| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Razvijanje naravoslovnih in digitalnih kompetenc v fiziki z bbc micro:bit-om : magistrsko delo
Avtorji:ID Bernad, Peter (Avtor)
ID Repnik, Robert (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Šic, Danijel (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Bernad_Peter_2022.pdf (2,94 MB)
MD5: 86F677FC71FAD9717FAD26F2259C9987
PID: 20.500.12556/dkum/a11b6f0d-abec-49e5-a74d-433112d9f144
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:Načrtovanje osnovnošolskih fizikalnih poskusov je lahko velik izziv, če nas zanima ustrezna zahtevnost ter učinkovitost izvedbe. Pri tem si lahko pomagamo z razpoložljivimi orodji in pripomočki, saj lahko denimo kompleksne fizikalne poskuse podpremo z različnimi računalniškimi animacijami, videoposnetki in simulacijami. Menimo, da je pri fizikalnih poskusih ključnega pomena tudi razvijanje naravoslovne pismenosti, naravoslovnih kompetenc in povezovanje fizikalnih pojavov z vsakdanjim življenjem. Poleg krepitve naravoslovne pismenosti ne smemo pozabiti na digitalne kompetence, ki bi jih učenci morali usvajati pri vsakem predmetu. V magistrskem delu predstavimo razvoj naravoslovnih in digitalnih kompetenc skozi fizično računalništvo z uporabo mikrokrmilnika BBC Micro:bit. Najprej predstavimo namen in primere eksperimentalnega dela pri pouku osnovnošolske fizike s poudarkom na fizikalnem računalništvu. Nato predstavimo zbirko vaj, ki smo jo najprej pilotno testirali z devetošolci in glede na rezultate izboljšali za osrednje testiranje. Na koncu podamo rezultate glede učinkovitosti zbirke vaj in razmislek o možni vključitvi v pouk fizike. Rezultati kažejo, da je zbirka vaj učinkovita, vendar bi bila potrebna še bolj poglobljena analiza glede optimalne vključitve zbirke poskusov v obvezni predmet fizika zaradi časovnih omejitev.
Ključne besede:BBC Micro:bit, eksperimentalno delo, fizično računalništvo, pouk fizike, naravoslovne kompetence, digitalne kompetence
Leto izida:2022
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[P. Bernad]
Št. strani:V, 76 str.
Izvor:Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-81768 Novo okno
UDK:53:004(043.2)
COBISS.SI-ID:111688195 Novo okno
Datum objave v DKUM:15.06.2022
Število ogledov:196
Število prenosov:17
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.05.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Developing natural science and digital competences with the bbc micro:bit
Opis:Planning primary school physics experiments can be a great challenge, if we are interested in the appropriate complexity and efficiency of implementation. We can use the tools and aids, as we can support, for example, complex physical experiments with various computer animations, videos and simulations. We believe that the development of science literacy, science competences and the connection of physical phenomena with everyday life is also crucial in physics experiments. In addition to strengthening science literacy, we must not forget the digital competences that students should acquire in each subject. In the master's thesis we present the development of natural and digital competencies through physical computing using the BBC Micro:bit microcontroller. We first present the purpose and examples of experimental work in the teaching of primary school physics with an emphasis on physical computing. We then present a collection of exercises that we first piloted with ninth-graders and, based on the results, improved for central testing. Finally, we present the results regarding the effectiveness of the collection of exercises and the consideration of possible inclusion in physics lessons. The results show that the collection of exercises is effective. However, a more in-depth analysis would be needed regarding the optimal inclusion of the collection of experiments in the compulsory subject of physics due to time constraints.
Ključne besede:BBC Micro:bit, experimental work, physical computing, physics lessons, natural science competences, digital competences


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici