Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Primerjava ponudnikov paketnih storitev v Sloveniji
Avtorji:
ID
Marić, Nataša
(Avtor)
ID
Lisec, Andrej
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Šinko, Simona
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Maric_Natasa_2021.pdf
(4,02 MB)
MD5: A8AF8B0501F8F6FA0D62B9C3FBB7472B
PID:
20.500.12556/dkum/25d8b697-569a-4ba5-8eb3-3e3329670c86
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FL - Fakulteta za logistiko
Opis:
V času nastanka magistrske naloge so ljudje vse pogosteje uporabljali storitve kurirskih služb. Trend naraščanja uporabe tovrstnih storitev je pogojen z razmerami, povezanimi s pandemijo koronavirusa. V času pandemije so bile številne trgovine zaprte za daljši ali krajši čas. Kurirske službe so morale kljub povečanemu številu paketov zagotavljati kvalitetno storitev dostave paketov. Z namenom, da bi analizirali kvaliteto dostave paketov, smo preko več kurirskih služb iz Celja v Boštanj poslali paket z lomljivo vsebino. Paket je vseboval steklo, zato je bilo z njim še posebej skrbno ravnati. V začetno analizo smo vključili 12 podjetij, ki delujejo v Sloveniji, glede na izbrane kriterije in pogoje pa smo paket poslali s šestimi. Z dvema podjetjema smo morali ponoviti poskus, saj je bil prvi poskus dostave neuspešen. Analizirali smo proces dostave od naročila za prevzem paketa vse do prejema paketa na naslovnikovi strani. Glavni kriteriji so bili: čas prevzema in dostave paketa ter cena storitve. Vsi paketi so prispeli na cilj nepoškodovani, kljub temu lahko trdimo, da je le Pošta Slovenije v celoti izpolnila pričakovanja.
Ključne besede:
dostava paketa
,
kurirska služba
,
pazljivo ravnanje
,
proces dostave pošiljke
Kraj izida:
Celje
Založnik:
[N. Marić]
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/DKUM-80990
UDK:
656
COBISS.SI-ID:
90391299
Datum objave v DKUM:
21.12.2021
Število ogledov:
1068
Število prenosov:
104
Metapodatki:
Področja:
FL
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MARIĆ, Nataša, 2021,
Primerjava ponudnikov paketnih storitev v Sloveniji
[na spletu]. Magistrsko delo. Celje : N. Marić. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80990
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Etažna lastnina in povezane nepremičnine
Povezane nepremičnine in etažna lastnina
Varovalne stvarne pravice
Vpis etažne lastnine v zemljiško knjigo
Oblikovanje in vpisovanje etažne lastnine
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Stili vodenja
Mirno reševanje mednarodnih sporov v športu
Dejavniki, ki vplivajo na plačo športnikov: primer lovilcev v ameriški državni nogometni ligi
Položaj prizadetih državljanov po izstopu ZK iz EU
Prost pretok delovne sile v Evropski uniji
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
02.12.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Comparison of package service providers in slovenia
Opis:
At the time of writing the master's thesis, people were progressively using the services of courier/delivery services. The increasing trend of using such services is caused by the situation related to the coronavirus pandemic. During the pandemic, many stores were closed for a longer or shorter time. Despite the increased number of packages, courier services had to provide a quality package delivery service. To analyze the quality of package delivery, packages of fragile content were sent from Celje to Boštanj through several courier services. Every package contained glass, and therefore it required careful handling. In the initial analysis, the 12 companies, which operate in Slovenia, were included, but the packages were sent through six companies according to the selected criteria and conditions. We had to repeat the experiment with the two companies, whereas the first delivery attempt was unsuccessful. The delivery process was analyzed from ordering the package, throughout picking up the package, to it at the recipient's address. The main criteria were: time of receipt and delivery of packages, and price of the service. All packages arrived at the destination undamaged, but we can say that only the Post of Slovenia fully met expectations.
Ključne besede:
package delivery
,
courier service
,
careful handling
,
shipment delivery processes
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj