| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv spodbudnega učnega okolja na moralni razvoj predšolskih otrok
Avtorji:ID Dobovšek, Kaja (Avtor)
ID Hmelak, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Dobovsek_Kaja_2021.pdf (1,19 MB)
MD5: C563B095D756B6564809DF3275E1DF29
PID: 20.500.12556/dkum/bbbe255d-22bd-4624-abb5-02a00e3cd298
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Vpliv spodbudnega učnega okolja na moralni razvoj predšolskih otrok je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili pomen kakovostne izobrazbe, ki je temelj vzgoje v sodobni družbi, opredelili smo značilnosti učnega okolja ter dali večji poudarek spodbudnemu učnemu okolju. Nekaj besed smo nato namenili tudi moralnemu razvoju predšolskih otrok, kjer smo opredelili teorije moralnega razvoja, vpliv negativnih in pozitivnih odzivov odraslih oseb na moralni razvoj, opredelili smo tudi vpliv vzgoje in vrstnikov na ponotranjanje pravil ter njihov splošen vpliv na moralni razvoj. V empiričnem delu smo raziskali mnenje strokovnih delavcev o vplivu spodbudnega učnega okolja na kriterije kakovosti in otrokov celostni razvoj, razvitost komponent moralnega razvoja v predšolskem obdobju, pogostost vključevanja dejavnosti s področja moralnega razvoja tako v načrtovane dejavnosti kot tudi v dnevno rutino. Zanimalo nas je še mnenje strokovnih delavcev o razvitosti prosocialnega vedenja v predšolskem obdobju ter kako anketirani reagirajo ob moralno nezaželenem obnašanju otroka. Na koncu nas je zanimalo mnenje o vplivu nekaterih dejavnikov na oblikovanje otrokovega moralnega vrednotenja in presojanja.
Ključne besede:kakovostna izobrazba, moralni razvoj, predšolski otrok, spodbudno učno okolje
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Dobovišek]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-80765 Novo okno
UDK:37.015.31:17.022.1-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:88322307 Novo okno
Datum objave v DKUM:13.12.2021
Število ogledov:1103
Število prenosov:204
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
DOBOVŠEK, Kaja, 2021, Vpliv spodbudnega učnega okolja na moralni razvoj predšolskih otrok [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Dobovišek. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80765
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:11.10.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of a stimulating learning environment on the moral development of a preschool child
Opis:The diploma thesis titled The impact of a stimulating learning environment on the moral development of a preschool child consists of a theoretical and empirical part. In the theoretical part we introduced the importance of a quality education, which is a basis of education in a modern society, defined the traits of a learning environment and gave more emphasis to a stimulating learning environment. In a few words we also discussed the moral development of preschool children, where we defined theories of moral development, the impact of negative and positive reactions of adults on moral development, also outlined the influence of upbringing and peers on internalization of rules and their general impact on moral development. In the empirical part we looked into expert workers' opinions on the impact of a stimulating learning environment on quality criteria and child's overall development, advancement of moral development components in preschool period, the frequency of integration of activities from the field of moral development into planned activities as well as in daily routine. We were also interested in expert workers' views on the development of prosocial behaviour in preschool period and how the interviewees reacted when witnessing child's morally unwanted behaviour. Finally, we were interested in views on the influence of some factors on a child's moral valuation and judgement development.
Ključne besede:quality education, moral development, preschool child, stimulating learning environment


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici