Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Načrtovanje kurikularnih dejavnosti v vrtcu
Avtorji:
ID
Baša, Moris
(Avtor)
ID
Hmelak, Maja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Basa_Moris_2021.pdf
(2,41 MB)
MD5: 722E84527350D2559D569288B0806D73
PID:
20.500.12556/dkum/18d73430-de23-4122-8fdc-721dcf21ffad
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Vzgojitelji in pomočniki vzgojiteljev imajo pri svojem delu veliko svobode. Prav to jim omogoča izvajanje predšolske vzgoje na zelo različne načine. Ne glede na to, kaj bodo izvajali in na kakšen način, pa morajo svoje dejavnosti ustrezno načrtovati. Naša magistrska naloga se nanaša prav na načrtovanje dejavnosti in iz tega izhajajočih učnih priprav. Cilji zaključnega dela so spoznati načine načrtovanja dejavnosti v vrtcu, ugotoviti, katere so najpogosteje načrtovane oblike priprav, preveriti, katere elemente vsebujejo dnevne priprave vzgojiteljev in njihovih pomočnikov, ter kako pogosto se ti pojavljajo v njihovih učnih pripravah. V povezavi s tem smo izvedli raziskavo, v izhodiščni del katere smo vključili 403 in v dopolnitveni 327 vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev iz naključno izbranih javnih vrtcev. Ugotovili smo, da se pri načrtovanju dejavnosti nekoliko več kot polovica vzgojiteljev in pomočnikov kljub možnosti uporabe različnih spletnih in računalniških programov za pisanje priprav poslužuje obrazcev za načrtovanje, same priprave pa jih večina piše v fizični obliki. Rezultati prav tako kažejo, da so najpogostejši element v učnih pripravah vzgojiteljev in pomočnikov poleg teme in področja dejavnosti globalni cilji, ki jih več kot polovica oblikuje samostojno v kombinaciji s povzemanjem iz Kurikuluma za vrtce, pri čemer jih pogosteje povzemajo iz Kurikuluma.
Ključne besede:
elementi učne priprave
,
javni vrtec
,
načrtovanje dejavnosti
,
procesna raven
,
učni načrt
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Baša]
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/DKUM-79989
UDK:
373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
75915267
Datum objave v DKUM:
14.10.2021
Število ogledov:
2155
Število prenosov:
516
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BAŠA, Moris, 2021,
Načrtovanje kurikularnih dejavnosti v vrtcu
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Baša. [Dostopano 11 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=79989
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Arts and cultural education and dance activities in kindergarten
Planning and perfomance of dance activities in the nursery
The nutcracker ballet show as a basis for dance activities in the kindergarten
Integrating dance and mathematics in the preschool period
Preserving folk heritage through dancing activites in a kindergarten
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Plesne dejavnosti v vrtcu
Kaznovanje v vrtcu
Medpodročno povezovanje plesne umetnosti v vrtcu
Vključevanje aktivnosti prve pomoči v vrtce
Analiza vključevanja predšolskih otrok v plesne dejavnosti
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
25.08.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Planning curricular activities in kindergarten
Opis:
Educators and teaching associate professionals have a lot of freedom in their work. This is what enables them to carry out pre-school education in many different ways. No matter what they do and in what way, they need to plan their activities properly. The purpose of our Master's Thesis is connected with the planning of activities and the resulting educational preparations. The objectives of the final work are to get acquainted with the ways of planning activities in the kindergarten; to find out what are the most common planned forms of preparation and to check which elements are contained in the daily preparations of educators and their assistants; furthermore, in what frequency they appear in their teaching preparations. In connection with this, we conducted a survey, in the initial part of which we included 403 and in the supplementary 327 educators and teaching associate professionals from randomly selected public kindergartens. We found that slightly more than half of educators and teaching associate professionals use planning forms in planning activities, most of which are written in physical form, despite the possibility of using various online and computer programs to write preparations. The results also show that the most common element in the training of educators and assistants, in addition to the topic and area of activity, are global goals as well, that are by a half formulated by them in combination with summarizing from the Kindergarten Curriculum and self-design.
Ključne besede:
activity planning
,
curriculum
,
elements of teaching preparation
,
process level
,
public kindergarten
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj