| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Doživljanje pandemije koronavirusa in šolanja na domu pri otrocih s posebnimi potrebami
Avtorji:ID Lapornik Rešek, Ana (Avtor)
ID Cugmas, Zlatka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Lapornik_Resek_Ana_2022.pdf (1,89 MB)
MD5: 1DBC5CA55163F6B27A3486EF1A3AB188
PID: 20.500.12556/dkum/26acae68-f0fe-4b1f-8149-6db53f250516
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Pandemija novega koronavirusa je bila ena izmed velikih sprememb v našem življenju, še posebej v življenju otrok. Namen magistrskega dela je bil ugotoviti, kako so otroci s posebnimi potrebami doživljali pandemijo koronavirusa in kako so se počutili v času šolanja na domu ter če se pri tem pojavljajo statistično pomembne razlike glede na spol, starost in skupino posebnih potreb. Podatke smo zbirali z anketnimi vprašalniki, ki smo jih razdelili med otroke s posebnimi potrebami, stare od 9 do 15 let. Rezultati raziskave so pokazali, da so se pri otrocih v času šolanja na domu pojavljala tako negativna kot pozitivna čustva. Spodbudno je to, da otroci v tem času niso doživljali strahu in so dobili dovolj informacij o tem, kaj se dogaja in zakaj smo doma. Ena izmed pozitivnih ugotovitev naše raziskave je, da so otroci v veliki meri upoštevali ukrepe za preprečevanje širjenja koronavirusa. V povprečju je otrokom ljubši pouk v šoli kot šolanje na domu, saj so v največji meri pogrešali sošolce, kljub temu pa se v času šolanja na domu skoraj polovica vseh vprašanih ni nikoli počutila osamljeno. Nadalje smo ugotovili, da tako glede na spol, starost kot tudi skupino posebnih potreb obstajajo statistično pomembne razlike v določenih elementih doživljanja pandemije in šolanja na domu.
Ključne besede:pandemija, koronavirus, otroci s posebnimi potrebami, šolanje na domu
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Lapornik Rešek]
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/DKUM-81150 Novo okno
UDK:159.922.76:37.018.43:004 (043.2)
COBISS.SI-ID:101497347 Novo okno
Datum objave v DKUM:31.03.2022
Število ogledov:1090
Število prenosov:176
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
LAPORNIK REŠEK, Ana, 2022, Doživljanje pandemije koronavirusa in šolanja na domu pri otrocih s posebnimi potrebami [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Lapornik Rešek. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=81150
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:17.01.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Experiencing the coronavirus pandemic and remote learning in special needs children
Opis:The new coronavirus pandemic has been one of the big changes in our lives, especially in the lives of children. The purpose of the master's thesis was to find out how children with special needs experienced the coronavirus pandemic and how they felt during distance education and if there are statistically significant differences according to gender, age and group of special needs. The data were collected through questionnaires, which were distributed among children with special needs aged 9 to 15. The results of the research showed that children had both negative and positive emotions during distance education. It is encouraging that the children did not experience fear during this time and were given enough information about what was going on and why we were at home. One of the positive findings of our research is that children largely followed measures to prevent the spread of coronavirus. On average, children prefer school lessons to distance education, as they missed their classmates the most, but almost half of all respondents never felt lonely during distance learning. We further found that there are statistically significant differences in certain elements of the pandemic experience and distance education, depending on gender, age, and special needs group.
Ključne besede:pandemic, coronavirus, children with special needs, remote learning


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici