| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Pomembnost uporabniškega vmesnika v razširitvi digitalnega poslovanja bank
Avtorji:ID Podboršek, Jure (Avtor)
ID Sternad Zabukovšek, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Podborsek_Jure_2021.pdf (902,93 KB)
MD5: 734B7F7A5689C0F66022C69847087C64
PID: 20.500.12556/dkum/c49e4f48-240a-4695-8639-79148b3acb0c
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Uporabniki predstavljajo dragocenost podjetja, zato se tudi banke v današnjem času trudijo, da bi v čim večji meri zadovoljile potrebe svojih strank, jim omogočile čim več storitev ter si tako zagotovile lojalnost in konkurenčno prednost. Ena izmed storitev, ki je v zadnjih letih v porastu je tudi elektronsko poslovanje bank. Širitve na e-bančništvo se banke lahko lotijo na dva načina, preko lastnega razvoja rešitve ali preko nakupa celovite programske rešitve. Ugotovili smo, da ima vsak pristop svoje prednosti in slabosti, dejstvo pa je, da nakup celovite rešitve omogoča hitrejši in zanesljivejši prehod na elektronsko poslovanje, saj omogoča standardizirano uvajanje rešitve. Pri razširitvi pa je potrebno veliko pozornosti usmeriti predvsem na uporabniški vmesnik, ki pravzaprav služi kot neke vrste vezni člen med računalnikom in uporabnikom. Po rezultatih metode SUS, s katero smo ocenjevali uporabniške vmesnike spletne banke NLB Klik, Unicredit Online banka in SKB NET, je najvišjo skupno oceno prejela NLB banka, medtem ko je najnižjo prejela SKB banka. V raziskavi z anketnim vprašalnikom pa smo ugotovili, da se veliki večini anketirancev uporabniški vmesnik zdi zelo pomemben ali pomemben ter da se večina anketirancev strinja, da so uporabniški vmesniki njihovih bank pregledni in enostavni za uporabo.
Ključne besede:uporabniški vmesnik, digitalno poslovanje, elektronsko bančništvo, elektronsko poslovanje, metoda SUS
Kraj izida:[Maribor
Založnik:J. Podboršek
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-80079 Novo okno
UDK:004.5:336.71
COBISS.SI-ID:88590339 Novo okno
Datum objave v DKUM:09.12.2021
Število ogledov:826
Število prenosov:62
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
PODBORŠEK, Jure, 2021, Pomembnost uporabniškega  vmesnika v razširitvi  digitalnega poslovanja bank [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Podboršek. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80079
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:29.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Importance of user interface in expansion of digital operations of banks
Opis:Consumers represent a value for a company, that is why banks nowadays try to fullful the needs of their clients by offering as many services as possible to gain loyalty and retain competitive advantage. One of the services banks are providing and is rapidly growing is digital banking. Expansion of services to digital channels or digitalization can be done by buying an already made software solution or developing its own. We discovered that each xxxx has its strenghts and weaknesses, but the fact is that buying a software solution provides faster and more reliable transition to e-commerce as it allows more standarized way of implementation. A lot of attention in digitalization of services must be given to user interface, which serves as sort of a link between a consumer and a service provider. The results of SUS method, which is used for evaluation of user interfaces of digital banking solutions NLB Klik, Unicredit Online banka and SKB NET, show that the best overall rating received NLB Klik, while the worst of the three received SKB NET. In the research conducted with survey questionnaire we found out that most of respondents believe that user interface in digital banking is important and most of them agree that user interfaces are transparent and easy to use.
Ključne besede:user interface, digital bussines, digital banking, e-commerce, SUS method


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici