Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Pouk matematike izven učilnice z uporabo digitalnih tehnologij : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Murko, Julija
(Avtor)
ID
Lipovec, Alenka
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Brezovnik, Simon
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Murko_Julija_2022.pdf
(2,51 MB)
MD5: A84697801EC644651F77AE16EA011736
PID:
20.500.12556/dkum/12ed3d7e-322c-4596-ac9c-15d844f97861
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:
Pouk izven učilnice prinaša veliko prednosti za učence, saj so pri tem izpostavljeni avtentičnim učnim situacijam. Tako učenje je bolj privlačno, zanimivo in daje boljše učne rezultate, predvsem pa učence spodbudi, da najdejo boljšo povezavo med šolskim znanjem in vsakdanjim življenjem. Če k takšnemu načinu poučevanja dodamo še uporabo tehnologije, povečamo motivacijo učencev, hkrati pa nam tehnologija omogoči večjo paleto možnosti za pripravo nalog. Tudi strokovnjaki menijo, da kombinacija tehnologije in učenja izven učilnice omogoča še boljše učne dosežke učencev. V magistrskem delu smo raziskovali, kako takšen način poučevanja pri matematiki konkretno vpliva na dosežke učencev. Kot raziskovalno metodo smo uporabili pedagoški eksperiment. S kontrolno skupino smo izvajali pouk v učilnici, v eksperimentalni skupini pa so učenci snov obravnavali na matematičnem potepu. Rezultati končnega testa niso pokazali večjih razlik v znanju med učenci kontrolne in eksperimentalne skupine niti za učence 6. niti za učence 8. razreda. Opazili smo, da so učenci eksperimentalne skupine nekoliko bolje reševali naloge, ki so zajemale prepoznavanje matematičnih pojmov, medtem ko so bili učenci kontrolne skupine boljši pri risanju in reševanju kompleksnejših nalog. V praktičnem delu ponujamo nekaj metodičnih napotkov za poučevanje izven učilnice za nekatere učne sklope matematike v zadnjem triletju.
Ključne besede:
matematika
,
osnovna šola
,
pouk izven učilnice
,
digitalne tehnologije
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[J. Murko]
Leto izida:
2022
Št. strani:
VIII, 27 str.
PID:
20.500.12556/DKUM-81286
UDK:
51:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
103369731
Datum objave v DKUM:
06.04.2022
Število ogledov:
1046
Število prenosov:
190
Metapodatki:
Področja:
FNM
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MURKO, Julija, 2022,
Pouk matematike izven učilnice z uporabo digitalnih tehnologij : magistrsko delo
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : J. Murko. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=81286
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
15.02.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Outdoor mathematics teaching with application of digital technologies
Opis:
Lessons outside classrooms offer many advantages for students as they get to experience authentic learning circumstances. This learning method is more appealing, interesting and produces better results, and above all encourages the students to find a better connection between acquired knowledge in school and everyday life. Adding technology to this learning method increases students’ motivation and at the same time enables a far greater palette of possibilities to prepare tasks. Experts believe that the combination of technology and learning outside the classroom enables far better learning achievements of students. This master's thesis studies how this learning method affects students’ achievements in mathematics. For this thesis, the pedagogical experiment was chosen as the research method. In the control group, the lessons were carried out in the classroom and in the experimental group the students dealt with their tasks on a mathematical-themed stroll. The results of the final test showed no major differences in the knowledge of students of the control group and the experimental group for both 6th and 8th grade. The results showed that the students in the experimental group found it somewhat easier to solve tasks that included identifying mathematical concepts, while the students from the control group achieved better results in drawing and solving more complex tasks. The empirical part also includes some methodical suggestions for giving lessons outside classrooms for some mathematical lessons in the last three years.
Ključne besede:
mathematics
,
primary school
,
lessons outside classroom
,
digital technologies
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj