| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Pomen okoljskih dejavnikov za izbiro učenčevih prostočasnih športnih aktivnosti : magistrsko delo
Avtorji:ID Pivljakovič, Ina (Avtor)
ID Matejek, Črtomir (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Pivljakovic_Ina_2021.pdf (2,20 MB)
MD5: 57BF261EEE52B4CE525748CE26DA05D6
PID: 20.500.12556/dkum/c5d3c062-003e-4c3d-b92d-2fbaab9ddc9a
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen raziskave je bil ugotoviti, katere prostočasne aktivnosti so najbolj pogoste in kateri okoljski dejavniki so pomembni za izbiro prostočasnih aktivnosti učencev od 4. do 9. razreda na mestnih in vaških osnovnih šolah ter ali se ponudba prostočasnih aktivnosti v mestu in na vasi razlikuje. Anketiranje je potekalo na petih osnovnih šolah v Sloveniji, in sicer na OŠ Voličina, na OŠ Jakobski Dol, na OŠ Lenart, na OŠ Bojana Ilicha Maribor in na OŠ Mladika Ptuj. Raziskava je bila izvedena na vzorcu 221 učencev 2. in 3. vzgojno-izobraževalnega obdobja. Podatke za raziskavo smo pridobili s pomočjo spletnega anketnega vprašalnika in jih obdelali v računalniškem programu SPSS. V raziskavi sta uporabljeni deskriptivna in kavzalno-neeksperimentalna metoda. Rezultati raziskave so pokazali, da se pojavljajo razlike v ponudbi prostočasnih aktivnosti med mestom in podeželjem. Prav tako se med starostnimi skupinami pojavijo razlike v vrsti prostočasnih aktivnosti, saj se interes z leti spreminja. Urejenost infrastrukture je v mestih in na vaseh ustrezna in ne predstavlja problema za obiskovanje aktivnosti. Učenci 2. in 3. vzgojno-izobraževalnega obdobja še vedno največ prostega časa namenijo športnim aktivnostim.
Ključne besede:učenci, srednje in pozno otroštvo, pomen gibanja, zunanji dejavniki, organizirane aktivnosti
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[I. Pivljakovič]
Leto izida:2021
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 77 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-80239 Novo okno
UDK:373.3:796(043.2)
COBISS.SI-ID:85291779 Novo okno
Datum objave v DKUM:17.11.2021
Število ogledov:918
Število prenosov:69
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
PIVLJAKOVIČ, Ina, 2021, Pomen okoljskih dejavnikov za izbiro učenčevih prostočasnih športnih aktivnosti : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : I. Pivljakovič. [Dostopano 17 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80239
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo, vendar uporabniki ne rabijo upravljati materialnih avtorskih pravic na izpeljanih delih z enako licenco.
Začetek licenciranja:02.09.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Environmental factors behind leisure time physical activity in pupils
Opis:The main purpose of this research was to find out, which extra-curriculum activities are the most frequent, and which environmental factors are important for choice of extra curricular activities for pupils from 4th to 9th grade at village and urban schools. To find out , if there is a difference between the offer of extra-curricular in towns and on a village. Poll went on five different primary schools in Slovenia: OŠ Voličina, OŠ Jakobski Dol, OŠ Lenart, OŠ Bojana Ilicha and OŠ Mladika Ptuj. The pupil sample consisted of 221 pupils from 2nd and 3rd educational period. The data for this research was collected with the help of online questionnaire, the data was then organized with SPSS computer program. In this research we used descriptive and casually non-experimental method. The research has shown the difference between the offer of extra-curricular activities in town or at the village, and that there is also a difference between extra-curricular activities within age groups. With the age, the interest is changing. Infrastructure is suitable in both, towns and on villages, so that poses no problem for leading extra-curriculum activities. Pupils form 2nd and 3rd educational period still devote most of their free time to sport activities.
Ključne besede:pupils, middle and late childhood, the meaning of physical activity, environmental factors, organized activities


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici