| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Formativno spremljanje pri pouku družbe : magistrsko delo
Avtorji:ID Potočnik, Katja (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Potocnik_Katja_2021.pdf (8,19 MB)
MD5: 71DBABEF17DD3CD4B0512F5542749003
PID: 20.500.12556/dkum/7738b671-7f44-488c-a43a-4abf2610149e
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Formativno spremljanje je v zadnjih letih spodbudilo veliko zanimanja, saj poudarja pomen aktivne vloge učenca za izgradnjo kakovostnega in trajnega znanja. S tem namenom smo v magistrski nalogi predstavili pouk formativnega spremljanja pri predmetu družbe v 5. razredu. Naloga je sestavljena iz dveh delov, in sicer iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu magistrske naloge je predstavljen predmet družbe, formativno spremljanje in sodelovalno učenje. V praktičnem delu magistrske naloge je predstavljen konkreten material (učna priprava, pripomočki, didaktične igre) za izvedbo tematskega sklopa zgodovinski razvoj pri predmetu družbe v 5. razredu, ki smo ga oblikovali sami. Uporabnost smo preverili v razredu na eni izmed Savinjskih osnovnih šol. Opažanja in potek pouka smo natančno opisali in predstavili. Ugotovili smo, da so otroci pri obravnavi učne snovi po elementih formativnega spremljanja bolj osredotočeni na delo in bolj motivirani, saj vedo, kaj je njihova naloga in kdaj bodo pri njej uspešni.
Ključne besede:formativno spremljanje, družba, zgodovinski razvoj, 5. razred, učna priprava
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[K. Potočnik]
Leto izida:2021
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XVII, 179 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-80796 Novo okno
UDK:37.091.3:94(043.2)
COBISS.SI-ID:88415235 Novo okno
Datum objave v DKUM:13.12.2021
Število ogledov:1307
Število prenosov:336
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
POTOČNIK, Katja, 2021, Formativno spremljanje pri pouku družbe : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Potočnik. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80796
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:16.10.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Formative assessment in subject social studies
Opis:Formative assessment has attracted much interest in recent years because it emphasizes the importance of the learner's active role in building quality and knowledge that lasts. To this end, the master's thesis presents the teaching of formative assessment in the subject of social studies in 5th grade. The assignment consists of two parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part of the master's thesis introduces the subject of social studies, formative assessment, and cooperative learning. In the practical part of the master's thesis, the concrete material (teaching preparation, teaching aids, and didactic games), which we have designed ourselves, is presented. We have implemented the material in the unit on historical development in the subject of social studies in 5th grade. We tested its usefulness in a classroom at one of the primary schools in the Savinja valley. We have described the observations in detail. We have learnt that when children are given formative assessment elements to address their learning, they are more focused and motivated because they are aware of their tasks. With that, they know when they will be successful.
Ključne besede:formative assessment, social studies, historical development, 5th grade, curriculum preparation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici