| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Analiza vibracijskega utrujanja sesalne cevi črpalke olja v motorju z notranjim zgorevanjem
Avtorji:Zadravec, Marko (Avtor)
Glodež, Srečko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Kramberger, Janez (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Zadravec_Marko_2021.pdf (2,44 MB, Vsebina bo dosegljiva po 16.09.2024)
MD5: C5151B4CD49F780AF04F1758F655CFE7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:S pomočjo numeričnih simulacij po metodi končnih elementov, izračuna lastnih vrednosti, vzbujanja in izračuna varnostnih faktorjev, nam je v okviru magistrskega dela uspelo medsebojno primerjati in oceniti dve varianti sesalne cevi za olje motorja TCD 3.6 L4. Vrednotenje konceptnih variant je potekalo na podlagi realnih obremenitev, pridobljenih z meritvami med delovanjem motorja. Ugotovili smo, da je nova konceptna varianta ustrezna, saj je bistveno bolj toga kot obstoječa varianta sesalne cevi za olje.
Ključne besede:sesalna cev črpalke olja, vrednotenje variant, MKE
Leto izida:2021
Izvor:Maribor
Število ogledov:53
Število prenosov:0
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:07.09.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Vibration fatigue analysis of the suction pipe of oil pump in the internal combustion engine
Opis:Using numerical finite element method simulations, eigenvalue calculations, excitation and safety factors calculations, we have been able to compare and evaluate two variants of the TCD 3.6 L4 engine oil intake pipe. The evaluation of the concept variants was carried out on the basis of realistic loads obtained from measurements during engine operation. The design of the new concept variant was found to be adequate, being significantly more rigid than the existing oil suction pipe variant, which needed to be improved.
Ključne besede:oil suction pipe, evaluation of variants, FEM


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici