| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Delo šolske svetovalne službe in učiteljev z učenci s težavami pri učenju v času dela na daljavo
Avtorji:ID Golob, Zala (Avtor)
ID Košir, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Golob_Zala_2022.pdf (948,66 KB)
MD5: DA836DE4F3C314D963FA761C89A4C700
PID: 20.500.12556/dkum/933005bd-0a51-4fee-a027-1d2fffdd7c9f
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V zadnjih dveh šolskih letih smo bili v šolstvu zaradi epidemičnih razmer priča številnim spremembam in novim načinom poučevanja. Izobraževanje se je preselilo iz šole na splet, kar je številnim učencem povzročalo težave. Nekateri učenci so imeli težave pri učenju že pred novimi razmerami, veliko pa je bilo takšnih, pri katerih so se težave pojavile na novo. Namen magistrskega dela je bil ugotoviti, kako so šolski svetovalni delavci in učitelji sodelovali z učenci, ki so imeli težave pri učenju, ter kako je potekalo sodelovanje med omenjenima skupinama strokovnih delavcev. V raziskavi je sodelovalo 176 učiteljev razredne in predmetne stopnje ter srednješolskih učiteljev, ki so izpolnjevali anketni vprašalnik. Z dvema šolskima svetovalnima delavkama je bil opravljen intervju. Rezultati kažejo, da so učitelji in šolski svetovalni delavki v času izobraževanja na daljavo opazili precejšen porast učencev, ki počasneje usvajajo znanje. Ti so najpogosteje potrebovali: dodatno razlago, spodbudo in motivacijo. Učitelji so jim v večini namenili eno do dve uri tedensko, najpogosteje so z njimi izvajali videokonferenco. Strokovni delavci so medsebojno sodelovanje ocenjevali kot odlično ali zelo dobro.
Ključne besede:Učne težave, šolska svetovalna služba, učenci, ki počasneje usvajajo znanje, izobraževanje na daljavo
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[Z. Golob]
Leto izida:2022
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 81 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-81836 Novo okno
UDK:37.048:616-036.22(043.2)
COBISS.SI-ID:116429827 Novo okno
Datum objave v DKUM:28.07.2022
Število ogledov:845
Število prenosov:113
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
GOLOB, Zala, 2022, Delo šolske svetovalne službe in učiteljev z učenci s težavami pri učenju v času dela na daljavo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : Z. Golob. [Dostopano 18 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=81836
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:06.06.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Working with pupils with learning difficulties during distance learning by school counsellors and teachers
Opis:In the past two school years, due to epidemic conditions, we were witnessing numerous changes in the schooling system and new ways of teaching. Schooling has moved from schools to the web, which caused troubles for numerous students. Some students had troubles learning even before the new conditions, but there very many, who only started having troubles. The purpose of the master’s thesis was to find out, how school counsellors and teachers cooperated with students with learning disability and how this cooperation between the mentioned groups of professional workers took place. In the research participated 176 class and subject level teachers and middle school teachers, who filled out the survey questionnaire. With two school counsellors, we performed an interview. The results show that during distance teaching the teachers and the two school counsellors noticed a significant increase in students, who learned more slowly. They mostly needed: additional explanation, encouragement and motivation. Teachers mostly provided them with one or two additional hours weakly, mostly through videoconferences. Professional workers assessed the cooperation as excellent or very good.
Ključne besede:learning disability, school counselling service, pupils with learning difficulties, distance teaching


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici