Naslov: | Komunikacijski izzivi v inkluzivnem izobraževanju, s katerimi se soočajo gluhe in slišeče osebe |
---|
Avtorji: | ID Kompara, Marko (Urednik) ID Hölbl, Marko (Urednik) ID Welzer Družovec, Tatjana (Urednik) ID Gamal, Omar (Avtor) ID Perša, Jan (Tehnični urednik) |
Datoteke: | https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/650
RAZ_Gamal_Omar_2022.pdf (5,75 MB) MD5: 6697C3CC1DFE892E04C1DDBF8B6900B7 PID: 20.500.12556/dkum/46216a9a-0286-46b1-8516-7f338ebb910b
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Neznano |
---|
Organizacija: | FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
|
---|
Opis: | To je zbirno poročilo o delu, opravljenem v prvem intelektualnem rezultatu na temo izzivov v komunikaciji (angl. Intellectual Output One: Communication Challenges) za projekt Spodbujanje vključujočega izobraževanja z mednarodno kretnjo (ang. Advancing Inclusive Education Through International Sign) – InSign. To poročilo združuje in povzema rezultate nacionalnih poročil, ki so jih pripravili projektni partnerji iz Cipra, Nemčije, Grčije, Portugalske in Slovenije. Ta dokument vključuje informacije o nacionalnih znakovnih jezikih, podpori gluhim osebam in njihovih možnostih izobraževanja v različnih državah. Pregledali smo stanje mednarodne kretnje v vseh partnerskih državah. Izvedli smo tudi vprašalnik, v katerem smo predvsem od študentov zbirali informacije o tem kako dojemajo gluhe osebe, Koliko poznajo znakovni jezik in s kakšnimi težavami mislijo, da se gluhi in naglušni srečujejo v izobraževalnem sistemu. V tem dokumentu bomo analizirali skupne podatke, zbrane pri vseh projektnih partnerjih. Vsak partner je opravil tudi voden intervju s tistimi, ki najbolje poznajo gluho skupnost (sami gluhi, pedagogi, tolmači itd.), da bi bolje razumeli okoliščine in odgovorili na nekatera vprašanja, ki jih je težko najti v literaturi. Konsolidirano poročilo v krajši obliki povzema intervjuje iz nacionalnih poročil z glavnimi ugotovitvami. |
---|
Ključne besede: | mednarodna kretnja, znakovni jezik, vključujoče izobraževanje, komunikacijski izzivi, gluhe skupnosti |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Kraj izvedbe: | Maribor |
---|
Založnik: | Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba |
---|
Leto izida: | 2022 |
---|
Leto izvedbe: | 2022 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-81211 |
---|
ISBN: | 978-961-286-569-6 |
---|
UDK: | 37.091.3-056.263(0.034.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 95493891 |
---|
DOI: | 10.18690/um.feri.6.2022 |
---|
Datum objave v DKUM: | 31.01.2022 |
---|
Število ogledov: | 956 |
---|
Število prenosov: | 115 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | Ostalo
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |