Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Potrošniško vedenje temnopoltih američanov med pandemijo covida-19
Avtorji:
ID
Zidanšek, Tjaša
(Avtor)
ID
Romih, Dejan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Zidansek_Tjasa_2022.pdf
(1,50 MB)
MD5: 71333C975EC153D1A8CD197077395362
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Potrošniško vedenje zajema vse odločitve, ki jih posamezniki sprejmejo, da kupijo ali ne kupijo izdelka ali storitve. Na vedenje potrošnikov vpliva mnogo dejavnikov. Sem uvrščamo situacijske, osebne, psihološke in socialne dejavnike. Eden izmed dejavnikov, ki je v veliki meri vplival na vedenje potrošnikov, je pandemija covida-19. Slednja je na svet vplivala v mnogo pogledih. Ljudi je prisilila, da so spremenili svoja življenja. Samoizolacija in previdnostni ukrepi so povzročili bistvene premike pri vedenju potrošnikov. Strah pred okužbo s koronavirusno boleznijo je povzročil panično in impulzivno nakupovanje dobrin in povečanje spletne prodaje. V diplomskem delu smo se osredotočili na temnopolte Američane in vpliv pandemije covida-19 na njihovo potrošniško vedenje. Zaradi hitro rastoče populacije, nizke povprečne starosti ter večanja kupne moči in stopnje izobraženosti temnopolti Američani predstavljajo pomembno skupino potrošnikov, tako v analognem kot digitalnem svetu. Pandemija covida-19 je temnopolte ameriške potrošnike prizadela na veliko načinov. Vplivala je na močan porast brezposelnosti in zniževanje plač, kar je spremenilo potrošniško vedenje temnopoltih Američanov. Prav tako je privedla do zaprtja številnih podjetij v njihovi lasti. Temnopolti ameriški potrošniki so v času pandemije covida-19 nakupovali premišljeno in stroškovno zavestno. Izogibali so se nakupovanju v fizičnih trgovinah in oklevali z nakupi večjih vrednosti. Osredotočili so se na nakupovanje nižjecenovnih izdelkov in izdelkov s popusti. Pandemija je privedla do povečane uporabe digitalnih naprav, kot so mobilni telefoni, televizija, igralne konzole, radio in predvajalniki glasbe. Temnopolti ameriški potrošniki so digitalne naprave uporabljali za iskanje informacij, spletno nakupovanje, poslušanje glasbe, uporabo družbenih omrežij in učenje. Skoraj polovica temnopoltih ameriških potrošnikov je v času pandemije covida-19 nakupovala na spletu. Na ta način so nakupovali predvsem oblačila in obutev, izdelke za zdravje in lepoto ter živila in zdravila. V času pandemije so veliko časa preživeli na družbenih omrežjih, kar jim je omogočalo povezovanje s prijatelji, deljenje vsebine in iskanje novih informacij.
Ključne besede:
potrošnik
,
potrošniško vedenje
,
temnopolti Američani
,
temnopolti ameriški potrošniki
,
pandemija covida-19.
Kraj izida:
[Maribor]
Založnik:
T. Zidanšek
PID:
20.500.12556/DKUM-81992
UDK:
658.89:616-036.21
COBISS.SI-ID:
123294211
Datum objave v DKUM:
28.09.2022
Število ogledov:
713
Število prenosov:
56
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ZIDANŠEK, Tjaša, brez datuma,
Potrošniško vedenje temnopoltih američanov med pandemijo covida-19
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Zidanšek. [Dostopano 21 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=81992
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Potrošniško vedenje Američanov med pandemijo covida-19
Podatki COVID-19 sledilnika
Vpliv epidemije SARS-CoV-2 (Covid 19) na nakupovalne navade potrošnikov
Pedagoška praksa študentov razrednega pouka na osnovnih šolah v času epidemije covid-19 (sars-cov-2)
Vpliv pandemije covida-19 na finančno stabilnost
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vpliv epidemije Sars-Cov-2 (COVID-19) na zaznano kakovost življenja
Pulmonary pathology and COVID-19
Literaturni pregled vloge vitamina C pri covid-19
COVID-19 and the revival of passive immunization
ARIA-EAACI statement on asthma and COVID-19 (June 2, 2020)
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
26.06.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Consumer behaviour of black americans during the covid-19 pandemic
Opis:
Consumer behaviour includes all the decisions individuals make when choosing whether to buy a product or service. Consumer behaviour is influenced by many factors, including situational, personal, psychological and social ones. One of the aspects that has greatly affected consumer behaviour is the COVID-19 pandemic, which has transformed the world in many ways and forced people to change their lives. Self-isolation and precautionary measures have significantly altered consumer behaviour. The fear of contracting coronavirus has led to panic and the impulse purchasing of goods, as well as an increase in online sales. In this thesis, we focus on black Americans and the impact of the COVID-19 pandemic on their consumption patterns. Due to their rapidly growing population and increasing purchasing power, as well as their educational attainment and low average age, black Americans represent an important consumer group in both the analogue and digital worlds. The COVID-19 pandemic has affected black American consumers in many ways. It has led to a sharp increase in unemployment and lower wages, which has changed their consumption patterns. It has also led to the closure of many businesses owned by black Americans. During the COVID-19 pandemic, black American consumers made informed and cost-conscious purchases. They avoided shopping at physical stores and were reluctant to make large acquisitions. They focused on buying low-priced and discounted products. The pandemic led to an increased use of digital devices, such as mobile phones, televisions, game consoles, radios, and music players. Black American consumers used digital devices to search for information, shop online, listen to music, use social networks, and learn. Nearly half of black American consumers made online purchases during the COVID-19 pandemic, with the most frequent types being clothing and shoes, health and beauty products, groceries, and medications. They also spent a large amount of time on social networks, which allowed them to connect with friends, share content, and find new information.
Ključne besede:
consumer
,
consumer behaviour
,
black Americans
,
black American consumers
,
COVID-19 pandemic.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj