Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Analiza zadovoljstva strank s kakovostjo servisnih storitev v poslovalnici Porsche Verovškova
Avtorji:
ID
Erdelić, Laura
(Avtor)
ID
Maletič, Matjaž
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Erdelic_Laura_2022.pdf
(815,63 KB)
MD5: 4652D7BC12AD3C58070A6B068F3BA4C2
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Namen diplomskega dela je ugotoviti zadovoljstvo strank s kakovostjo servisnih storitev v poslovalnici Porsche Verovškova. V teoretičnem delu smo uporabili deskriptivno metodo dela, kjer smo bolj podrobno razložili pojma, kot sta zadovoljstvo potrošnikov in kakovost storitev. V raziskovalnem delu pa smo uporabili analizo rezultatov anketnih vprašalnikov, kjer smo na različnih kazalnikih ugotovili zadovoljstvo strank. Preizkus je obsegal poslovalnico Porsche Verovškovo in stranke, ki so obiskale servis v letu 2021. S pomočjo grafov so bili predstavljeni kazalniki, kot so: splošno zadovoljstvo, obravnava strank, organizacija, usposobljenost in zadovoljstvo z vozilom. Rezultati so pokazali, da so se stranke sprva zelo težko prilagodile izrednim razmeram po svetu zaradi epidemiološke situacije, saj je le-ta prinesla precej sprememb. Kljub temu so se na spremembe, ki jih je prinesla digitalizacija poslovanja, hitro privadile in so začele uporabljati spletno naročanje na servis, obveščanje preko elektronske pošte, digitalizirano obliko dokumentov in možnost plačila računa z nakazilom, kar je za stranke tudi enostavneje. Pokazala pa se je tudi slaba stran digitalizacije, in sicer zaradi daljših čakalnih dob za servisni termin, manka osebnega stika, ki je strankam zelo pomemben, in višjih stroškov servisa. Glavna ugotovitev diplomskega dela je, da so stranke kljub velikim izzivom za servis v letu 2021 zadovoljne, skupna ocena zadovoljstva po znamkah se giblje od 4,8 do 4,9. Da bi bile stranke zelo zadovoljne oziroma navdušene, smo priporočali še nekaj izboljšav glede dostopnosti lokacije, dostopnosti preko telefona in komunikacije med zaposlenimi.
Ključne besede:
zadovoljstvo strank
,
kakovost
,
storitev
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2022
PID:
20.500.12556/DKUM-81468
COBISS.SI-ID:
125682947
Datum objave v DKUM:
14.10.2022
Število ogledov:
483
Število prenosov:
92
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ERDELIĆ, Laura, 2022,
Analiza zadovoljstva strank s kakovostjo servisnih storitev v poslovalnici Porsche Verovškova
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=81468
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Analiza kakovosti storitev v kulturnem društvu Špas teater
Upravljanje s kakovostjo storitev v podjetju Intesa Sanpaolo Card
Vpliv zadovoljstva strank na doseganje konkurenčne prednosti podjetja
Povečanje ponudbe storitev avtohiše z uvedbo hitrega servisa vozil
Analiza determinant kakovosti storitev v trgovini Intimissimi Aleja
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Revizija merjenja zadovoljstva strank s promocijskimi darili
ANALIZA ZADOVOLJSTVA STRANK S STORITVAMI UPRAVNE ENOTE VELENJE
Analiza zadovoljstva strank v bančnih poslovalnicah
Storitev v proizvodnem podjetju
Analiza vpliva zadovoljstva porabnikov in nameravane zvestobe na dejansko zvestobo ponudnikom mobilnih telekomunikacij v Sloveniji
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
31.03.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Analysis of customer satisfaction of service quality in Porsche Verovškova branch office
Opis:
The aim of this paper is to determine customer satisfaction with service quality in the Porsche Verovškova office branch. In the theoretical part, we detail, by adopting the descriptive work method, the terms customer satisfaction and service quality. In the empirical part, we analysed results of the survey, the aim of which was to determine customer satisfaction, by considering different indicators. The research comprised the Porsche Verovškova branch office and customers who made use of its services in 2021. The following indicators were presented in form of graphs: general satisfaction, customer service, organisation, qualification and satisfaction with the vehicle. According to the results, customers, despite the ongoing world-wide crisis and consequent changes, found it hard to adapt to the new situation. However, they quickly adapted to changes related to digitalization, such as arranging service appointments online, receiving notifications via e-mail, digitalisation of documents, the option of payment by bank transfer – customers found these changes friendlier. Some consequences were also negative: longer waiting time, the lack of personal contact, which customers find very important and higher service costs. The main findings of this paper are that customers were satisfied with their service in 2021 despite the said challenges and that overall satisfaction assessment in terms of car brands is between 4.8 and 4.9. In order to ensure great customer satisfaction or even excitement, we provided some suggestions for improvement related to location accessibility, availability by phone and communication between employees.
Ključne besede:
customer satisfaction
,
service
,
quality
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj