| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Učenje predšolskega otroka pred in med covid-19 : diplomsko delo
Avtorji:ID Lah, Ines (Avtor)
ID Javornik, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Lah_Ines_2022.pdf (979,01 KB)
MD5: FC8BA98D130044C8CD675F2991EEADA2
PID: 20.500.12556/dkum/3b5d4597-0e14-45f9-ad6f-1e1b3a5fe023
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Učenje je za predšolskega otroka izrednega pomena, saj se z učenjem vnaša red v kaotično stanje, ki ga obdaja. Učenje v predšolski dobi je zadovoljiti osnovne otrokove potrebe, temelj je radovednost, želja po znanju pa se pojavi kadar koli, tudi ko so ostale potrebe zadovoljene. Za namen diplomskega dela smo na podlagi kvantitativne raziskovalne metode raziskovali in preučevali, kako je epidemija covid-19 vplivala na učenje predšolskega otroka pred in med njo. Prav tako smo raziskovali, kaj se je dogajalo z vzgojitelji, predšolskimi otroki, dejavnostmi pri učenju otroka v času epidemije covida-19. S preučevanjem sekundarnih virov ter samih primarnih podatkov, ki smo jih pridobili s pomočjo anketiranja in statistične analize, smo prišli do ugotovitve, da je v veliki meri pri otrocih v času covida-19 prišlo do težav, otroci so veliko znanja izgubili, pojavile so se različne težave tako na socialnih, čustvenih kot na drugih področjih. Veliko boljše znanje so imeli otroci pred epidemijo kakor med njo, kar je bilo vidno po vrnitvi v vrtce. Potrebno je bilo obnavljati znanje ter popraviti tako imenovano »škodo«, ki je nastala z epidemijo covida-19. Torej z raziskavo smo ugotovili, da vsaka epidemija in neprijetna situacija pusti pri otroku velike posledice na znanju.
Ključne besede:predšolski otrok, vzgojitelj, vrtec, učenje, covid-19
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[I. Lah]
Leto izida:2022
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 48 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-81769 Novo okno
UDK:373.2:616-036.21(043.2)
COBISS.SI-ID:115551235 Novo okno
Datum objave v DKUM:18.07.2022
Število ogledov:833
Število prenosov:121
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
LAH, Ines, 2022, Učenje predšolskega otroka pred in med covid-19 : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : I. Lah. [Dostopano 28 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=81769
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.05.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Teaching of pre-school children befor and during covid-19
Opis:Learning for the preschool child is of paramount importance, because learning brings order to the otherwise chaotic surrounding situation. In the preschool stage, learning is about satisfying the child's basic needs, the foundation of which is curiosity, and the desire for knowledge will surface at any time, even when other needs have been satisfied. For the purpose of this thesis, the quantitative research method was used to examine how the Covid-19 epidemic affected learning in preschool children, both before and during the epidemic. We also looked into educators, preschool children, and learning activities of the child during the Covid-19 epidemic. By studying secondary sources and the primary data itself, which we obtained through a survey and statistical analysis, we concluded that to a large extent, children had encountered difficulties during the Covid-19 period, they had lost a great deal of knowledge, and what is more, various problems emerged in social, emotional, and other areas. Children's knowledge was much better before the epidemic than during it, and this was evident upon their return to preschool classrooms. Knowledge had to be rebuilt and the so-called "damage" caused by the Covid-19 epidemic had to be remedied. To summarise, our study has shown that every epidemic and unpleasant situation largely affects a child's knowledge.
Ključne besede:preschool child, educator, kindergarten, learning, Covid-19


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici