| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Izkušnje in stališča učiteljev otrok s posebnimi potrebami do poučevanja na daljavo v času epidemije covid-19
Avtorji:ID Bajc, Anja (Avtor)
ID Usenik, Janja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Bajc_Anja_2021.pdf (2,42 MB)
MD5: 10A7F5F4CA1E9A15AA8E8834AD7D2D3C
PID: 20.500.12556/dkum/91c2dd6b-d9fa-4fe1-977e-179e21538e0a
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrski nalogi je raziskano, kakšne so izkušnje in stališča učiteljev otrok s posebnimi potrebami do poučevanja na daljavo v času epidemije covid-19. V prvem poglavju teoretičnega dela so predstavljene značilnosti otrok s posebnimi potrebami ter njihova udeleženost v vzgojno-izobraževalnem procesu. V drugem poglavju se seznanimo z nekaterimi pojmi, povezanimi s procesi pridobivanja znanja, opredeljeno je poučevanje in učenje na daljavo. V tretjem poglavju sta predstavljeni organizacija in izvedba vzgojno-izobraževalnega dela v času dela na daljavo med epidemijo covid-19. V empiričnem delu magistrske naloge je raziskano, kakšne so izkušnje in stališča učiteljev otrok s posebnimi potrebami do poučevanja na daljavo. Raziskava je izvedena s pomočjo kvalitativne tehnike z uporabo polstrukturiranega intervjuja, ki je izveden z osmimi učitelji razredniki oziroma učitelji otrok s posebnimi potrebami. Rezultati nakazujejo, da imajo učitelji tako pozitivne kot negativne izkušnje s poučevanjem na daljavo v času epidemije covid-19. Učitelji navajajo mnoge omejitve, ki so jih doživljali med poučevanjem na daljavo, in še posebej poudarjajo, da je poučevanje otrok s posebnimi potrebami na daljavo kompleksen način poučevanja, zato poučevanje na daljavo ocenjujejo kot neustrezen.
Ključne besede:otroci s posebnimi potrebami, učitelji, poučevanje na daljavo, epidemija, covid-19
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Bajc]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-80844 Novo okno
UDK:37.018.43:004:376(043.2)
COBISS.SI-ID:90685955 Novo okno
Datum objave v DKUM:04.01.2022
Število ogledov:1227
Število prenosov:156
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
BAJC, Anja, 2021, Izkušnje in stališča učiteljev otrok s posebnimi potrebami do poučevanja na daljavo v času epidemije covid-19 [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Bajc. [Dostopano 22 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80844
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.10.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Experiences and the point of view of teachers of kids with special needs to distance learning in time of the covid- 19 epidemic
Opis:The master's thesis examines the experiences and opinions of teachers of children with special educational needs regarding distance education during the COVID-19 epidemic. The first chapter of the theoretical section presents the characteristics of children with special educational needs and their involvement in the education process. Chapter two introduces certain concepts connected with knowledge-acquisition processes; it defines distance teaching and learning. Chapter three presents the organization and implementation of educational work under distance education during the COVID-19 epidemic. The empirical section of the master's thesis examines the experiences and opinions of teachers of children with special educational needs regarding distance education. The research has been conducted by means of the qualitative technique using a semi-structured interview, which was conducted with eight class teachers or teachers of children with special educational needs. The results indicate that teachers have both positive and negative experiences with distance education during the COVID-19 epidemic. The teachers have mentioned the many limitations that they experienced during distance education. They pointed out, above all, that the distance teaching of children with special educational needs is a complex way of teaching and have therefore assessed distance education as unsuitable.
Ključne besede:children with special educational needs, teachers, distance education, epidemic, COVID-19


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici