| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Communication Challenges in Inclusive Education Faced by Deaf and Non-deaf People
Avtorji:ID Kompara, Marko (Urednik)
ID Hölbl, Marko (Urednik)
ID Welzer-Družovec, Tatjana (Urednik)
ID Gamal, Omar (Avtor)
ID Perša, Jan (Tehnični urednik)
Datoteke:URL https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/646
 
.pdf RAZ_Gamal_Omar_2022.pdf (4,60 MB)
MD5: C877A0F3DB0F35BA433A967AD3CB32FC
PID: 20.500.12556/dkum/a9c2e7d9-a63a-4e8a-9fa9-a6ec72223f36
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Opis:This is a consolidated report on the work done in Intellectual Output One: Communication Challenges for the Advancing Inclusive Education Through International Sign - InSign project. This report combines and summarises the results obtained in national reports done by project partners from Cyprus, Germany, Greece, Portugal, and Slovenia. This document includes information on national sign languages, support for deaf people and their learning possibilities in different countries. In one section, we will review the status of International Sign in all the partner countries. We have also performed surveys done primarily with students to measure how they perceive deaf people, how they understand sign language and the difficulties deaf face in the education system. In this document, we analyse the data collected across the project partners. Each partner has also performed a guided interview with those most familiar with the deaf community (deaf themselves, educators, interpreters etc.) to help better understand the circumstances and answer some of the questions difficult to find in literature. The Consolidated Report summarises interview findings from national reports with the main takeaways.
Ključne besede:international sign, sign language, inclusive education, communication challenges, deaf communities
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:University of Maribor, University Press
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
PID:20.500.12556/DKUM-81212 Novo okno
ISBN:978-961-286-565-8
UDK:37.091.3-056.263=111(0.034.2)
COBISS.SI-ID:95500035 Novo okno
DOI:10.18690/um.feri.2.2022 Novo okno
Datum objave v DKUM:31.01.2022
Število ogledov:916
Število prenosov:114
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
GAMAL, Omar, 2022, Communication Challenges in Inclusive Education Faced by Deaf and Non-deaf People [na spletu]. 2022. Maribor : University of Maribor, University Press. [Dostopano 3 april 2025]. ISBN 978-961-286-565-8. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=81212
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:31.01.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Komunikacijski izzivi v inkluzivnem izobraževanju, s katerimi se soočajo gluhe in slišeče osebe
Opis:To je zbirno poročilo o delu, opravljenem v prvem intelektualnem rezultatu na temo izzivov v komunikaciji (angl. Intellectual Output One: Communication Challenges) za projekt Spodbujanje vključujočega izobraževanja z mednarodno kretnjo (ang. Advancing Inclusive Education Through International Sign) – InSign. To poročilo združuje in povzema rezultate nacionalnih poročil, ki so jih pripravili projektni partnerji iz Cipra, Nemčije, Grčije, Portugalske in Slovenije. Ta dokument vključuje informacije o nacionalnih znakovnih jezikih, podpori gluhim osebam in njihovih možnostih izobraževanja v različnih državah. Pregledali smo stanje mednarodne kretnje v vseh partnerskih državah. Izvedli smo tudi vprašalnik, v katerem smo predvsem od študentov zbirali informacije o tem kako dojemajo gluhe osebe, Koliko poznajo znakovni jezik in s kakšnimi težavami mislijo, da se gluhi in naglušni srečujejo v izobraževalnem sistemu. V tem dokumentu bomo analizirali skupne podatke, zbrane pri vseh projektnih partnerjih. Vsak partner je opravil tudi voden intervju s tistimi, ki najbolje poznajo gluho skupnost (sami gluhi, pedagogi, tolmači itd.), da bi bolje razumeli okoliščine in odgovorili na nekatera vprašanja, ki jih je težko najti v literaturi. Konsolidirano poročilo v krajši obliki povzema intervjuje iz nacionalnih poročil z glavnimi ugotovitvami.
Ključne besede:mednarodna kretnja, znakovni jezik, vključujoče izobraževanje, komunikacijski izzivi, gluhe skupnosti


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici