| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Primerjava ponudnikov paketnih storitev v Sloveniji
Avtorji:ID Marić, Nataša (Avtor)
ID Lisec, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Šinko, Simona (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Maric_Natasa_2021.pdf (4,02 MB)
MD5: A8AF8B0501F8F6FA0D62B9C3FBB7472B
PID: 20.500.12556/dkum/25d8b697-569a-4ba5-8eb3-3e3329670c86
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:V času nastanka magistrske naloge so ljudje vse pogosteje uporabljali storitve kurirskih služb. Trend naraščanja uporabe tovrstnih storitev je pogojen z razmerami, povezanimi s pandemijo koronavirusa. V času pandemije so bile številne trgovine zaprte za daljši ali krajši čas. Kurirske službe so morale kljub povečanemu številu paketov zagotavljati kvalitetno storitev dostave paketov. Z namenom, da bi analizirali kvaliteto dostave paketov, smo preko več kurirskih služb iz Celja v Boštanj poslali paket z lomljivo vsebino. Paket je vseboval steklo, zato je bilo z njim še posebej skrbno ravnati. V začetno analizo smo vključili 12 podjetij, ki delujejo v Sloveniji, glede na izbrane kriterije in pogoje pa smo paket poslali s šestimi. Z dvema podjetjema smo morali ponoviti poskus, saj je bil prvi poskus dostave neuspešen. Analizirali smo proces dostave od naročila za prevzem paketa vse do prejema paketa na naslovnikovi strani. Glavni kriteriji so bili: čas prevzema in dostave paketa ter cena storitve. Vsi paketi so prispeli na cilj nepoškodovani, kljub temu lahko trdimo, da je le Pošta Slovenije v celoti izpolnila pričakovanja.
Ključne besede:dostava paketa, kurirska služba, pazljivo ravnanje, proces dostave pošiljke
Kraj izida:Celje
Založnik:[N. Marić]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-80990 Novo okno
UDK:656
COBISS.SI-ID:90391299 Novo okno
Datum objave v DKUM:21.12.2021
Število ogledov:1068
Število prenosov:104
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
MARIĆ, Nataša, 2021, Primerjava ponudnikov paketnih  storitev v Sloveniji [na spletu]. Magistrsko delo. Celje : N. Marić. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80990
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:02.12.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of package service providers in slovenia
Opis:At the time of writing the master's thesis, people were progressively using the services of courier/delivery services. The increasing trend of using such services is caused by the situation related to the coronavirus pandemic. During the pandemic, many stores were closed for a longer or shorter time. Despite the increased number of packages, courier services had to provide a quality package delivery service. To analyze the quality of package delivery, packages of fragile content were sent from Celje to Boštanj through several courier services. Every package contained glass, and therefore it required careful handling. In the initial analysis, the 12 companies, which operate in Slovenia, were included, but the packages were sent through six companies according to the selected criteria and conditions. We had to repeat the experiment with the two companies, whereas the first delivery attempt was unsuccessful. The delivery process was analyzed from ordering the package, throughout picking up the package, to it at the recipient's address. The main criteria were: time of receipt and delivery of packages, and price of the service. All packages arrived at the destination undamaged, but we can say that only the Post of Slovenia fully met expectations.
Ključne besede:package delivery, courier service, careful handling, shipment delivery processes


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici