Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vpliv spodbudnega učnega okolja na moralni razvoj predšolskih otrok
Avtorji:
ID
Dobovšek, Kaja
(Avtor)
ID
Hmelak, Maja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Dobovsek_Kaja_2021.pdf
(1,19 MB)
MD5: C563B095D756B6564809DF3275E1DF29
PID:
20.500.12556/dkum/bbbe255d-22bd-4624-abb5-02a00e3cd298
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomsko delo z naslovom Vpliv spodbudnega učnega okolja na moralni razvoj predšolskih otrok je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili pomen kakovostne izobrazbe, ki je temelj vzgoje v sodobni družbi, opredelili smo značilnosti učnega okolja ter dali večji poudarek spodbudnemu učnemu okolju. Nekaj besed smo nato namenili tudi moralnemu razvoju predšolskih otrok, kjer smo opredelili teorije moralnega razvoja, vpliv negativnih in pozitivnih odzivov odraslih oseb na moralni razvoj, opredelili smo tudi vpliv vzgoje in vrstnikov na ponotranjanje pravil ter njihov splošen vpliv na moralni razvoj. V empiričnem delu smo raziskali mnenje strokovnih delavcev o vplivu spodbudnega učnega okolja na kriterije kakovosti in otrokov celostni razvoj, razvitost komponent moralnega razvoja v predšolskem obdobju, pogostost vključevanja dejavnosti s področja moralnega razvoja tako v načrtovane dejavnosti kot tudi v dnevno rutino. Zanimalo nas je še mnenje strokovnih delavcev o razvitosti prosocialnega vedenja v predšolskem obdobju ter kako anketirani reagirajo ob moralno nezaželenem obnašanju otroka. Na koncu nas je zanimalo mnenje o vplivu nekaterih dejavnikov na oblikovanje otrokovega moralnega vrednotenja in presojanja.
Ključne besede:
kakovostna izobrazba
,
moralni razvoj
,
predšolski otrok
,
spodbudno učno okolje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[K. Dobovišek]
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/DKUM-80765
UDK:
37.015.31:17.022.1-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:
88322307
Datum objave v DKUM:
13.12.2021
Število ogledov:
1103
Število prenosov:
204
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
DOBOVŠEK, Kaja, 2021,
Vpliv spodbudnega učnega okolja na moralni razvoj predšolskih otrok
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Dobovišek. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80765
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Sestava in analiza letnega poročila
Analiza letnega poročila gospodarske družbe
Vsebina in analiza letnega poročila podjetja
Sestava in analiza letnega poročila podjetja
Sestava in analiza letnega poročila
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Priprava in analiza letnega poročila
Premoženjska bilanca podjetja
Vsebina letnega poročila na primeru podjetja X
Informacije potrebne za odločanje o obsegu poslovanja
Krmiljene poslovnega sistema k ciljnem dobičku
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
11.10.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The impact of a stimulating learning environment on the moral development of a preschool child
Opis:
The diploma thesis titled The impact of a stimulating learning environment on the moral development of a preschool child consists of a theoretical and empirical part. In the theoretical part we introduced the importance of a quality education, which is a basis of education in a modern society, defined the traits of a learning environment and gave more emphasis to a stimulating learning environment. In a few words we also discussed the moral development of preschool children, where we defined theories of moral development, the impact of negative and positive reactions of adults on moral development, also outlined the influence of upbringing and peers on internalization of rules and their general impact on moral development. In the empirical part we looked into expert workers' opinions on the impact of a stimulating learning environment on quality criteria and child's overall development, advancement of moral development components in preschool period, the frequency of integration of activities from the field of moral development into planned activities as well as in daily routine. We were also interested in expert workers' views on the development of prosocial behaviour in preschool period and how the interviewees reacted when witnessing child's morally unwanted behaviour. Finally, we were interested in views on the influence of some factors on a child's moral valuation and judgement development.
Ključne besede:
quality education
,
moral development
,
preschool child
,
stimulating learning environment
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj