| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Razvoj aktivne računalniške igre kolesarjenja z uporabo pametnega trenažerja : magistrsko delo
Avtorji:ID Soderžnik, Aljaž (Avtor)
ID Črepinšek, Matej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Soderznik_Aljaz_2021.pdf (2,32 MB)
MD5: 4BA15F75E834F490633096FD9BACAFFB
PID: 20.500.12556/dkum/0d6016f9-b740-4142-a7d7-ed0ce0ba0e90
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Magistrsko delo naslavlja področje aktivnih računalniških kolesarskih iger. V ta namen smo najprej opisali princip delovanja aktivnih računalniških iger in proučili literaturo o njihovem vplivu na promocijo zdravega načina življenja. Sledil je pregled najpriljubljenejših obstoječih rešitev na trgu. Ugotovili smo, da pri razvijanju omenjenih iger prihaja do razlik predvsem pri načinu generiranju prog, za komunikacijo med napravami se večina obrača na preverjena, brezžična in varčna protokola ANT+ in Bluetooth Low Energy. Na podlagi teh ugotovitev smo v nadaljevanju magistrskega dela razvili aktivno računalniško kolesarsko igro, v kateri igralec vozi po lastnih progah, ki jih predhodno posname z videokamero, za komunikacijo s kolesarskim trenažerjem pa igra uporablja protokol ANT+.
Ključne besede:aktivne računalniške igre, kolesarjenje, protokol ANT+.
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Soderžnik]
Leto izida:2021
Št. strani:IX, 62 str.
PID:20.500.12556/DKUM-80422 Novo okno
UDK:004.967(043.2)
COBISS.SI-ID:89853955 Novo okno
Datum objave v DKUM:18.10.2021
Število ogledov:940
Število prenosov:95
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
SODERŽNIK, Aljaž, 2021, Razvoj aktivne  računalniške igre  kolesarjenja z uporabo  pametnega trenažerja : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Soderžnik. [Dostopano 27 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80422
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:

Ni podobnih del

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.09.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of an active computer cycling game using a smart trainer
Opis:The master's thesis addresses the field of active computer cycling games. To this end, we described the principle of operation of such games and examined the literature regarding their impact on promoting a healthy lifestyle. This part was followed by an overview of the most popular solutions already present on the market. We found that the developers of these games take a different approach considering how they generate cycling routes. However, when developing communication between devices, the majority resort to proven, wireless, and energy-efficient protocols ANT + and Bluetooth Low Energy. Considering these findings, we have developed an active computer cycling game where the player rides on his own routes that were previously recorded with a video camera while the ANT+ protocol is being used for communication between the game and the smart trainer.
Ključne besede:active video games, cycling, ANT+ protocol


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici