| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Razvoj grafičnega pogona za upodabljanje vokslov : diplomsko delo
Avtorji:ID Koren, Tilen (Avtor)
ID Lukač, Niko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Kohek, Štefan (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Koren_Tilen_2021.pdf (1,31 MB)
MD5: 765D806B17EC7B6F92D6229DA27F854E
PID: 20.500.12556/dkum/8c7842fe-752b-4ec0-ad3c-924cb1e543dc
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Diplomsko delo obsega izdelavo grafičnega pogona za upodabljanje vokslov s poudarkom na prilagojenih algoritmih metode metanja žarkov. Namen je prikazati omejitve in preučiti tehnike razvoja z metodo metanja žarkov na grafičnih procesnih enotah za realno-časovne aplikacije. Metoda metanja žarkov je uporabljena zaradi prepričljivejših rezultatov upodabljanja. Zaradi počasne operacije iskanje presečišč pri metodi metanja žarkov, z trikotniškimi modeli, so v pogonu uporabljeni vokselski modeli. Rezultati so pokazali, da z uporabo vokselskih modelov dosežemo nad šestdeset slik na sekundo pri majhnem številu modelov.
Ključne besede:voksel, grafični pogon, metanje žarkov, mehke sence, grafična procesna enota
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[T. Koren]
Leto izida:2021
Št. strani:XIII, 37 str.
PID:20.500.12556/DKUM-80389 Novo okno
UDK:004.92.021(043.2)
COBISS.SI-ID:96320515 Novo okno
Datum objave v DKUM:18.10.2021
Število ogledov:646
Število prenosov:69
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
KOREN, Tilen, 2021, Razvoj grafičnega pogona za upodabljanje vokslov : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Koren. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80389
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
  1. Oblikovanje sistema embalaže za farmacevtske izdelke
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:10.09.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of voxel-based graphics rendering engine
Opis:The work involves the production of a voxel based graphics renderer with an emphasis on personalized ray tracing algorithms. Ray tracing is used because of its more convincing rendering results. The purpose is to find the boundaries and examine the techniques of ray tracing renderer development on graphics processing units for real-time applications. Due to expensive object intersection operations for triangle based representations, the renderer uses voxel objects. Using the voxel objects, we achieve above sixty frames per second at a small number of models.
Ključne besede:voxel, rendering engine, ray tracing, soft shadows, graphics processing unit


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici