| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Dobre prakse uporabe senčilnikov pri razvoju računalniške igre : diplomsko delo
Avtorji:ID Vajs, Simon (Avtor)
ID Črepinšek, Matej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Vajs_Simon_2021.pdf (1,97 MB)
MD5: 904F5DE44778FEE000DA7A94CDD70876
PID: 20.500.12556/dkum/8c057656-ce0b-49ee-adf9-92d83c88faea
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:OpenGL je API za programiranje aplikacij pri upodabljanje grafike. Ponuja ogromno funkcionalnosti za upodabljanje a je vsa funkcionalnost nizko nivojska. Za lažjo izdelavo iger se lahko uporabi ogrodje libGDX, ki ponuja potrebno abstrakcijo za implementacijo kompleksnih iger, z manjšim znanjem o knjižnici OpenGL. Cilj naloge je spoznati senčilni jezik GLSL in osnovne primere senčilnikov ter njihovo uporabo v ogrodju libGDX. Poudarek je tudi na abstrakciji, ki jo libGDX ponuja, za lažjo implementacijo 3D iger.
Ključne besede:libGDX, OpenGL, senčilniki, GLSL
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[S. Vajs]
Leto izida:2021
Št. strani:VIII, 57 str.
PID:20.500.12556/DKUM-79964 Novo okno
UDK:004.354.7(043.2)
COBISS.SI-ID:95555075 Novo okno
Datum objave v DKUM:18.10.2021
Število ogledov:642
Število prenosov:23
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
VAJS, Simon, 2021, Dobre prakse uporabe senčilnikov pri razvoju računalniške igre : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Vajs. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=79964
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo, vendar uporabniki ne rabijo upravljati materialnih avtorskih pravic na izpeljanih delih z enako licenco.
Začetek licenciranja:24.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Best practices for using shaders in game development
Opis:OpenGL is an API for programming applications when rendering graphics. It offers a lot of functionality for rendering, but all the functionality is low level. To make game creation easier, the libGDX framework can be used, which offers the necessary abstraction to implement complex games, with less knowledge of OpenGL. The aim of the thesis is to get acquainted with the GLSL shading language and some examples of shading and their use in the libGDX framework. Emphasis is also placed on the abstraction offered by libGDX to facilitate the implementation of 3D games.
Ključne besede:libGDX, OpenGL, shaders, GLSL


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici