Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Oglaševalna fotografija na družbenem omrežju Facebook : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Duh, Aljaž
(Avtor)
ID
Družovec, Marjan
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Pucer, Matevž
(Komentor)
Datoteke:
UN_Duh_Aljaz_2021.pdf
(1,84 MB)
MD5: 764A5C024C7F563CE91105888380A4BD
PID:
20.500.12556/dkum/b7e6db04-a4db-428a-9aac-7b6dc66ba07a
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Oglaševanje na družbenih omrežjih je postalo zelo pomembno, saj je aktivnost uporabnikov na njih pogosta. Največje družbeno omrežje Facebook omogoča oglaševalcem kreativne načine za izdelavo oglasa, ki je sestavljen iz raznih elementov. Največji poudarek je podan na oglaševalni fotografiji. V tej raziskavi se je postavilo vprašanje kako pomembna je za uporabnike Facebooka fotografija v oglasu in kateri element v oglaševalni fotografiji je najbolj privlačen. Preko ankete se je ugotovilo, da je oglaševalna fotografija aktivnemu uporabniku Facebooka zelo pomembna, saj so v večini izbrali fotografijo kot razlog za izbor.
Ključne besede:
Družbena omrežja
,
oglaševalna fotografija
,
oglasi
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[A. Duh]
Leto izida:
2021
Št. strani:
VIII, 49 str.
PID:
20.500.12556/DKUM-80696
UDK:
[621.113:77.04]:077.5(043.2)
COBISS.SI-ID:
89212163
Datum objave v DKUM:
19.10.2021
Število ogledov:
1057
Število prenosov:
97
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
DUH, Aljaž, 2021,
Oglaševalna fotografija na družbenem omrežju Facebook : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Duh. [Dostopano 14 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80696
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Oglaševanje z zvezdniki in vplivneži na družbenem omrežju Instagram
Komuniciranje in analiza objav podjetja Funfood d. o. o. na družbenem omrežju Facebook
Oglaševanje in prikrito oglaševanje na družabnem omrežju instagram
Oglaševanje na družbenih omrežjih
Prepoznavnost podjetja Cer - Cvet na družbenem omrežju Facebook
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Personalizacija oglasov na družbenem omrežju Facebook
Načini komunikacije in samopredstavljanja na družbenem omrežju Facebook
Uporaba družbenega omrežja Facebook v podjetjih
Regulacija marketinških aktivnosti strani alkoholnih pijač na družbenem omrežju Facebook
Analiza priljubljenosti nagradnih iger na družbenem omrežju Facebook
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:
Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.
Začetek licenciranja:
29.09.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Advertising photography on social media Facebook
Opis:
On social media, advertising has become very important because of frequent activity. The biggest social media Facebook enables advertisers creative ways on creating an ad, which is consisted from various elements. There is mostly emphasis on advertising photography. Questions were asked in this research stating how important is photography in advertisement and which elements are the most appealing. Through the survey it was discovered that advertising photography is very important for an active Facebook user because photography was picked as a reason in the majority.
Ključne besede:
Social media
,
advertising photography
,
advertisement
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj