| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uporaba učnih sredstev pri predmetu spoznavanje okolja : magistrsko delo
Avtorji:ID Tibaut, Valentina (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Tibaut_Valentina_2021.pdf (2,96 MB)
MD5: D38D6BAFEDF3467A51B019BEDFEB5760
PID: 20.500.12556/dkum/3570e179-e221-427a-89a0-400ae5415f98
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Z magistrskim delom smo želeli raziskati uporabo učnih sredstev pri predmetu spoznavanje okolja. V teoretičnem delu smo proučili učna sredstva in predstavili predmet spoznavanje okolja. Namen empiričnega dela je bil ugotoviti vlogo učnih sredstev pri predmetu spoznavanje okolja. V ta namen smo anketirali 120 razrednih učiteljev, ki poučujejo v 1., 2. ali 3. razredu osnovne šole. V empiričnem delu smo raziskali pogostost uporabe učnih sredstev (vizualnih, avditivnih, avdiovizualnih), pogostost uporabe tekstnih učnih sredstev, pogostost uporabe učbeniških kompletov, razloge za izbiro učbeniških kompletov, pogostost uporabe e-gradiv, pogostost uporabe računalnika pri posameznih tematskih sklopih, pomembnost vključevanja učnih sredstev, zadovoljstvo z opremljenostjo učnih sredstev, morebitno izdelavo učnih sredstev pri predmetu spoznavanje okolja. Ugotovili smo, da učitelji najpogosteje uporabljajo vizualna učna sredstva, prevladuje uporaba fotografij in slik. Najpogostejše uporabljeni tekstni učni pripomočki so delovni zvezek in učbenik. Prevladuje uporaba učbeniškega kompleta Lili in Bine založbe Rokus Klett. Med e-gradivi prevladuje uporaba e-gradiva Lili in Bine. Računalnik kot učno sredstvo pa najpogosteje uporabljajo pri tematskem sklopu Živa bitja. Večina učiteljev zaznava učna sredstva kot zelo pomembna in so zadovoljni z opremljenostjo z učnimi sredstvi.
Ključne besede:učna sredstva, učni pripomočki, predmet spoznavanje okolja, učitelji prvega triletja
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[V. Tibaut]
Leto izida:2021
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XV, 149 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-80116 Novo okno
UDK:37.091.64:3:5(043.2)
COBISS.SI-ID:85477635 Novo okno
Datum objave v DKUM:18.11.2021
Število ogledov:1123
Število prenosov:227
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
TIBAUT, Valentina, 2021, Uporaba učnih sredstev pri predmetu spoznavanje okolja : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : V. Tibaut. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80116
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:30.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Use of teaching aids at school subject Nature
Opis:With the master's thesis we wanted to explore the use of teaching means in the subject of Nature. In the theoretical part, we studied the teaching aids and presented the subject of Nature. The purpose of the empirical work was to determine the role of teaching aids. To this end, we surveyed 120 class teachers who teach in the 1st, 2nd, or 3rd grade of elementary school. In the empirical part we investigated the frequency of using teaching aids (visual, auditory, audiovisual), the frequency of using textual teaching aids, the frequency of using textbook sets, the reasons for choosing textbook sets, the frequency of using e-materials, the frequency of computer use in individual topics, the importance of inclusion teaching aids, satisfaction with the equipment of teaching aids, possible production of teaching aids in the subject of learning about the Nature. We found that teachers most often use visual teaching aids, the use of photographs and images predominates. The most commonly used text learning aids are a workbook and a textbook. The use of the textbook set Lili and Bine by Rokus Klett is predominant. The use of Lili and Bine e-materials predominates among e-materials. The computer as a learning tool is most often used in the thematic section Living Creatures. Most teachers perceive teaching aids as very important and are satisfied with them.
Ključne besede:teaching means, teaching aids, subject Nature, primary school teachers for the first three grades of elementary school


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici