Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Digitalno oglaševanje oblačil na družbenih omrežjih
Avtorji:
ID
Križanec, Tjaša
(Avtor)
ID
Završnik, Bruno
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Krizanec_Tjasa_2022.pdf
(1,50 MB)
MD5: D122502AA6B15AF98E6AB88A494C53B7
PID:
20.500.12556/dkum/73cb05a5-e676-4d15-9a72-f5c28d97e69c
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Družbena omrežja dandanes uporabljajo skoraj vsi, od rosno mladih otrok pa tudi do upokojencev. In na družbenih omrežjih dan za dnem vidimo, opazimo, preskočimo oglase, ki nam jih le-ta ponujajo. Naloga podjetij je, da svoje napore vlagajo v digitalno oglaševanje na družbenih omrežjih. Tako postajajo prepoznavni in s pomočjo različnih naprednih funkcij, ki jih ponujajo platforme družbenih omrežjih, ustvarjajo konkurenčno vrednost. Tudi glede oblačil obstaja mnogo predpisanih oblik oglaševanj. Pomembno je, da podjetje za določeno ciljno skupino uporabi pravilno orodje oglaševanja. Ne smemo pa pozabiti na modne vplivneže, ki lahko nevede zelo pomagajo pri prepoznavnosti podjetja in njegove blagovne znamke. Ljudem so modni vplivneži bližje, bolj domači in pogosteje zaupajo raje njim kot pa samim podjetjem. Pomembno je tudi, da je vplivnež oseba, ki pozna podjetje in njegov izdelek ter je vešča vseh orodij, ki jih ponujajo družbena omrežja. S pomočjo raziskave smo ugotovili, da ljudje, kljub temu da ne sledijo vplivnežem, verjamejo, da postavljajo trende v sodobni družbi. Ugotovili smo tudi, da velika večina preživi na družbenih omrežjih od 2 do 3 ure na dan. Zato je resnično pomembno, da so ljudje pozorni na vsebino, ki jo gledajo, podjetja pa, da v množici informacij naredijo oglas, ki bo atraktiven in privlačen za uporabnike družbenih omrežij.
Ključne besede:
digitalno oglaševanje
,
oblačila
,
družbena omrežja
,
modni vplivneži
,
potrošniki
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
T. Križanec
Leto izida:
2022
PID:
20.500.12556/DKUM-81633
UDK:
659.1:004.774.1
COBISS.SI-ID:
115114243
Datum objave v DKUM:
12.07.2022
Število ogledov:
829
Število prenosov:
194
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KRIŽANEC, Tjaša, 2022,
Digitalno oglaševanje oblačil na družbenih omrežjih
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Križanec. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=81633
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Dedni rak dojk in/ali jajčnikov
Zgodnje odkrivanje raka dojk
Management of BRCA positive ovarian breast cancer
Dedni rak
Onkološko genetsko svetovanje za dedni rak dojk in/ali jajčnikov - 4 letne izkušnje Skupine za Onkološko genetsko svetovanje
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vloga medicinske sestre pri genetskem svetovanju dednega raka dojke
Osveščenost žensk o preventivnih pregledih dojk
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
02.05.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Digital clothing advertising on social media
Opis:
Today social networks are used by almost everyone, from very young children to retirees. And on social networks, day after day, we notice and skip the ads offered to us by social networks. The task of companies is to invest their efforts in digital advertising on social networks. In this way, they will become recognizable and will create competitive value with the help of various advanced features offered by social networking platforms. There are also many prescribed forms of advertising regarding clothing. It is important that the company uses the right advertising tool for a specific target group. However, we must not forget the fashion influencers, who can unknowingly help a lot in the recognition of a company and its brand. Fashion influencers are closer to people, domestic and trust them more often than companies themselves. It is also important that the influencer is a person who knows the company, its product and is skilled in all the tools offered by social networks. With the help of research, we found that people, despite not following influential people, believe that they are setting trends in modern society. We also found that the vast majority spend 2 to 3 hours a day on social media. Therefore, it is really important that people pay attention to the content they watch, and that companies make an ad in the mass of information that will be attractive and appealing to social media users.
Ključne besede:
digital advertising
,
clothes
,
social media
,
fashion influencers
,
consumers
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj