| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Dojemanje ciljnega oglaševanja s strani mladih uporabnikov družbenih omrežij : diplomsko delo
Avtorji:ID Jakopič, Veronika (Avtor)
ID Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Pucer, Matevž (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Jakopic_Veronika_2021.pdf (1,77 MB)
MD5: 6BEADAC9CE806CE1AF8E94A5AFD1C8E9
PID: 20.500.12556/dkum/58265b17-f950-4872-b56f-e556aecdb4e5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Ciljno oglaševanje je vrsta oglaševanja, ki omogoča boljše doseganje ciljne skupine, saj prikazani oglasi temeljijo na podatkih o uporabnikovih interesih in značilnostih. Tej vrsti oglaševanja je dandanes izpostavljen praktično vsak uporabnik svetovnega spleta, z množično uporabo družbenih omrežij pa so ciljnemu oglaševanju najbolj izpostavljeni mladi. V teoretičnem delu so predstavljeni ciljno oglaševanje na spletu, zbiranje podatkov in problematika zasebnosti v povezavi z zbiranjem podatkov. V empiričnem delu je bila s kvantitativno metodo izvedena raziskava mladih uporabnikov družbenih omrežij. Tako je bil pridobljen vpogled v dojemanje in mišljenje mladih o ciljnem oglaševanju, kar je bil tudi glavni namen diplomskega dela.
Ključne besede:ciljno oglaševanje, družbeno omrežje, dojemanje, mladi
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[V. Jakopič]
Leto izida:2021
Št. strani:VI, 59 str.
PID:20.500.12556/DKUM-80341 Novo okno
UDK:659.11:004.774.1(043.2)
COBISS.SI-ID:90223107 Novo okno
Datum objave v DKUM:18.10.2021
Število ogledov:967
Število prenosov:137
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
JAKOPIČ, Veronika, 2021, Dojemanje ciljnega oglaševanja s strani mladih uporabnikov družbenih omrežij : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : V. Jakopič. [Dostopano 24 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80341
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.09.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Perception of Targeted Advertising by Young Users of Social Networks
Opis:Targeted advertising is a type of advertising that allows a better reach of the target audience, as the displayed advertisements are based on information about user's interests and characteristics. Today, practically every user of the World Wide Web is exposed to this type of advertising; furthermore, with the mass use of social networks young people are the most susceptible to targeted advertising. The theoretical part presents targeted online advertising, data collection, and the problem of privacy in connection with data collection. In the empirical part, research of young users of social media networks was carried out with a quantitative method. This provided insight into the perception and thinking of young people about targeted advertising, which was also the main purpose of the thesis.
Ključne besede:targeted advertising, social media, perception, youth


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici