| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Načrtovanje kurikularnih dejavnosti v vrtcu
Avtorji:ID Baša, Moris (Avtor)
ID Hmelak, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Basa_Moris_2021.pdf (2,41 MB)
MD5: 722E84527350D2559D569288B0806D73
PID: 20.500.12556/dkum/18d73430-de23-4122-8fdc-721dcf21ffad
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Vzgojitelji in pomočniki vzgojiteljev imajo pri svojem delu veliko svobode. Prav to jim omogoča izvajanje predšolske vzgoje na zelo različne načine. Ne glede na to, kaj bodo izvajali in na kakšen način, pa morajo svoje dejavnosti ustrezno načrtovati. Naša magistrska naloga se nanaša prav na načrtovanje dejavnosti in iz tega izhajajočih učnih priprav. Cilji zaključnega dela so spoznati načine načrtovanja dejavnosti v vrtcu, ugotoviti, katere so najpogosteje načrtovane oblike priprav, preveriti, katere elemente vsebujejo dnevne priprave vzgojiteljev in njihovih pomočnikov, ter kako pogosto se ti pojavljajo v njihovih učnih pripravah. V povezavi s tem smo izvedli raziskavo, v izhodiščni del katere smo vključili 403 in v dopolnitveni 327 vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev iz naključno izbranih javnih vrtcev. Ugotovili smo, da se pri načrtovanju dejavnosti nekoliko več kot polovica vzgojiteljev in pomočnikov kljub možnosti uporabe različnih spletnih in računalniških programov za pisanje priprav poslužuje obrazcev za načrtovanje, same priprave pa jih večina piše v fizični obliki. Rezultati prav tako kažejo, da so najpogostejši element v učnih pripravah vzgojiteljev in pomočnikov poleg teme in področja dejavnosti globalni cilji, ki jih več kot polovica oblikuje samostojno v kombinaciji s povzemanjem iz Kurikuluma za vrtce, pri čemer jih pogosteje povzemajo iz Kurikuluma.
Ključne besede:elementi učne priprave, javni vrtec, načrtovanje dejavnosti, procesna raven, učni načrt
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Baša]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-79989 Novo okno
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:75915267 Novo okno
Datum objave v DKUM:14.10.2021
Število ogledov:2155
Število prenosov:516
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
BAŠA, Moris, 2021, Načrtovanje kurikularnih  dejavnosti v vrtcu [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Baša. [Dostopano 11 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=79989
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:25.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Planning curricular activities in kindergarten
Opis:Educators and teaching associate professionals have a lot of freedom in their work. This is what enables them to carry out pre-school education in many different ways. No matter what they do and in what way, they need to plan their activities properly. The purpose of our Master's Thesis is connected with the planning of activities and the resulting educational preparations. The objectives of the final work are to get acquainted with the ways of planning activities in the kindergarten; to find out what are the most common planned forms of preparation and to check which elements are contained in the daily preparations of educators and their assistants; furthermore, in what frequency they appear in their teaching preparations. In connection with this, we conducted a survey, in the initial part of which we included 403 and in the supplementary 327 educators and teaching associate professionals from randomly selected public kindergartens. We found that slightly more than half of educators and teaching associate professionals use planning forms in planning activities, most of which are written in physical form, despite the possibility of using various online and computer programs to write preparations. The results also show that the most common element in the training of educators and assistants, in addition to the topic and area of activity, are global goals as well, that are by a half formulated by them in combination with summarizing from the Kindergarten Curriculum and self-design.
Ključne besede:activity planning, curriculum, elements of teaching preparation, process level, public kindergarten


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici