Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Dobre prakse uporabe senčilnikov pri razvoju računalniške igre : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Vajs, Simon
(Avtor)
ID
Črepinšek, Matej
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Vajs_Simon_2021.pdf
(1,97 MB)
MD5: 904F5DE44778FEE000DA7A94CDD70876
PID:
20.500.12556/dkum/8c057656-ce0b-49ee-adf9-92d83c88faea
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
OpenGL je API za programiranje aplikacij pri upodabljanje grafike. Ponuja ogromno funkcionalnosti za upodabljanje a je vsa funkcionalnost nizko nivojska. Za lažjo izdelavo iger se lahko uporabi ogrodje libGDX, ki ponuja potrebno abstrakcijo za implementacijo kompleksnih iger, z manjšim znanjem o knjižnici OpenGL. Cilj naloge je spoznati senčilni jezik GLSL in osnovne primere senčilnikov ter njihovo uporabo v ogrodju libGDX. Poudarek je tudi na abstrakciji, ki jo libGDX ponuja, za lažjo implementacijo 3D iger.
Ključne besede:
libGDX
,
OpenGL
,
senčilniki
,
GLSL
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[S. Vajs]
Leto izida:
2021
Št. strani:
VIII, 57 str.
PID:
20.500.12556/DKUM-79964
UDK:
004.354.7(043.2)
COBISS.SI-ID:
95555075
Datum objave v DKUM:
18.10.2021
Število ogledov:
642
Število prenosov:
23
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VAJS, Simon, 2021,
Dobre prakse uporabe senčilnikov pri razvoju računalniške igre : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Vajs. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=79964
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Palliative care in nursing homes in Slovenia
The use of dietary supplements in older people
Restrictions on personal liberty of an eldery in a nursing home – unsecured nursing unit
Loneliness of residents in the nursing homes
Perception and ensuring the dignity of residents in a social walfare institution
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vloga managementa znanja v domovih za starejše
Pomembnost prehranskega presajanja in podpore v domovih za starejše
Justification for the use of dietary supplements by athletes
Use of dietary supplements to enhance the concentration of ketone bodies
Analiza nakupnih navad porabnikov prehranskih dopolnil
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.sl
Opis:
Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo, vendar uporabniki ne rabijo upravljati materialnih avtorskih pravic na izpeljanih delih z enako licenco.
Začetek licenciranja:
24.08.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Best practices for using shaders in game development
Opis:
OpenGL is an API for programming applications when rendering graphics. It offers a lot of functionality for rendering, but all the functionality is low level. To make game creation easier, the libGDX framework can be used, which offers the necessary abstraction to implement complex games, with less knowledge of OpenGL. The aim of the thesis is to get acquainted with the GLSL shading language and some examples of shading and their use in the libGDX framework. Emphasis is also placed on the abstraction offered by libGDX to facilitate the implementation of 3D games.
Ključne besede:
libGDX
,
OpenGL
,
shaders
,
GLSL
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj