| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Delo na daljavo
Avtorji:ID Živković, Brana (Avtor)
ID Šarotar Žižek, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Zivkovic_Brana_2022.pdf (1,40 MB)
MD5: A61A20D3FBAA86FCDCB243B8DCE1248E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Danes vse pogosteje slišimo izraz delo na daljavo. V resnici se ta izraz uporablja že vrsto let, prvič pa ga je leta 1973 omenil znanstvenik Jack Nilles. Delo na daljavo se je začelo razvijati z razvojem tehnologije v drugi polovici 20. stoletja. Zaposleni v bolj razvitih podjetjih so imeli vse večjo željo po fleksibilnosti svojega prostora in časa. Tehnologija je s seboj prinašala številne nove priložnosti in omogočila prenos dela iz pisarn na katero koli drugo lokacijo, in time zagotovila fleksibilnost za zaposlene. Delo na daljavo ima svoje pozitivne in negativne plati tako za delojemalca kot za delodajalca. Tako delo na daljavo zmanjšuje dnevne stroške potovanj, ur in energije, povečuje produktivnost, omogoča boljši odnos med delom in družino, po drugi strani pa izolira ljudi, zmanjšuje socialne veščine in stike z ljudmi v živo. Mnogi se počutijo osamljene, depresivne, izolirane. Zelo pomembno vlogo pri delu na daljavo igra tudi prostor, v katerem delamo. Domačo pisarno je treba urediti tako, da se počutimo srečno in zadovoljno in zmanjšamo negativne plati na minimum. Vodje znotraj podjetja imajo veliko vlogo pri usklajevanju dela na daljavo z delovanjem organizacije v eno veliko celoto. Morajo biti previdni in skrbeti za interne in eksterne dele organizacije. Zagotoviti morajo, da so vizija, poslanstvo in cilji podjetja usklajeni z delom zaposlenih. Notranji del podjetja vključuje zaposlene, njihovo zadovoljstvo in motivacijo pri delu, strukturo podjetja, njegovo gibanje proti cilju, usklajenost notranjih procesov, itd. Poleg tega zunanji del organizacije vključuje stranke in druge skupine zunaj podjetja, ki vplivajo na samo podjetje in njegovo delovanje.
Ključne besede:Delo na daljavo, management, Covid-19, zaposleni, delodajalec
Kraj izida:[Maribor]
Založnik:B. Živković
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/DKUM-81888 Novo okno
UDK:331.103
COBISS.SI-ID:125266691 Novo okno
Datum objave v DKUM:12.10.2022
Število ogledov:712
Število prenosov:118
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
ŽIVKOVIĆ, Brana, 2022, Delo na daljavo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : B. Živković. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=81888
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:14.06.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Teleworking
Opis:These days, we hear the term teleworking more and more often. The truth is that this term has been used for many years, and was first mentioned in 1973 by scientist Jack Nilles. Teleworking began to develop with the development of technology in the second half of the 20th century. Employees in more developed companies had a growing desire for flexibility in their space and time. The technology brought with it many new opportunities and enabled the transfer of work from offices to any other location, thus providing flexibility for employees. Teleworking certainly has its positive and negative sides for both the employee and the employer. Teleworking reduces the daily cost of travel, hours and energy, increases productivity, improves the relationship between work and family, and on the other hand isolates people, reduces social skills as well as live contact with people. Many feel lonely, depressed, isolated. Teleworking and the space in which we work must be arranged in the right way so that we feel happy and satisfied and reduce the negative sides to a minimum. Leaders within the company play a major role in coordinating telecommuting with the operation of the organization into one large entity. They need to be careful and take care of the internal and external parts of the organization. They need to ensure that the company's vision, mission and goals are aligned with the work of the employees. The internal part of the company includes employees, their satisfaction and motivation at work, the structure of the company, its movement towards the goal, the coordination of internal processes, etc. In addition, the external part of the organization includes customers and other groups outside the company that affect the company itself and its operations.
Ključne besede:Teleworking, management, Covid-19, employees, employer


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici