| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv zaznane kakovosti na zadovoljstvo z e-bančnimi storitvami
Avtorji:ID Majcen, Maya Sarah (Avtor)
ID Milfelner, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Majcen_Maya_Sarah_2022.pdf (1,86 MB)
MD5: 95786B4138DA56BC2F09E46A2C5A1B6C
PID: 20.500.12556/dkum/2a3b90a3-d2fc-4e52-95a4-04563c20ca87
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Način, kako odjemalec dojema kakovost storitve in kako slednje vpliva na zadovoljstvo z e-bančništvom, se razlikuje od načina, kako odjemalec dojema kakovost in zadovoljstvo s tradicionalnim bančništvom. Zato je pomembno, da se posvetimo tudi temu področju in proučimo glavne dimenzije, ki merijo zaznano kakovost z e-bančništvom in kako te dimenzije vplivajo na zadovoljstvo. Tema magistrske naloge so e-bančne storitve, torej mobilno in/ali spletno/elektronsko bančništvo. Odgovoriti želimo na vprašanje, kako odjemalci e-bančno storitev dojemajo z vidika zaznane kakovosti in kako zaznana kakovost vpliva na njihovo zadovoljstvo. Prav tako smo v magistrski nalogi razvili oz. opredelili metodologijo za merjenje kakovosti e-bančnih storitev. Podatke smo zbrali na vzorcu 128 odjemalcev e-bančnih storitev in s faktorsko analizo preverili veljavnost ter zanesljivost merilne lestvice. Sledila je izvedba regresijske analize, s katero smo ugotovili, kako posamezni konstrukti zaznavanja kakovosti vplivajo na zadovoljstvo. Ugotovili smo, da ima najmočnejši vpliv na zaznavanje kakovosti spremenljivka dizajn in izpolnitev pričakovanj, najšibkejši vpliv pa spremenljivka interaktivnost.
Ključne besede:e-poslovanje, e-bančništvo, kakovost e-bančnih storitev, zadovoljstvo z e-bančnimi storitvami, faktorska analiza
Kraj izida:[Maribor
Založnik:M. S. Majcen
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/DKUM-81204 Novo okno
UDK:336.71:004
COBISS.SI-ID:104460291 Novo okno
Datum objave v DKUM:11.04.2022
Število ogledov:930
Število prenosov:124
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
MAJCEN, Maya Sarah, 2022, Vpliv zaznane kakovosti na zadovoljstvo z e-bančnimi storitvami [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. S. Majcen. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=81204
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:29.01.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Impact of perceived quality on satisfation with e-banking services
Opis:e-commerce, e-banking, quality of e-banking services, satisfaction with e-banking services, factor analysis
Ključne besede:The way the customer perceives quality and how the latter affects satisfaction with e-banking differs from the way the customer perceives quality and satisfaction with traditional banking. That is why it is important to focus on this area as well and to study the main dimensions that measure perceived quality with e-banking and how these dimensions affect satisfaction. The topic covered in the following master's thesis is e-banking services, ie mobile and/or online/electronic banking. Therefore we want to answer the question of how users perceive their e-banking service in terms of perceived quality and how perceived quality affects their satisfaction. Furthermore, we developed a methodology for measuring the quality of e-banking services. The data was collected on a sample of 128 users of e-banking services and the reliability of the measurement scale was checked by factor analysis. Following the factor analysis, we made a regression analysis to determine how individual constructs of


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici