medijem, katerih prvoten namen je bil združevanje ljudi, njihovo medsebojno komuniciranje in deljenje vsebin. Danes so se njihove funkcije že spremenile in poleg deljenja vsebin nudijo poslovne priložnosti za podjetja, skupine ljudi ali posameznika. Pojavile so se nove osebnosti, ki jim rečemo vplivneži. Vplivneži s svojimi aktivnostmi vplivajo na druge ljudi in jih spodbujajo k dejanjem, vedenju in mišljenju. Oblikujejo si svoje ciljno občinstvo in nanj vplivajo. V vlogi odjemalcev ljudje iščejo izdelke in storitve, s katerimi zadovoljujejo svoje potrebe na fizični ali čustveni ravni. Na trgu je konkurenca vedno večja, zato odjemalci svoje odločitve vse pogosteje sprejemajo na čustveni ravni in se odločajo za tiste blagovne znamke, s katerimi se poistovetijo. Namen blagovnih znamk je razlikovanje in izstopanje na trgu, kjer je konkurence vedno več. Blagovne znamke ne predstavljajo le izdelkov ali storitev, vendar želijo odjemalca prepričati s svojo zgodbo, vrednotami in osebnostjo. Enako počnejo vplivneži, ki sebe predstavljajo kot blagovno znamko in želijo doseči ljudi, katerih osebnost je v skladu z njihovo. Odjemalci se odločajo za blagovne znamke, ki podpirajo njihovo osebnost in s tem krepijo njihovo samopodobo. Vplivneži na družbenih omrežjih gradijo svojo osebnostno blagovno znamko tako, da je blagovna znamka njihov način življenja, osebnost, vrednote, način oblačenja, razmišljanje in vedenje. Večina vplivnežev se pri oblikovanju svoje osebnostne blagovne znamke odloča za družbeno omrežje Instagram, ki s svojimi orodji omogoča najbolj učinkovit način oblikovanja svoje znamke. Znotraj dela je predstavljena raziskava, ki vključuje vplivneže in njihovo aktivnost na družbenem omrežju Instagram. Predstavljeno je, kako tam oblikujejo svojo osebnostno blagovno znamko. Raziskava se osredotoča še na to, kako vplivneži gradijo svojo osebnostno blagovno znamko in kakšne so njene koristi.
Ključne besede:
osebnostna blagovna znamka
,
družbena omrežja
,
Instagram
,
vplivnež
,
blagovna znamka
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
Ž. Plečko
Leto izida:
2022
PID:
20.500.12556/DKUM-82018
UDK:
658.626
COBISS.SI-ID:
124700675
Datum objave v DKUM:
07.10.2022
Število ogledov:
660
Število prenosov:
140
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PLEČKO, Žanet, 2022,
Osebnostna blagovna znamka vplivnežev na družbenem omrežju instagram
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : Ž. Plečko. [Dostopano 24 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=82018
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Oglaševanje z zvezdniki in vplivneži na družbenem omrežju Instagram
Podjetniki na družbenih omrežjih
Ciljano oglaševanje na družbenih omrežjih
Digitalno oglaševanje oblačil na družbenih omrežjih
Oglaševanje na družbenih omrežjih
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vpliv oblikovanja informacij na oglaševanje na družbenih omrežjih
Izbiranje optimalne strategije za oglaševanje na družbenih omrežjih s pomočjo spletnih vplivnežev
Učinkovitost lansiranja trajnostne znamke preko družbenih omrežij, primer znamke: Hemptouch
Vključevanje znanih osebnosti v oglaševanje na družbenih omrežjih
Parazitno oglaševanje na družbenih omrežjih, namenjeno otrokom
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
29.06.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Personal branding of influencers on instagram
Opis:
The original purpose of social media was to connect people by encouraging communication and content sharing, but it has expanded significantly throughout the years; today, social media are often used for business purposes. People with established credibility, called the influencers, influence other people with their actions, encouraging them to act, think and behave in a certain way. They shape their target audience. Consumers choose products and services that appease their needs both physically and emotionally. The competition is getting fiercer by the day, resulting in the prevalence of emotions in the decision-making process; consumers decide on the products of brands that they identify with. With the market saturated with similar products, the companies strive to stand out from the crowd. Besides offering their products or services, they try to convince the target audience with a story, their values, and their personality. Influencers act likewise, presenting themselves as a brand and reaching out to like-minded people. Consumers decide on brands that they identify with. This gives a boost to their self-esteem. Social media influencers build their personal brand by presenting a brand, its products, or services as a part of their lifestyle, personality, values, way of dressing, thinking, and behaving. Most influencers pick Instagram as their social media platform as its interface allows them to successfully shape their personal brand. The research in the thesis examines influencers, their Instagram activity, and their personal brand building there. The focus is on how influencers build their personal brand and the benefits of such brands.
Ključne besede:
personal brand
,
social media
,
Instagram
,
influencer
,
brand
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj