| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza marketinškega komuniciranja v podjetju Novatel, d. o. o.
Avtorji:ID Bah, Lara (Avtor)
ID Milfelner, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Bah_Lara_2021.pdf (1,20 MB)
MD5: 0F9948A64A8D9241279527A3F2D3288F
PID: 20.500.12556/dkum/ee4b8a7a-354b-4a88-84e4-863a1237dd2d
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Skozi diplomski projekt smo se seznanili s pomembnostjo marketinškega komuniciranja, s katerim podjetje vzpostavi stik z odjemalci in ostalimi podjetji. Podrobneje smo obravnavali posamezna orodja marketinškega komuniciranja, kot so osebna prodaja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi in neposredni marketing. Vsako izmed omenjenih orodij ima svojo vlogo pri načrtu komuniciranja. Lahko jih uporabljamo posamično, vendar je za večjo učinkovitost bolje, da uporabljamo vsa orodja, ki se med sabo dopolnjujejo in povezujejo, hkrati. Pri analizi v podjetju Novatel smo ugotovili, da je glavni kanal komuniciranja osebna prodaja, s katero se trudijo poistovetiti z odjemalci ter pridobiti njihovo zaupanje. V podjetju so mnenja, da je osebni stik tisti, ki šteje največ ter da se tako lahko najbolj povežeš z odjemalci in jim nudiš, kar potrebujejo in zahtevajo. Poleg osebne prodaje za doseganje svojih ciljev uporabljajo tudi ostala orodja marketinškega komuniciranja. Prišli smo tudi do ugotovitve, da se podjetje Novatel sooča z nekaj pomanjkljivostmi na področju marketinškega komuniciranja, kar bodo v prihodnje skušali tudi odpraviti.
Ključne besede:marketinško komuniciranje, podjetje Novatel, osebna prodaja, analiza marketinškega komuniciranja
Kraj izida:[Maribor
Založnik:L. Bah
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-80060 Novo okno
UDK:659.3
COBISS.SI-ID:84128515 Novo okno
Datum objave v DKUM:09.11.2021
Število ogledov:1064
Število prenosov:125
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
BAH, Lara, 2021, Analiza marketinškega komuniciranja v podjetju Novatel, d. o. o. [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : L. Bah. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80060
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of marketing communication in the company Novatel, d. o. o.
Opis:In this diploma thesis we explored the importance of marketing communication, with which companies establish contact with clients and other enterprises. We closely examined individual marketing communication tools, such as personal selling, advertising, sales promotion, public relations and direct marketing. Each of the mentioned tools has its role in the communication plan. We can use them individually, but for greater efficiency, it is better to use all the tools that connect with each other at the same time. At Novatel, the analysis showed that the main form of communication is personal selling, with which they try to connect with clients and gain their trust. The company believes that personal contacts are the best way to form a successful business relationship that provides the clients with what they need and demand. In addition to personal selling, they also use some other elements of marketing communication to achieve their goals. We also came to the conclusion that Novatel is still facing some shortcomings in the field of marketing communication, which they will try to eliminate in the future.
Ključne besede:marketing communication, Novatel company, personal selling, analysis of marketing communication


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici