Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Učenje predšolskega otroka pred in med covid-19 : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Lah, Ines
(Avtor)
ID
Javornik, Marija
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Lah_Ines_2022.pdf
(979,01 KB)
MD5: FC8BA98D130044C8CD675F2991EEADA2
PID:
20.500.12556/dkum/3b5d4597-0e14-45f9-ad6f-1e1b3a5fe023
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Učenje je za predšolskega otroka izrednega pomena, saj se z učenjem vnaša red v kaotično stanje, ki ga obdaja. Učenje v predšolski dobi je zadovoljiti osnovne otrokove potrebe, temelj je radovednost, želja po znanju pa se pojavi kadar koli, tudi ko so ostale potrebe zadovoljene. Za namen diplomskega dela smo na podlagi kvantitativne raziskovalne metode raziskovali in preučevali, kako je epidemija covid-19 vplivala na učenje predšolskega otroka pred in med njo. Prav tako smo raziskovali, kaj se je dogajalo z vzgojitelji, predšolskimi otroki, dejavnostmi pri učenju otroka v času epidemije covida-19. S preučevanjem sekundarnih virov ter samih primarnih podatkov, ki smo jih pridobili s pomočjo anketiranja in statistične analize, smo prišli do ugotovitve, da je v veliki meri pri otrocih v času covida-19 prišlo do težav, otroci so veliko znanja izgubili, pojavile so se različne težave tako na socialnih, čustvenih kot na drugih področjih. Veliko boljše znanje so imeli otroci pred epidemijo kakor med njo, kar je bilo vidno po vrnitvi v vrtce. Potrebno je bilo obnavljati znanje ter popraviti tako imenovano »škodo«, ki je nastala z epidemijo covida-19. Torej z raziskavo smo ugotovili, da vsaka epidemija in neprijetna situacija pusti pri otroku velike posledice na znanju.
Ključne besede:
predšolski otrok
,
vzgojitelj
,
vrtec
,
učenje
,
covid-19
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[I. Lah]
Leto izida:
2022
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 48 str.))
PID:
20.500.12556/DKUM-81769
UDK:
373.2:616-036.21(043.2)
COBISS.SI-ID:
115551235
Datum objave v DKUM:
18.07.2022
Število ogledov:
833
Število prenosov:
121
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LAH, Ines, 2022,
Učenje predšolskega otroka pred in med covid-19 : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : I. Lah. [Dostopano 28 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=81769
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Toy making in nursery school with children aged between 4 and 6
Dark bases as the foundation for fine art activities in the preschool period
Experimental Research Box for Pre-school Children: Sand filter
Professional development of early years teachers
Early childhood teachers' perspectives on peer violence in kindergarten
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vključevanje osnov vrtnarjenja v predšolsko obdobje
Kindergarten coperation with galleries
Ocenjevanje količin v predšolskem obdobju
Learning about materials through building with children aged 3 to 5 years
Pre-school teacher's opinion of forest pedagogy efect on children
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
27.05.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Teaching of pre-school children befor and during covid-19
Opis:
Learning for the preschool child is of paramount importance, because learning brings order to the otherwise chaotic surrounding situation. In the preschool stage, learning is about satisfying the child's basic needs, the foundation of which is curiosity, and the desire for knowledge will surface at any time, even when other needs have been satisfied. For the purpose of this thesis, the quantitative research method was used to examine how the Covid-19 epidemic affected learning in preschool children, both before and during the epidemic. We also looked into educators, preschool children, and learning activities of the child during the Covid-19 epidemic. By studying secondary sources and the primary data itself, which we obtained through a survey and statistical analysis, we concluded that to a large extent, children had encountered difficulties during the Covid-19 period, they had lost a great deal of knowledge, and what is more, various problems emerged in social, emotional, and other areas. Children's knowledge was much better before the epidemic than during it, and this was evident upon their return to preschool classrooms. Knowledge had to be rebuilt and the so-called "damage" caused by the Covid-19 epidemic had to be remedied. To summarise, our study has shown that every epidemic and unpleasant situation largely affects a child's knowledge.
Ključne besede:
preschool child
,
educator
,
kindergarten
,
learning
,
Covid-19
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj