| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Pouk matematike izven učilnice z uporabo digitalnih tehnologij : magistrsko delo
Avtorji:ID Murko, Julija (Avtor)
ID Lipovec, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Brezovnik, Simon (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Murko_Julija_2022.pdf (2,51 MB)
MD5: A84697801EC644651F77AE16EA011736
PID: 20.500.12556/dkum/12ed3d7e-322c-4596-ac9c-15d844f97861
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:Pouk izven učilnice prinaša veliko prednosti za učence, saj so pri tem izpostavljeni avtentičnim učnim situacijam. Tako učenje je bolj privlačno, zanimivo in daje boljše učne rezultate, predvsem pa učence spodbudi, da najdejo boljšo povezavo med šolskim znanjem in vsakdanjim življenjem. Če k takšnemu načinu poučevanja dodamo še uporabo tehnologije, povečamo motivacijo učencev, hkrati pa nam tehnologija omogoči večjo paleto možnosti za pripravo nalog. Tudi strokovnjaki menijo, da kombinacija tehnologije in učenja izven učilnice omogoča še boljše učne dosežke učencev. V magistrskem delu smo raziskovali, kako takšen način poučevanja pri matematiki konkretno vpliva na dosežke učencev. Kot raziskovalno metodo smo uporabili pedagoški eksperiment. S kontrolno skupino smo izvajali pouk v učilnici, v eksperimentalni skupini pa so učenci snov obravnavali na matematičnem potepu. Rezultati končnega testa niso pokazali večjih razlik v znanju med učenci kontrolne in eksperimentalne skupine niti za učence 6. niti za učence 8. razreda. Opazili smo, da so učenci eksperimentalne skupine nekoliko bolje reševali naloge, ki so zajemale prepoznavanje matematičnih pojmov, medtem ko so bili učenci kontrolne skupine boljši pri risanju in reševanju kompleksnejših nalog. V praktičnem delu ponujamo nekaj metodičnih napotkov za poučevanje izven učilnice za nekatere učne sklope matematike v zadnjem triletju.
Ključne besede:matematika, osnovna šola, pouk izven učilnice, digitalne tehnologije
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[J. Murko]
Leto izida:2022
Št. strani:VIII, 27 str.
PID:20.500.12556/DKUM-81286 Novo okno
UDK:51:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:103369731 Novo okno
Datum objave v DKUM:06.04.2022
Število ogledov:1046
Število prenosov:190
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
MURKO, Julija, 2022, Pouk matematike izven učilnice z uporabo digitalnih tehnologij : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : J. Murko. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=81286
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:15.02.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Outdoor mathematics teaching with application of digital technologies
Opis:Lessons outside classrooms offer many advantages for students as they get to experience authentic learning circumstances. This learning method is more appealing, interesting and produces better results, and above all encourages the students to find a better connection between acquired knowledge in school and everyday life. Adding technology to this learning method increases students’ motivation and at the same time enables a far greater palette of possibilities to prepare tasks. Experts believe that the combination of technology and learning outside the classroom enables far better learning achievements of students. This master's thesis studies how this learning method affects students’ achievements in mathematics. For this thesis, the pedagogical experiment was chosen as the research method. In the control group, the lessons were carried out in the classroom and in the experimental group the students dealt with their tasks on a mathematical-themed stroll. The results of the final test showed no major differences in the knowledge of students of the control group and the experimental group for both 6th and 8th grade. The results showed that the students in the experimental group found it somewhat easier to solve tasks that included identifying mathematical concepts, while the students from the control group achieved better results in drawing and solving more complex tasks. The empirical part also includes some methodical suggestions for giving lessons outside classrooms for some mathematical lessons in the last three years.
Ključne besede:mathematics, primary school, lessons outside classroom, digital technologies


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici