Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Marketinško komuniciranje na družbenem omrežju Instagram v slovenskih podjetjih
Avtorji:
ID
Jemenšek, Lucija
(Avtor)
ID
Milfelner, Borut
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Jemensek_Lucija_2022.pdf
(2,36 MB)
MD5: 8AD55617F7A00A6E8ACA1F539B1B04AE
UN_Jemensek_Lucija_2022.zip
(2,54 MB)
MD5: 22D6C28BA5B47915DE144CFA2667CA1D
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Družbena omrežja že nekaj časa ne predstavljajo samo digitalnega prostora za deljenje vsebin iz vsakdanjega življenja, temveč so mnoga podjetja v njih prepoznala odlično priložnost za nov marketinško komunikacijski kanal. Ta vizualno privlačen kanal prinaša nove možnosti komuniciranja z odjemalci in s svojimi značilnostmi omogoča tako manjšim, kot večjim podjetjem, hitrejšo rast in pridobivanje prepoznavnosti. Z naraščanjem popularnosti družbenih omrežij, narašča na njih tudi število podjetij in posledično je vse težje doseči večje število odjemalcev. V diplomski nalogi sem raziskovala predvsem kako podjetja komunicirajo na družbenem omrežju Instagram. Glavni namen je bil ugotoviti, kako oblikujejo korake komuniciranja za doseganje ciljev. Z izvedbo intervjujev v štirih slovenskih podjetjih, ki imajo na profilih najmanj 1000 sledilcev, sem prišla do ugotovitev, da so Instagram in nekatera druga družbena omrežja edini marketinško komunikacijski kanal treh od štirih podjetij, pri čemer respondenti menijo, da so njegove poglavitne prednosti predvsem v možnosti velikega dosega, v njegovi interaktivni naravi, brezplačni uporabi in vizualni privlačnosti. Podjetja korake komuniciranja na Instagramu prilagajajo glede na svoje cilje ter samo osebnost blagovne znamke, pri čemer pa se vsa podjetja zavedajo pomena dvosmerne komunikacije z odjemalci ter interaktivnosti, ki podjetjem omogoča, da gradijo na odnosih s sledilci in jih približajo blagovni znamki, z namenom večjega zaupanja podjetju, kar posledično vodi do uresničitev zastavljenih ciljev.
Ključne besede:
Marketinško komuniciranje
,
družbena omrežja
,
Instagram
,
digitalni marketing.
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
L. Jemenšek
Leto izida:
2022
PID:
20.500.12556/DKUM-81816
UDK:
659.3:004.738.5
COBISS.SI-ID:
118480131
Datum objave v DKUM:
18.08.2022
Število ogledov:
924
Število prenosov:
155
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JEMENŠEK, Lucija, 2022,
Marketinško komuniciranje na družbenem omrežju Instagram v slovenskih podjetjih
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : L. Jemenšek. [Dostopano 20 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=81816
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Obsevanje pri raku prostate
Biokemična ponovitev pri raku prostate
Zdravljenje raka prostate
Radioterapija raka prostate
Epidemiologija raka prostate
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Evaluation of patient's position correction with dual registration for radiotherapy of prostate cancer
IMPORTANCE OF EARLY DETECTION OF PROSTATE CANCER
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
02.06.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Marketing communication on the instagram social network in slovenian companies
Opis:
For some time now, social networks have not only been a digital space for sharing content from the everyday lives of users, but many companies have recognized them as an excellent opportunity for a new marketing and communication channel, and Slovenian companies are no different. This relatively new, visually appealing channel brings new opportunities to communicate with customers and, with its features, enables both smaller and larger companies to grow faster. With the growing popularity of social networks, the number of companies on them is also growing, and as a result, it is becoming increasingly difficult to reach a larger number of users. In my diploma, I mainly researched how companies communicate on the social network Instagram. The main purpose was to find out how they design communication steps to achieve objectives. By conducting interviews with four Slovenian companies with at least 1,000 followers on their profiles, The research results showed that Instagram and some other social networks are the only marketing communication channel of three of the four companies, with its main advantages in its interactive nature, free use, and visual appeal. Businesses are adapting their communication steps on Instagram according to their objectives and the brand personality. All companies are aware of the importance of two-way communication with customers and interactivity, which allows companies to build on relationships with followers and bring them closer to the brand, trust in the company, which in turn leads to the achievement of set objectives.
Ključne besede:
Marketing communication
,
social media
,
Instagram
,
digital marketing.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj