Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Analiza marketinškega komuniciranja v podjetju Novatel, d. o. o.
Avtorji:
ID
Bah, Lara
(Avtor)
ID
Milfelner, Borut
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Bah_Lara_2021.pdf
(1,20 MB)
MD5: 0F9948A64A8D9241279527A3F2D3288F
PID:
20.500.12556/dkum/ee4b8a7a-354b-4a88-84e4-863a1237dd2d
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Skozi diplomski projekt smo se seznanili s pomembnostjo marketinškega komuniciranja, s katerim podjetje vzpostavi stik z odjemalci in ostalimi podjetji. Podrobneje smo obravnavali posamezna orodja marketinškega komuniciranja, kot so osebna prodaja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi in neposredni marketing. Vsako izmed omenjenih orodij ima svojo vlogo pri načrtu komuniciranja. Lahko jih uporabljamo posamično, vendar je za večjo učinkovitost bolje, da uporabljamo vsa orodja, ki se med sabo dopolnjujejo in povezujejo, hkrati. Pri analizi v podjetju Novatel smo ugotovili, da je glavni kanal komuniciranja osebna prodaja, s katero se trudijo poistovetiti z odjemalci ter pridobiti njihovo zaupanje. V podjetju so mnenja, da je osebni stik tisti, ki šteje največ ter da se tako lahko najbolj povežeš z odjemalci in jim nudiš, kar potrebujejo in zahtevajo. Poleg osebne prodaje za doseganje svojih ciljev uporabljajo tudi ostala orodja marketinškega komuniciranja. Prišli smo tudi do ugotovitve, da se podjetje Novatel sooča z nekaj pomanjkljivostmi na področju marketinškega komuniciranja, kar bodo v prihodnje skušali tudi odpraviti.
Ključne besede:
marketinško komuniciranje
,
podjetje Novatel
,
osebna prodaja
,
analiza marketinškega komuniciranja
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
L. Bah
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/DKUM-80060
UDK:
659.3
COBISS.SI-ID:
84128515
Datum objave v DKUM:
09.11.2021
Število ogledov:
1064
Število prenosov:
125
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BAH, Lara, 2021,
Analiza marketinškega komuniciranja v podjetju Novatel, d. o. o.
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : L. Bah. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80060
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Centralnobančna digitalna valuta
Kibernetska kriminaliteta
Ozaveščenost uporabnikov družbenega omrežja Facebook o spletnem ribarjenju
To fear or not to fear on cybercrime
Kriminalistični vidik temnega spleta
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Kibernetski kriminal
Razširjeni porazdeljeni aplikacijski okvir za IoT naprave z nizko komunikacijsko hitrostjo
Diskurzi znotraj skupnosti Blockchain
Kibernetski terorizem kot grožnja delovanju sodobne informacijske družbe
Zavedanje domačih uporabnikov v Sloveniji o varnostnih grožnjah pri uporabi domačega računalnika
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
27.08.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Analysis of marketing communication in the company Novatel, d. o. o.
Opis:
In this diploma thesis we explored the importance of marketing communication, with which companies establish contact with clients and other enterprises. We closely examined individual marketing communication tools, such as personal selling, advertising, sales promotion, public relations and direct marketing. Each of the mentioned tools has its role in the communication plan. We can use them individually, but for greater efficiency, it is better to use all the tools that connect with each other at the same time. At Novatel, the analysis showed that the main form of communication is personal selling, with which they try to connect with clients and gain their trust. The company believes that personal contacts are the best way to form a successful business relationship that provides the clients with what they need and demand. In addition to personal selling, they also use some other elements of marketing communication to achieve their goals. We also came to the conclusion that Novatel is still facing some shortcomings in the field of marketing communication, which they will try to eliminate in the future.
Ključne besede:
marketing communication
,
Novatel company
,
personal selling
,
analysis of marketing communication
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj