| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Pravljica Maček Muri in plesne dejavnosti v vrtcu : diplomsko delo
Avtorji:ID Dovečar, Nika (Avtor)
ID Jurgec, Ana Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Dovecar_Nika_2021.pdf (1,14 MB)
MD5: AF66B801A3391CCFEEBA7A57D167990E
PID: 20.500.12556/dkum/01169754-0925-405c-a20d-877597413d31
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V zaključnem delu predstavljamo plesne dejavnosti skozi katere so otroci spoznali pravljico Maček Muri. Zanimalo nas je, kako lahko otroci spoznajo pravljico na podlagi povezave med predstavnim, besednim in gibalnim načinom učenja. Govorimo o celostnem učenju, ki v ospredje postavlja celovito doživljanje in povezovanje različnih področij. Zanimalo nas je tudi ali bo vsebina pravljice Maček Muri otroke motivirala za plesno ustvarjanje. Diplomsko delo je sestavljeno iz praktičnega in teoretičnega dela. V teoretičnem delu smo se poglobili v kaj je ples, ustvarjalnost, motivacija za ustvarjalnost in izražanje skozi gib. V teoretičnem delu smo se dotaknili tudi pomena pravljice in ilustracije v predšolskem obdobju. V praktičnem delu smo pozornost namenili načrtovanju in izvedbi osmih plesnih dejavnosti skozi katere so otroci na podlagi celovite izkušnje spoznavali pravljico Maček Muri. Sproti smo spremljali odzive otrok in ugotovili, da so otroci skozi plesne dejavnosti pridobivali na gibalnem znanju, plesni samozavesti in si pridobili dragocene plesne izkušnje. Otroci so bili motivirani, vedno bolj so izražali pozitivna čustva in v dejavnostih uživali. Ustvarjalno so raziskali in spoznali zgodbo mačka Murija skozi ples.  
Ključne besede:pravljica, plesne dejavnosti, celostno učenje, predšolski otrok, Maček Muri
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[N. Dovečar]
Leto izida:2021
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 61 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-80325 Novo okno
UDK:793.3:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:85114883 Novo okno
Datum objave v DKUM:16.11.2021
Število ogledov:43645
Število prenosov:221
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
DOVEČAR, Nika, 2021, Pravljica Maček Muri in plesne dejavnosti v vrtcu : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Dovečar. [Dostopano 11 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80325
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:07.09.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Muri the cat fairytale and dance activities in kindergarten
Opis:In the final part, we present dance activities through which the children learned the story of Muri the Cat. We were interested in how children can learn the story based on the connections between the presented, verbal and kinesthetic ways of learning. We are talking about holistic learning, which puts the holistic experience and connection of different areas in the foreground. We were also interested in whether the content of Muri the Cat story would motivate children to create dance. The diploma thesis consists of practical and theoretical work. In the theoretical part, we delved into what dance is, creativity, motivation for creativity and expression through movement. In the theoretical part, we also touched the meaning of fairy tales and illustrations in the preschool period. In the practical part, we paid attention to the planning and implementation of eight dance activities, through which the children, based on comprehensive experiences, learned about the story of Muri the Cat. We monitored the children’s responses and found that the children gained motor skills, dance self-confidence and gained valuable dance experience through dance activities. The children were motivated, expressed more and more positive emotions and enjoyed the activities. They creatively explored and learned about the story of Muri the Cat through dance.
Ključne besede:fairy tale, dance activities, entirely learning, preschool child, Muri the Cat


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici