Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vpliv pandemije "covid 19" na učni proces študentov
Avtorji:
ID
Cerović, Jelena
(Avtor)
ID
Borstner, Bojan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Cerovic_Jelena_2022.pdf
(13,25 MB)
MD5: B3DCD663DE69255EE110B4B2D22DD037
PID:
20.500.12556/dkum/00d541d0-6bfd-40a1-b1a6-4afe09fc3a3d
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Dveletna pandemija je vplivala na učne procese študentov s prehodom na »hibridni model izobraževanja«. Mladi kot posebna družbena kategorija so bili med pandemijo še posebej prizadeti, kar dokazujejo številna poročila po svetu. Pandemija je vplivala na akademsko motivacijo, socialno kohezijo in psihično počutje študentov, pouk je potekal s programskimi orodji, ki so bila uporabljena tudi za ocenjevanje (testiranje) študentov v času pandemije. Prvi del je teoretičen. Opisali smo hibridni model izobraževanja, njegov nastanek, v nadaljevanju pa smo se osredotočili na opis popolnega prehoda študentov na ta način izobraževanja v času pandemije »covid-19«, prav tako pa smo opisali vpliv pandemije »covid-19« na študente medicine in usposabljanje zdravstvenega osebja. V drugem delu smo raziskali svojo temo: Vpliv pandemije »covid-19« na učni proces študentov. Raziskava je potekala z anketnim vprašalnikom. Postavili smo dve hipotezi, eno ovrgli in drugo sprejeli. Rezultate smo analizirali s programom SPSS (Statistical Package for the Social Sciences). Vprašalnik je bil sestavljen iz vprašanj za naslednja področja: 1. izobraževanje; 2. varnost in zdravje; 3. zaupanje v institucije; 4. delo in zaslužek; udeleženci so bili vnaprej obveščeni o obravnavanih temah. Anketiranci so imeli večinoma pozitivne ocene oziroma se ni nič spremenilo, medtem ko je bila njihova ocena »zaupanje v institucije« med izrednim stanjem večinoma negativna.
Ključne besede:
pandemija »covid-19«
,
izobraževalni proces
,
učenje na daljavo
,
študenti
,
profesorji
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2022
PID:
20.500.12556/DKUM-81881
COBISS.SI-ID:
115317251
Datum objave v DKUM:
14.07.2022
Število ogledov:
1021
Število prenosov:
149
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
CEROVIĆ, Jelena, 2022,
Vpliv pandemije „covid 19“ na učni proces študentov
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor. [Dostopano 23 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=81881
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Rak sečnega mehurja pri ženskah
Rak sečnega mehurja
Rak sečnega mehurja
Rak zgornjih prebavil
Priporočila za obravnavo bolnikov z malignim melanomom
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
ǂThe ǂsignificance of defining the tumour marker Cyfra 21-1 for bladder cancer
Epidemiologija raka dojk in dejavniki tveganja
Our experiences in preoperative staging of esophageal cancer with endoscopic ultrasound
Klinični pomen določanja tumorskega označevalca NMP22 pri raku sečnega mehurja
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
14.06.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The impact of the covid 19 pandemic on the learning process of students
Opis:
The two-year pandemic affected students' learning processes by moving to a "hybrid model of education." Young people as a special social category were particularly affected during the pandemic, as evidenced by numerous reports around the world. The pandemic affected the academic motivation, social cohesion and mental well-being of students, and classes were conducted with software tools that were also used to assess (test) students during the pandemic. The first part is theoretical. We described a hybrid model of education, its origins, and then focused on describing the complete transition of students to this mode of education, during the covid 19 pandemic, then the impact of the covid 19 pandemic on medical students and medical staff training. In the second part, we explored our topic: The impact of the “covid 19” pandemic on student learning. The survey was conducted with a questionnaire. We made two hypotheses, refuted one and accepted the other. The results were analyzed with the SPSS (Statistical Package for the Social Sciences) program. The questionnaire consisted of questions for the following areas: 1. education; 2. safety and health; 3. trust in institutions; 4. work and earnings; participants were informed in advance about the topics covered. Respondents had mostly positive assessments or nothing has changed, while their assessment of "trust in institutions" was mostly negative.
Ključne besede:
covid pandemic 19
,
educational process
,
distance learning
,
students
,
professors
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj