| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uvedba orodij digitalnega marketinga na primeru družabnega omrežja Facebook
Avtorji:ID Perger, Nika (Avtor)
ID Sternad Zabukovšek, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Perger_Nika_2021.pdf (1,05 MB)
MD5: D2E254C77EE9DA76C73F224054684BAB
PID: 20.500.12556/dkum/4738cd82-a015-4c5a-8825-b6400fd25e82
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Spreminjajoče se okolje in tehnološki razvoj sta v zadnjih desetletjih popolnoma preusmerila potrošnjo, načine poslovanja in promocije. Marketing je z izumom interneta dosegel povsem nov obseg, kar je vodilo do pojava digitalnega marketinga. Na vedno bolj nasičenem trgu je digitalna prisotnost postala ključen del tako uspeha kot obstoja podjetja. Prizadevanje za pridobitev konkurenčnih prednosti je spodbudilo vključevanje različnih komponent marketinškega komuniciranja v organizacijo. Vendar preklop od tradicionalnega na digitalni marketing za veliko podjetij ni lahek, saj se na poti skriva ogromno izzivov glede uvedbe novih platform v komunikacijske kanale podjetja. V nalogi bomo predstavili širok pojem digitalnega marketinga, katere kanale obsega ter njegove prednosti in slabosti v primerjavi s tradicionalnim marketingom. V nadaljevanju bomo govorili o petih ključnih korakih pri uvedbi digitalnega marketinga v podjetje in kaj točno le-ti vključujejo. Predstavili bomo družabno omrežje in podjetje Facebook ter njegovo vlogo v poslovnem svetu, kar vključuje storitve, ki jih nudijo izključno podjetjem. V praktičnem delu bomo podrobneje analizirali digitalni marketing podjetja Nike. V ospredju bo njihova marketinška strategija, prav tako pa tudi oglasi na družabnem omrežju Facebook.
Ključne besede:digitalni marketing, družabna omrežja, uvedba digitalnega marketinga, marketinška strategija, Facebook marketing
Kraj izida:[Maribor
Založnik:N. Perger
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-80169 Novo okno
UDK:004.738.5:339.13
COBISS.SI-ID:84162563 Novo okno
Datum objave v DKUM:09.11.2021
Število ogledov:1128
Število prenosov:147
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
PERGER, Nika, 2021, Uvedba orodij digitalnega marketinga na primeru družabnega omrežja Facebook [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Perger. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80169
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:31.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The implementation of digital marketing tools on the example of the social network Facebook
Opis:The changing environment and technological development redirected consumption, ways of doing business, and means of promotion. Marketing has reached a completely new scale with the invention of the Internet, which resulted in the emergence of digital marketing. In an increasingly saturated market, digital presence has become a key part of both the success and survival of a business. The quest to gain competitive advantages has prompted the need to integrate different marketing communication components into an organization. However, the switch from traditional to digital marketing is not easy for many companies, as there are vast amounts of challenges along the way in the adoption of new platforms into a firm’s communication channels. In the assignment, I will present the broad concept of digital marketing, which channels it consists of and its advantages and disadvantages compared to traditional marketing. Furthermore, I will discuss the five key steps in integrating digital marketing to a company and what exactly they include. I will introduce the social network and company Facebook and its role in the business world, which includes the services they offer exclusively to companies. In the practical part, I will analyse Nike's digital marketing in more detail. At the forefront will be their marketing strategy and ads on the social network Facebook.
Ključne besede:digital marketing, social media, integration of digital marketing, marketing strategy, Facebook marketing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici