| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Učna pot po Celju kot priložnost za učenje kulturne dediščine na razredni stopnji : magistrsko delo
Avtorji:ID Gračner, Veronika (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Jančič Hegediš, Polona (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Gracner_Veronika_2022.pdf (8,26 MB)
MD5: 21215DC2B75A840621D6BA024B60197E
PID: 20.500.12556/dkum/46f004d8-a816-4874-8582-b01621c45a25
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrska naloga z naslovom Učna pot kot priložnost za učenje kulturne dediščine na razredni stopnji je sestavljena iz dveh delov, in sicer teoretičnega in praktičnega dela, ki se med seboj povezujeta. V teoretičnem delu smo opisali predmet spoznavanje okolja, ki se ga poučuje na razredni stopnji od 1. do 3. razreda. Opisali smo tudi predmet družba, ki se poučuje v 4. in 5. razredu. Opredelili smo pouk zunaj učilnice, izkustveno učenje, raziskovalni pouk, učno pot in kulturno dediščino. V praktičnem delu smo načrtovali učne poti na področju kulturne dediščine v mestu Celje. Vse dejavnosti, ki so v priprave vključene, smo načrtovali tako, da bi bili učenci deležni čim več konkretnih izkušenj in lastnega spoznavanja narave in družbe. Vsako pripravo dopolnjujejo tudi priloge z opisi aktivnosti in izdelane skripte zbranih nalog za vsak razred posebej.
Ključne besede:spoznavanje okolja, družba, učna pot, kulturna dediščina, pouk izven učilnice, mesto Celje
Geografsko pokritje:Celje (Slovenija);
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[V. Gračner]
Leto izida:2022
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 154 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-81672 Novo okno
UDK:37.091.3:5(043.2)
COBISS.SI-ID:115958275 Novo okno
Datum objave v DKUM:20.07.2022
Število ogledov:1175
Število prenosov:405
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
GRAČNER, Veronika, 2022, Učna pot po Celju kot priložnost za učenje kulturne dediščine na razredni stopnji : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : V. Gračner. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=81672
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.05.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Educational path through Celje as an opportunity for teaching cultural heritage in primary education
Opis:The master's thesis entitled “Educational Trail as Opportunity to Learn about Cultural Heritage at the Primary Level” consists of two parts, i.e., a theoretical and an empirical part, which are interlinked. The theoretical part describes the subject Environmental Education, which is taught at the primary level in years 1 to 3. It also describes the subject Social Studies, which is taught in years 4 and 5. It defines lessons outside the classroom, experiential learning, inquiry-based lessons, the educational trail, and cultural heritage. In the empirical part we planned educational trails relating to cultural heritage in the city of Celje. All the activities involved in the lesson plan were designed so the pupils would receive as much hands-on experience as possible, while learning about nature and society. Each lesson plan is complemented by attachments with descriptions of activities and notes on the exercises for each year separately.
Ključne besede:nature study, society, the town of Celje, cultural heritage, an educational path, outdoor class


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici