| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Prednosti in slabosti šolanja na daljavo v času covid-19 epidemije: vidik dijakov srednjega strokovnega izobraževanja
Avtorji:ID Krajnc, Suzana (Avtor)
ID Lorber, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Donik, Barbara (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Krajnc_Suzana_2022.pdf (1,64 MB)
MD5: A8A4A5DDDB9029FBEBCFE19B6662A6F8
PID: 20.500.12556/dkum/f89ad8e3-175a-4fb8-bde5-b83113d7a5cc
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:Uvod: Epidemija covid-19 je v Sloveniji povzročila zaprtje šol in prehod na pouk na daljavo, ki je trajal 23 tednov. Namen raziskave je bil raziskati vidik dijakov srednjega strokovnega izobraževanja o prednostih in slabostih šolanja na daljavo v tem času. Metode: Uporabljena je bila kvantitativna metoda dela. Izvedena je bila presečna opazovalna raziskava. Instrument raziskovanja je bil anketni vprašalnik, ki ga je ustrezno izpolnilo 268 dijakov. Podatki so bili analizirani z deskriptivno in inferenčno statistiko. Statistična obdelava podatkov je bila opravljena s statističnim programom IBM SPSS, V25.0. Rezultati: Analiza rezultatov je pokazala, da obstaja statistično značilna razlika v splošnem doživljanju pouka v času šolanja na daljavo med dijaki glede na letnik šolanja (F = 4,395, p = 0,013) ter statistično pomembna povezava med ohranjanjem socialnih stikov med šolanjem na daljavo in učinkovitostjo učenja (R = 0,414; p ˂ 0,001). Statistično pomembne povezave med uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in učinkovitostjo učenja nismo potrdili (R = 0,091; p = 0,137). Kot največja prednost šolanja na daljavo se je pokazalo učinkovitejše upravljanje s časom, slabost pa pomanjkanje praktičnega pouka in socialnih stikov s sošolci. Razprava in sklep: Naše ugotovitve kažejo, da si dijaki kljub navajanju nekaterih prednosti šolanja na daljavo želijo pouka v učilnici, praktičnih vaj, sodelovanja s sošolci ter razlago učitelja. Dobrodošlo bi bilo, da bi se na nacionalnem nivoju pripravile strategije soočanja s predvidljivimi posledicami epidemije pri mladostnikih.
Ključne besede:covid-19, izobraževanje na daljavo, doživljanje pouka, srednješolci, zaprtje šol
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Krajnc]
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/DKUM-81579 Novo okno
UDK:373.5-057.87:37.018.43(043.2)
COBISS.SI-ID:112048643 Novo okno
Datum objave v DKUM:27.06.2022
Število ogledov:2619
Število prenosov:215
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FZV
:
KRAJNC, Suzana, 2022, Prednosti in slabosti šolanja na daljavo v času covid-19 epidemije: vidik dijakov srednjega strokovnega izobraževanja [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : S. Krajnc. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=81579
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:19.04.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Advantages and disadvantages of distance learning during the covid-19 epidemic: the aspect of secondary vocational education students
Opis:Introduction: Covid-19 pandemic in Slovenia resulted in complete school closure and online learning for 23 weeks. The aim of the research was to discuss the advantages and the disadvantages of online learning in secondary level education. Methods: Quantitative research method was used and cross-sectional observational survey was conducted. The survey questionnaire, answered by 268 students, was used as a research instrument. Data was analysed with descriptive and inferential statistic techniques, and processed with statistical analysis software IMB SPSS, V25.0. Results: Data analysis has shown that there is a significant statistical difference in students' general learning experience during the time of school closure, regarding the year of schooling (F=4,395, p= 0,013) and also a statistically significant correlation between maintaining social contacts and learning efficiency (R= 0,414; p ˂ 0, 001). Statistically important correlation between the use of ICT and learning efficiency was not confirmed (R = 0,091, p = 0,137). The results show that the most important advantage of on-line learning is time management; and lack of practice and social contacts is the greatest disadvantage. Discussion and conclusion: Our findings show that most students prefer classroom teaching, practice lessons, social contacts and face-to-face teaching over distant learning. Therefore, a national strategic post-Covid recovery plan for young population would be recommended.
Ključne besede:Covid-19, online learning, learning experience, secondary education, school closure


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici