Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Primerjava orodij za izdelavo spletnih in mobilnih trgovin
Avtorji:
ID
Vogrinc, Kristjan
(Avtor)
ID
Perko, Igor
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Vogrinc_Kristjan_2022.pdf
(2,19 MB)
MD5: 36E1AFA1A7760F4B512F7E74782DE173
PID:
20.500.12556/dkum/20ac8683-9c48-42ba-8642-95feef23d671
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Majhna podjetja se srečujejo s problemi kadra in pomanjkanja tehničnega znanja na področju spletnih in mobilnih trgovin. Pogosto tudi nimajo na voljo ustreznega kapitala in sredstev za razvoj spletne in mobilne trgovine po naročilu. S pomočjo teh orodij lahko izdelajo preproste, a kvalitetne in funkcionalne spletne in mobilne trgovine, ki jim brez posebnega tehničnega znanja omogočajo popoln nadzor nad njihovo spletno prodajo. Ključni dejavnik, ki je skupen vsem primerjanim orodjem, je možnost mobilnega poslovanja, ki ga lahko spletna platforma doseže na več načinov. Na podlagi pregleda literature smo oblikovali enakovredne kriterije na podlagi zahtev, ki jih imajo majhna podjetja do orodij za izdelavo spletnih in mobilnih trgovin. Ti kriteriji pokrivajo tudi glavne problematike majhnih podjetij, ki se po vrednosti kapitala ne morejo soočiti s stroški, ki so denimo zanemarljiva velikim podjetjem in multinacionalkam. Primerjana orodja so na voljo bodisi brezplačno ali proti plačilu, katero je praviloma nižje od običajnih stroškov razvoja programske opreme po naročilu. Vsako izmed obravnavanih orodij smo opisno analizirali in ocenili po lastni presoji, kot tudi na podlagi mnenj strokovnjakov in uporabniških izkušenj, ki smo jih zasledili v različnih virih. Ocene smo nato primerjali in izbrali najboljše orodje za izdelavo spletnih in mobilnih trgovin za majhna podjetja. Naš cilj je, da se s pomočjo tega dela lahko majhno podjetje odloči, katero izmed primerjanih orodij jim najbolj ustreza na podlagi enakovrednih presojevalnih kriterijev in rezultatov naše primerjave.
Ključne besede:
CMS
,
spletne trgovine
,
mobilne trgovine
,
SEO
,
SEM
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
K. Vogrinc
Leto izida:
2022
PID:
20.500.12556/DKUM-81493
UDK:
004.774.6
COBISS.SI-ID:
110302979
Datum objave v DKUM:
02.06.2022
Število ogledov:
599
Število prenosov:
87
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VOGRINC, Kristjan, 2022,
Primerjava orodij za izdelavo spletnih in mobilnih trgovin
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Vogrinc. [Dostopano 28 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=81493
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
PHYSICAL ACTIVITY IN PRESCHOOL PERIOD AS PREVENTION OF EXCESSIVE BODY WEIGHT AND OBESITY
Online model for monitoring overweight patients
THE INFLUENCE OF EXCESSIVE BODY WEIGHT ON MOTORIC DEVELOPMENT OF THE CHILDREN
PHYSICAL ACTIVITY AND BODY MASS INDEX CONNECTIONS AT CHILDREN IN SECOUND CYCLE OF ELEMENTARY SCHOOL
THE POSSIBILITIES OF ADDITIONAL SPORTS ACTIVITIES IN KINDERGARTEN FOR CHILDREN WITH EXCESSIVE BODY WEIGHT
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Analiza uporabe storitev mobilne banke na Obali
Notranje podjetništvo v izbrani banki
Neuporaba elektronskega bančništva strank Delavske hranilnice, d. d., Ljubljana
Privzemanje mobilnega bančništva in primerjava z elektronskim bančništvom
Mobilno bančništvo
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:
01.04.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Tools for online and mobile stores design comparison
Opis:
Small businesses face staffing problems, limited finance resources, and a lack of technical knowledge, limiting their capacity to design online and mobile stores. In this thesis, we examined several tools with which you can create simple, high-quality online and mobile stores. We focused in examining if these tools can meet the requirements and expectations of small businesses. This would provide them a complete control over their online sales without the need to address special technical features. A key factor, together with all the comparison tools, is the possibility of executing mobile sales, which an online platform can achieve in several ways. Based on the literature review, we developed a holistic set of criteria focusing on the requirements of small business for tools to building online and mobile stores. These criteria cover the main issues of small businesses, which in terms of capital value cannot face costs that are negligible for large companies and multinationals. Tools invoked in the research are available either for free or for a fee, which is usually lower than the usual cost of custom software development. Each of the considered tools was descriptively analysed and evaluated according to the latest assessment, based on the authors expertise, as well as according to user experience feedback, which we found in various sources. We then compared the tools according to the small business criteria set and ranged online and mobile store tools for a small business. With the help of this work, we will provide support to small companies in taking a decision to design online and mobile stores and to decide, which of the comparative tools best suits them based on criteria invoked in the provided comparison analysis.
Ključne besede:
CMS
,
e-commerce
,
m-commerce
,
SEO
,
SEM
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj