| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Oglaševalna fotografija na družbenem omrežju Facebook : diplomsko delo
Avtorji:ID Duh, Aljaž (Avtor)
ID Družovec, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Pucer, Matevž (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Duh_Aljaz_2021.pdf (1,84 MB)
MD5: 764A5C024C7F563CE91105888380A4BD
PID: 20.500.12556/dkum/b7e6db04-a4db-428a-9aac-7b6dc66ba07a
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Oglaševanje na družbenih omrežjih je postalo zelo pomembno, saj je aktivnost uporabnikov na njih pogosta. Največje družbeno omrežje Facebook omogoča oglaševalcem kreativne načine za izdelavo oglasa, ki je sestavljen iz raznih elementov. Največji poudarek je podan na oglaševalni fotografiji. V tej raziskavi se je postavilo vprašanje kako pomembna je za uporabnike Facebooka fotografija v oglasu in kateri element v oglaševalni fotografiji je najbolj privlačen. Preko ankete se je ugotovilo, da je oglaševalna fotografija aktivnemu uporabniku Facebooka zelo pomembna, saj so v večini izbrali fotografijo kot razlog za izbor.
Ključne besede:Družbena omrežja, oglaševalna fotografija, oglasi
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Duh]
Leto izida:2021
Št. strani:VIII, 49 str.
PID:20.500.12556/DKUM-80696 Novo okno
UDK:[621.113:77.04]:077.5(043.2)
COBISS.SI-ID:89212163 Novo okno
Datum objave v DKUM:19.10.2021
Število ogledov:1057
Število prenosov:97
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
DUH, Aljaž, 2021, Oglaševalna fotografija na družbenem omrežju Facebook : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Duh. [Dostopano 14 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80696
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.
Začetek licenciranja:29.09.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Advertising photography on social media Facebook
Opis:On social media, advertising has become very important because of frequent activity. The biggest social media Facebook enables advertisers creative ways on creating an ad, which is consisted from various elements. There is mostly emphasis on advertising photography. Questions were asked in this research stating how important is photography in advertisement and which elements are the most appealing. Through the survey it was discovered that advertising photography is very important for an active Facebook user because photography was picked as a reason in the majority.
Ključne besede:Social media, advertising photography, advertisement


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici