| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza videoposnetkov za asinhrono poučevanje glasbene umetnosti na portalu Razlagamo.si
Avtorji:ID Kolmanič, Mateja (Avtor)
ID Kovačič, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kolmanic_Mateja_2022.pdf (3,01 MB)
MD5: 5FD63CBB08BE7B6E59B001E7D8CD0140
PID: 20.500.12556/dkum/85edfbbc-f80c-446a-8964-927a33324c41
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V sklopu magistrskega dela smo preučevali videoposnetke za asinhrono poučevanje glasbene umetnosti na portalu Razlagamo.si. Z raziskavo smo želeli pridobiti globlji vpogled v pouk glasbene umetnosti na daljavo v času epidemije Covid-19. Ugotavljali smo obstoj morebitnih statistično pomembnih razlik med razredi (prvi, drugi, tretji in četrti razred) ter glede na vsebino učne ure preko različnih postavk, kot so učne metode in oblike, učni cilji, glasbene dejavnosti učitelja, ustvarjalne dejavnosti učencev ter ostale postavke. Za potrebe raziskave smo izdelali ček listo. Pregledali smo 141 video razlag za poučevanje glasbene umetnosti na daljavo, objavljenih na portalu Razlagamo.si. Pregledanih je bilo 38 posnetkov za 1. razred, 58 posnetkov za 2. razred, 21 posnetkov za 3. razred ter 24 posnetkov za 4. razred. Rezultati so pokazali, da se statistično pomembne razlike glede na razred pojavljajo pri metodi demonstracije, nekaterih metodah izvajanja, poslušanja in ustvarjanja, prav tako pa tudi pri aktivni vključenosti učencev, didaktičnih igrah, slikovno-grafičnem in notnem zapisu ter zvočnih posnetkih.
Ključne besede:Glasbena umetnost, pouk na daljavo, asinhrono poučevanje, izobraževalni portal, video razlage.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Kolmanič]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-81043 Novo okno
UDK:37.018.43:004:78(043.2)
COBISS.SI-ID:95281155 Novo okno
Datum objave v DKUM:28.01.2022
Število ogledov:1171
Število prenosov:166
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
KOLMANIČ, Mateja, 2021, Analiza videoposnetkov za asinhrono poučevanje glasbene umetnosti na portalu Razlagamo.si [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Kolmanič. [Dostopano 22 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=81043
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.12.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of videos for asynchronous teaching of musical art on the web portal Razlagamo.si
Opis:As part of our master's thesis, we studied videos for asynchronous teaching of music art on the Razlagamo.si portal. The aim of the research was to gain a deeper insight into distance teaching of musical art during the Covid-19 epidemic. We determined the existence of possible statistically significant differences between classes (first, second, third and fourth grade) and according to the content of the lesson through various settings such as teaching methods and forms, learning objectives, teacher's musical activities, students' creative activities and other settings. For the purposes of the research, we made a checklist. We reviewed 141 video explanations for musical art distance teaching, published on the Razlagamo.si portal. 38 recordings for 1st grade, 58 recordings for 2nd grade, 21 recordings for 3rd grade and 24 recordings for 4th grade were reviewed. The results showed that statistically significant differences according to the class level occur in the method of demonstration, some methods of implementation, listening and creating, as well as in the active involvement of students, didactic games, pictorial record and musical notation, and sound recordings.
Ključne besede:Musical art, distance education, asynchronous teaching, education portal, explanations videos.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici