| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Prepoznavnost podjetja Cer - Cvet na družbenem omrežju Facebook
Avtorji:ID Cer, Barbara (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Cer_Barbara_2021.pdf (2,24 MB)
MD5: 3F95D024FF510A9BDD8A467218DE769E
PID: 20.500.12556/dkum/06525ee6-322e-4a75-aafc-9916be13c4d7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Naša življenja se iz dneva v dan spreminjajo. Sledimo tehnološkim razvojem in posledično sledimo tudi novim in inovativnim marketinškim pristopom in strategijam. Tradicionalni marketinški pristopi se spreminjajo in le te vztrajno zamenjujejo avtomatizirane oblike sodobnega digitalnega marketinga. Tovrstna oblika marketinga podjetjem prinaša ne le prednosti iz stroškovnega vidika, temveč močno pripomore k prepoznavnosti blagovnih znamk, njihovem boljšem targetiranju, boljši konverziji in boljšem dosegu. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu je na enem mestu zbranih veliko uporabnih in koristnih informacij o digitalnem marketingu. Opredelili smo digitalni marketing, njegove prednosti in slabosti, strategije in predstavili oblike digitalnega marketinga. Podrobneje smo predstavili tudi družbeno omrežje Facebook in kako lahko podjetje le to uporabi v svoj prid ter boljše rezultate svojega poslovanja. V praktičnem delu je podrobneje predstavljeno podjetje Cer – Cvet in njihova Facebook stran. Namen eksperimenta, ki je bil izveden v okviru diplomske naloge, je bilo dokazati, da lahko z doslednostjo in konsistentnimi objavami na Facebook strani, podjetje dosega pozitivne rezultate in učinke. Za obdobje enega meseca smo splanirali objave za dotično podjetje, jih redno objavljali na Facebook strani in analizirali dobljene rezultate. Na koncu smo na podlagi pridobljenih rezultatov tudi preverili zastavljeni hipotezi.
Ključne besede:Facebook, družbeno omrežje, marketinško komuniciranje, digitalni marketing, Cer – Cvet, prepoznavnost podjetja
Kraj izida:[Maribor
Založnik:B. Cer
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-80580 Novo okno
UDK:339.13:004
COBISS.SI-ID:88636419 Novo okno
Datum objave v DKUM:09.12.2021
Število ogledov:1234
Število prenosov:94
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
CER, Barbara, 2021, Prepoznavnost podjetja Cer - Cvet na družbenem omrežju Facebook [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : B. Cer. [Dostopano 17 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80580
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:20.09.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Recognition of the company Cer - Cvet on social media Facebook
Opis:Our lives change every day. We are monitoring technological developments, we are aiming towards new, innovative marketing approaches. Traditional marketing approaches are changing, what also changes is the marketing approach, which is becoming automated. This kind of marketing is making more profit for the companies, not just in terms of money, but it also contributes to recognizability of trademarks, better targeting , better conversion and greater success. My dissertation is divided into two parts, theoretical and practical part. In theoretical part there are a lot of useful information about digital marketing, it’s advantages, disadvantages, strategies. We presented different forms of digital marketing, we introduced social network Facebook in more detail and how the company can use it in it’s advantage. In practical part, we introduced company Cer-Cvet in more detail and it’s Facebook site. The intention of this dissertation was to show how company can achieve positive results with consistent publishing on Facebook site. We planned publishing for the period of one month for company Cer-Cvet, we were publishing regularly on their Facebook site, then at the end we analyzed the results to confirm our thesis.
Ključne besede:Facebook, social network, marketing communication, digital marketing. Cer-Cvet, recognizability of company


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici