Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Razvoj grafičnega pogona za upodabljanje vokslov : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Koren, Tilen
(Avtor)
ID
Lukač, Niko
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Kohek, Štefan
(Komentor)
Datoteke:
UN_Koren_Tilen_2021.pdf
(1,31 MB)
MD5: 765D806B17EC7B6F92D6229DA27F854E
PID:
20.500.12556/dkum/8c7842fe-752b-4ec0-ad3c-924cb1e543dc
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Diplomsko delo obsega izdelavo grafičnega pogona za upodabljanje vokslov s poudarkom na prilagojenih algoritmih metode metanja žarkov. Namen je prikazati omejitve in preučiti tehnike razvoja z metodo metanja žarkov na grafičnih procesnih enotah za realno-časovne aplikacije. Metoda metanja žarkov je uporabljena zaradi prepričljivejših rezultatov upodabljanja. Zaradi počasne operacije iskanje presečišč pri metodi metanja žarkov, z trikotniškimi modeli, so v pogonu uporabljeni vokselski modeli. Rezultati so pokazali, da z uporabo vokselskih modelov dosežemo nad šestdeset slik na sekundo pri majhnem številu modelov.
Ključne besede:
voksel
,
grafični pogon
,
metanje žarkov
,
mehke sence
,
grafična procesna enota
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[T. Koren]
Leto izida:
2021
Št. strani:
XIII, 37 str.
PID:
20.500.12556/DKUM-80389
UDK:
004.92.021(043.2)
COBISS.SI-ID:
96320515
Datum objave v DKUM:
18.10.2021
Število ogledov:
646
Število prenosov:
69
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOREN, Tilen, 2021,
Razvoj grafičnega pogona za upodabljanje vokslov : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Koren. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80389
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Logistična analiza notranje logistike proizvodnega podjetja
Logistična anliza (ne)povratne embalaže in skladiščenja v podjetju Gorenje gostinstvo, d.o.o.
Logistična analiza skladiščnega poslovanja v podjetju Veyance technologies Europe
Logistična analiza notranje logistike proizvodnega podjetja
Logistična analiza embaliranja in skladiščenja rezervnih delov podjetja Gorenje, d.d.
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Oblikovanje sistema embalaže za farmacevtske izdelke
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:
10.09.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Development of voxel-based graphics rendering engine
Opis:
The work involves the production of a voxel based graphics renderer with an emphasis on personalized ray tracing algorithms. Ray tracing is used because of its more convincing rendering results. The purpose is to find the boundaries and examine the techniques of ray tracing renderer development on graphics processing units for real-time applications. Due to expensive object intersection operations for triangle based representations, the renderer uses voxel objects. Using the voxel objects, we achieve above sixty frames per second at a small number of models.
Ključne besede:
voxel
,
rendering engine
,
ray tracing
,
soft shadows
,
graphics processing unit
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj