| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vzajemni razvoj digitalne fotografije in videoiger : diplomsko delo
Avtorji:ID Drame, Matija (Avtor)
ID Družovec, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Pucer, Matevž (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Drame_Matija_2021.pdf (2,06 MB)
MD5: 23A9C899F5C407566471B6603ADDF419
PID: 20.500.12556/dkum/5b1b546a-f10e-4f62-a4ba-0efea0c4b02d
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Namen diplomske naloge je predstaviti pojem fotografiranja v videoigrah in glavne kategorije fotografiranja v videoigrah ter primerjati sodobno vrsto fotografiranja z digitalnim fotografiranjem. Pomembno je, kako dobri so razvijalci virtualnih fotoaparatov in fotografskih funkcij v posnemanju pravih digitalnih fotoaparatov. Virtualne fotografije že postajajo prepričljive v očeh povprečnega opazovalca, vendar je ta prepričljivost močno odvisna od fotorealistične grafike, interaktivnih in poseljenih virtualnih svetov ter od vrhunsko upodobljenih likov v videoigrah. Zaradi tega bodo predstavljene in preizkušene dve sodobni računalniški tehnologiji, namenjeni fotorealistični grafiki, osvetlitev sledenja žarkov (ang. »ray tracing – RTX«) in večanje resolucije z umetno inteligenco (ang. »deep learning super sampling – DLSS«) od podjetja NVIDIA. To nam omogoča zelo sodoben in zmogljiv računalnik.
Ključne besede:fotografiranje v videoigrah, foto način, fotorealizem, simulacija, osvetlitev s sledenjem žarkov
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[M. Drame]
Leto izida:2021
Št. strani:IV, 39 str.
PID:20.500.12556/DKUM-80069 Novo okno
UDK:004.96+779(043.2)
COBISS.SI-ID:89213187 Novo okno
Datum objave v DKUM:19.10.2021
Število ogledov:1163
Število prenosov:62
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
DRAME, Matija, 2021, Vzajemni razvoj digitalne fotografije in videoiger : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Drame. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80069
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:28.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Correlative development of digital photography and videogames
Opis:The purpose of this thesis is to present the concept of video game photography and its main categories, as well as compare this modern type of photography with digital photography. The skill of successfully replicating virtual cameras and photographic parametres is very important to game developers that work with video game photography. Virtual photographs are becoming very convicing to their real world counterparts, but this is very dependant on photorealistic graphics, fully interactive, populated virtual worlds and belieavable video game characters. Because of this we will test some modern computer technologies intended for achieving photorealism in video games, such as ray traced lightning (RTX) and »deep learning super sampling« (DLSS), both of which have been developed by NVIDIA. Our very modern and powerful computer allows us to test this.
Ključne besede:video game photography, photo mode, photorealism, simulation, ray traced lightning (RTX)


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici