Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Izkušnja učencev z učnimi težavami v času šolanja na daljavo : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Cotič, Barbara
(Avtor)
ID
Javornik, Marija
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Cotic_Barbara_2022.pdf
(1,63 MB)
MD5: 7A765E2BA0095F4E3B0B82BEC427DB9F
PID:
20.500.12556/dkum/545b39cf-22af-44d2-b9d9-c070fec7e6cb
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
V magistrskem delu smo preučili izkušnje učencev z učnimi težavami v času šolanja na daljavo. V okviru teoretičnega dela smo s pomočjo strokovne literature pridobili podatke o otrocih s posebnimi potrebami, podrobneje o učencih z učnimi težavami, o delu šolske svetovalne službe ter o izobraževanju na daljavo. Raziskali smo tudi opravljene analize na področju šolanja na daljavo v času epidemije covid-19. V empiričnem delu smo predstavili zbrano gradivo, ki smo ga pridobili z vprašalnikom. Gradivo smo statistično obdelali s pomočjo SPSS programa in ga ustrezno interpretirali. V zaključku naloge smo potrdili oz. zavrgli zastavljene hipoteze in predstavili temeljne ugotovitve raziskave. Ugotovili smo, da je učencem največ težav predstavljalo nerazumevanje učiteljevih navodil ter same učne vsebine. Učna pomoč je bila v času šolanja na daljavo ustrezno nudena, tako s strani šolskega svetovalnega delavca kot učiteljev. Izvajana je bila vsaj enkrat tedensko s pomočjo različnih spletnih tehnologij (Viber, Zoom ipd.). Šolski strokovni delavci so učencem pomagali pri razlagi snovi ter učenju, na voljo pa so jim bili tudi za pogovore o tematikah, ki se ne tičejo izključno šole. Pomoč pa so učencem nudili tudi starši. Opazil se je trend upada motivacije in učne uspešnosti po šolanju na daljavo. Kljub majhnim težavam so učenci vseeno pogrešali klasičen način izobraževanja. Največja negativna lastnost je bilo pomanjkanje socialnega stika.
Ključne besede:
Učenec
,
učne težave
,
izobraževanje
,
šolanje na daljavo
,
šolska svetovalna služba
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[B. Cotič]
Leto izida:
2022
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 62 str.))
PID:
20.500.12556/DKUM-81879
UDK:
37.018.43:004-056.36(043.2)
COBISS.SI-ID:
117500931
Datum objave v DKUM:
05.08.2022
Število ogledov:
877
Število prenosov:
144
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
COTIČ, Barbara, 2022,
Izkušnja učencev z učnimi težavami v času šolanja na daljavo : magistrsko delo
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : B. Cotič. [Dostopano 24 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=81879
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
FOLKLORE IN SLOVENIA
Humour in the anthologies Encibenci na kamenci
CHILDREN'S FOLK TRADITION OF THE ŠALEK VALLEY
DOES THE SLOVENIAN VOLKSONG STILL EXIST AMONG OUR FIFTGRADES?
Folk dances of Prekmurje and Porabje, adapted to children's folk dance groups
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Teaching of slovenian folk dances in second triennium
Integration of Slovenian folk dances in the educational process
Preserving hometown cultural heritage with children's folklore group Preddvor
Procedures for teaching selected folk dances at primary level
Izvirnost tipnega Indeksa slovenskih ljudskih pravljic v medkulturnem kontekstu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
14.06.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The experience of students with learning difficulties during distance learning
Opis:
In the master's thesis, we examined the experiences of students with learning difficulties during distance learning. As a part of the theoretical work, we obtained data on children with special needs, in more detail – on students with learning difficulties, on the work of the school counseling service, and distance education. We examined the analyses performed in the field of distance learning during the covid-19 epidemic. In the empirical part, we presented the collected material, which we obtained with a questionnaire. The material was statistically processed with the help of the SPSS program and was interpreted accordingly. In the conclusion of the thesis, we confirmed or discarded the hypotheses and presented the basic findings of the research. We found that the students had the most problems with not understanding the teacher's instructions and the learning content itself. Teaching aids were provided appropriately during distance learning, both by the school counselor and the teachers. It was carried out at least once a week through various web technologies (such as Viber, Zoom, etc.). The school staff helped the students with additional explanations of the material and learning, they were also available to talk about topics that were not exclusively school-related. Parents also provided assistance to pupils. A declining trend in motivation and learning performance was noted after distance learining. Despite the small difficulties, the students still missed the traditional way of education. The biggest negative setback was the lack of social contact.
Ključne besede:
Pupil
,
learning difficulties
,
education
,
distance learning
,
school counselling service
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj