Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Marketinško komuniciranje
Avtorji:
ID
Habjanič, Sara
(Avtor)
ID
Završnik, Bruno
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Habjanic_Sara_2022.pdf
(3,07 MB)
MD5: 1F6868F8A0022D3F03BC35608F8E5470
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Uspešna marketinška komunikacija je pomembna za uspešno delovanje vsakega podjetja. Prinaša prepoznavnost izdelkov, vodi k večji prodaji in večjemu dobičku. V podjetjih je vse večji poudarek na marketinški komunikaciji s podporo digitalnih medijev. Družbena omrežja so postala del našega vsakdana. V podjetju MeWoodYou se zavedajo, da z uporabo družbenih omrežij in dobro načrtovano marketinško komunikacijo lahko lažje dosežejo zastavljene cilje. Glavno omrežje, ki ga podjetje uporablja je Instagram, kjer redno ohranjajo stike s svojimi odjemalci. Pri uporabi marketinških orodij se osredotočajo predvsem na oglaševanje in pospeševanje prodaje. Vodja podjetja je njegov ustanovitelj Nino Novak, ki je znamko zasnoval in razvil s pomočjo Instagrama.
Ključne besede:
marketinško komuniciranje
,
digitalni mediji
,
družbena omrežja
,
Instagram
,
MeWoodYou
Kraj izida:
[Maribor]
Založnik:
S. Habjanič
PID:
20.500.12556/DKUM-81661
UDK:
659.3/.4
COBISS.SI-ID:
123279619
Datum objave v DKUM:
28.09.2022
Število ogledov:
632
Število prenosov:
156
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HABJANIČ, Sara, brez datuma,
Marketinško komuniciranje
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Habjanič. [Dostopano 17 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=81661
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
The qualitiy of life of a patient with pancreatic cancer
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Toplotna obdelava stranskih ščipalnih klešč
Numerično modeliranje viskoelastičnih materialov
The three-dimensional beam theory
Strukturna dinamika v okviru odprte kode
Strukturna dinamika v okviru odprtokodnega paketa SfePy
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:
06.05.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Marketing communication
Opis:
Successful marketing communication is important for the successful operation of any company. It increases the recognizability of products, leads to increased sales and greater profit. Companies are placing a growing emphasis on marketing communication supported by digital media. Social media have become a part of our daily lives. The company MeWoodYou realizes that by using social media sites and well-planned marketing communication, it can achieve the set goals more easily. The main site used by the company is Instagram, where it maintains regular contacts with clients. The company's use of marketing tools focuses mostly on advertising and sales promotion. The company is managed by its founder Nino Novak, who has designed the brand and developed it with the aid of Instagram.
Ključne besede:
marketing communication
,
digital media
,
social media sites
,
Instagram
,
MeWoodYou
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj