Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Uvedba orodij digitalnega marketinga na primeru družabnega omrežja Facebook
Avtorji:
ID
Perger, Nika
(Avtor)
ID
Sternad Zabukovšek, Simona
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Perger_Nika_2021.pdf
(1,05 MB)
MD5: D2E254C77EE9DA76C73F224054684BAB
PID:
20.500.12556/dkum/4738cd82-a015-4c5a-8825-b6400fd25e82
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Spreminjajoče se okolje in tehnološki razvoj sta v zadnjih desetletjih popolnoma preusmerila potrošnjo, načine poslovanja in promocije. Marketing je z izumom interneta dosegel povsem nov obseg, kar je vodilo do pojava digitalnega marketinga. Na vedno bolj nasičenem trgu je digitalna prisotnost postala ključen del tako uspeha kot obstoja podjetja. Prizadevanje za pridobitev konkurenčnih prednosti je spodbudilo vključevanje različnih komponent marketinškega komuniciranja v organizacijo. Vendar preklop od tradicionalnega na digitalni marketing za veliko podjetij ni lahek, saj se na poti skriva ogromno izzivov glede uvedbe novih platform v komunikacijske kanale podjetja. V nalogi bomo predstavili širok pojem digitalnega marketinga, katere kanale obsega ter njegove prednosti in slabosti v primerjavi s tradicionalnim marketingom. V nadaljevanju bomo govorili o petih ključnih korakih pri uvedbi digitalnega marketinga v podjetje in kaj točno le-ti vključujejo. Predstavili bomo družabno omrežje in podjetje Facebook ter njegovo vlogo v poslovnem svetu, kar vključuje storitve, ki jih nudijo izključno podjetjem. V praktičnem delu bomo podrobneje analizirali digitalni marketing podjetja Nike. V ospredju bo njihova marketinška strategija, prav tako pa tudi oglasi na družabnem omrežju Facebook.
Ključne besede:
digitalni marketing
,
družabna omrežja
,
uvedba digitalnega marketinga
,
marketinška strategija
,
Facebook marketing
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
N. Perger
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/DKUM-80169
UDK:
004.738.5:339.13
COBISS.SI-ID:
84162563
Datum objave v DKUM:
09.11.2021
Število ogledov:
1128
Število prenosov:
147
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PERGER, Nika, 2021,
Uvedba orodij digitalnega marketinga na primeru družabnega omrežja Facebook
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Perger. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80169
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Rak jajčnikov
Sistemsko zdravljenje tumorjev jajčnikov
Smernice za kirurško zdravljenje bolnic z rakom jajčnikov
Prikaz bolnice z rakom jajčnikov s komentarji
Odkrivanje raka jajčnikov in vloga splošnega zdravnika
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Paliativna zdravstvena nega pacienta z napredovalim rakom požiralnika
Pomen terapevtske komunikacije s pacienti z rakom
Posebnosti komunikacije z onkološkim bolnikom
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
31.08.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The implementation of digital marketing tools on the example of the social network Facebook
Opis:
The changing environment and technological development redirected consumption, ways of doing business, and means of promotion. Marketing has reached a completely new scale with the invention of the Internet, which resulted in the emergence of digital marketing. In an increasingly saturated market, digital presence has become a key part of both the success and survival of a business. The quest to gain competitive advantages has prompted the need to integrate different marketing communication components into an organization. However, the switch from traditional to digital marketing is not easy for many companies, as there are vast amounts of challenges along the way in the adoption of new platforms into a firm’s communication channels. In the assignment, I will present the broad concept of digital marketing, which channels it consists of and its advantages and disadvantages compared to traditional marketing. Furthermore, I will discuss the five key steps in integrating digital marketing to a company and what exactly they include. I will introduce the social network and company Facebook and its role in the business world, which includes the services they offer exclusively to companies. In the practical part, I will analyse Nike's digital marketing in more detail. At the forefront will be their marketing strategy and ads on the social network Facebook.
Ključne besede:
digital marketing
,
social media
,
integration of digital marketing
,
marketing strategy
,
Facebook marketing
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj