Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vpliv pandemije COVID-19 na razvoj digitalnega marketinga v izbrani organizaciji
Avtorji:
ID
Hodžić, Alen
(Avtor)
ID
Marolt, Marjeta
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Hodzic_Alen_2021.pdf
(1,23 MB)
MD5: 57D61616B92255E6DC73E13F9D8C17ED
PID:
20.500.12556/dkum/b13743a2-6fd2-46ee-bda8-bc73372e5416
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
V diplomskem delu smo preučevali področje pojava pandemije COVID-19 v razvoju digitalnega marketinga v izbrani organizaciji. V teoretičnem delu smo predstavili področja, ki se navezujejo na digitalni marketing, temu pa je sledil empirični del. Tega smo izvedli s pomočjo polstrukturiranega vprašalnika, ki smo uporabili v intevjuju z direktorjem in vodjo marketinga organizacije FIN-TUN d.o.o. V empiričnem delu smo želeli izvedeti čim več o delovanju digitalnega marketinga izbrane organizacije. Zanimalo nas je na kakšen način se je organizacija odzvala na pojav pandemije, kakšne spremembe so doživeli na področju digitalnega marketinga, kaj so spremenili, kakšne so novitete ipd. V raziskavi smo uspeli pridobiti informacije, ki so jasno pokazale, da je podjetje bilo pred pojavom pandemije dobro marketinško usmerjeno. Iz analize intervjujev smo lahko razbrali, da za podjetje pojav pandemije ni povzročil večjih sprememb z izjemo zaprtja restavracije. Na področju digitalnega marketinga pa je prišlo do intenzivne uporabe družabnih omrežij in povezovanja s potencialnimi kupci preko vplivnežev, ki so nagovarjali občinstvo za nakupovanje izdelkov pri njih. Prenovili so tudi spletno stran in spletno trgovino. Ob analizi vseh odgovorov na vprašanja in analizi digitalnih tehnologij, pa smo ob koncu podali naše ugotovitve in predloge za izboljšave na področju digitalnega marketinga. Kot izboljšave smo predlagali zaposlitev dodatne delovne sile na področju marketinga za razbremenitev dela. Na podlagi zaposlitve, tudi izobraževanje novo nastoplih na tem delovnem področju. Predlagali smo tudi dodatno uporabo družbenih omrežij (Tik Tok, YouTube) in pospešeno spremljanje le-teh in dogajanje na spletni strani ter njihovi spletni trgovini.
Ključne besede:
digitalni marketing
,
COVID-19
,
poslovni svet
,
spremembe
Kraj izida:
Kranj
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/DKUM-81048
COBISS.SI-ID:
92046595
Datum objave v DKUM:
05.01.2022
Število ogledov:
1198
Število prenosov:
181
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HODŽIĆ, Alen, 2021,
Vpliv pandemije COVID-19 na razvoj digitalnega marketinga v izbrani organizaciji
[na spletu]. Diplomsko delo. Kranj. [Dostopano 23 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=81048
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Rak sečnega mehurja pri ženskah
Rak sečnega mehurja
Rak sečnega mehurja
Rak zgornjih prebavil
Priporočila za obravnavo bolnikov z malignim melanomom
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
ǂThe ǂsignificance of defining the tumour marker Cyfra 21-1 for bladder cancer
Epidemiologija raka dojk in dejavniki tveganja
Our experiences in preoperative staging of esophageal cancer with endoscopic ultrasound
Klinični pomen določanja tumorskega označevalca NMP22 pri raku sečnega mehurja
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:
15.12.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The impact of the COVID-19 pandemic on the development of digital marketing in the selected organization
Opis:
This thesis aims to research the role of COVID-19 in the development of digital marketing strategies in a chosen organisation. The first part of the thesis presents the theoretical background of digital marketing, which is followed by an empirical section. In the empirical section, the research is based on a semi-structured questionnaire, which was used to interview the CEO and the lead marketing manager of FIN-TUN Ltd.. The empirical section aims to gain as much information as possible about the digital marketing processes and strategies in the chosen company. Furthermore, the goal is to obtain data on how the company reacted to the emergence of the pandemic, the types of changes they had to face in the context of digital marketing, what kind of adjustments they made, which innovative approaches they had to implement, etc. The research provides sufficient proof that the company had an efficient marketing strategy prior to the pandemic. The analysis of the interviews shows that the pandemic did not significantly affect the chosen company (apart from needing to close their restaurant). As far as digital marketing is concerned, the company significantly increased its use of social media platforms and began promoting their products through influencers. They also updated their website and online shop. After the analysis of the questionnaire results and digital technologies used for marketing, the final findings are presented alongside commentary that provides suggestions on how to improve the company's digital marketing process. For instance, hiring new employees in marketing positions would prevent work overload. Additionally, investing in education for (especially newly hired) employees could prove to be beneficial. It would also be worthwhile to expand into yet unexplored social media platforms, such as TikTok and YouTube, and to consistently track the developments on all platforms, as well as the traffic on their website and online shop.
Ključne besede:
digital marketing
,
COVID-19
,
business world
,
changes
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj