Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Komunikacijske ovire medicinske sestre v ambulanti družinske medicine
Avtorji:
ID
Potočnik, Nadja
(Avtor)
ID
Donik, Barbara
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Potocnik_Nadja_2021.pdf
(1,33 MB)
MD5: 4D25BC10614EB28BD7692CCDCB8C1140
PID:
20.500.12556/dkum/20fb72a2-f994-4176-99f8-1ca73f77dc4b
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:
Izhodišča: Komunikacijske ovire povzročijo, da dano sporočilo ni predano tako, kot je bilo mišljeno. Ovire lahko nastanejo v vseh procesih komunikacije s strani pošiljatelja, prejemnika ali s strani okolja. Namen zaključnega dela je raziskati, katere so komunikacijske ovire medicinske sestre v ambulanti družinske medicine. Metode: Raziskava zaključnega dela je temeljila na kvantitativni metodologiji raziskovanja, s katero smo želeli pridobiti podatke o komunikacijskih ovirah medicinske sestre v ambulanti družinske medicine. Kot inštrument raziskovanja smo uporabili anketni vprašalnik, ki smo ga sestavili na osnovi strokovne literature. Podatke smo analizirali in prestavili s pomočjo grafov in tabel. Uporabili smo deskriptivne in inferenčne statistične metode. Rezultati: Ugotovili smo, da medicinske sestre v povprečju dobro zaznajo komunikacijske ovire, vendar pogosto nimajo dovolj časa in veščin, da bi se nanje ustrezno odzvale. Izračunali smo, da 58 % anketiranih meni, da niso dovolj poučeni za primere, ko nastane komunikacijska ovira. Razprava in sklep: Potrebno bi bilo narediti več raziskav s področja prepoznavanja komunikacijskih ovir v zdravstveni negi. Potrebna bi bila tudi dodatna izobraževanja medicinskih sester o spopadanju z nastalimi komunikacijskimi ovirami pri njihovem delu.
Ključne besede:
komunikacija
,
komunikacijske ovire
,
medicinska sestra
,
pacient
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[N. Potočnik]
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/DKUM-79938
UDK:
614.253.5:316.47(043.2)
COBISS.SI-ID:
87087107
Datum objave v DKUM:
30.11.2021
Število ogledov:
1111
Število prenosov:
179
Metapodatki:
Področja:
FZV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
POTOČNIK, Nadja, 2021,
Komunikacijske ovire medicinske sestre v ambulanti družinske medicine
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Potočnik. [Dostopano 27 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=79938
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih v zdravstveni negi v Splošni bolnišnici Celje
Odnos zaposlenih v zdravstveni negi do izobraževanja sodelavcev
Ugotavljanje zadovoljstva zaposlenih v zdravstveni negi na Onkološkem inštitutu
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vpliv vodenja na zadovoljstvo zaposlenih v zdravstveni negi
Poklicna identiteta zaposlenih v zdravstveni negi
Zadovoljstvo zaposlenih v zdravstveni negi v Ortopedski bolnišnici Valdoltra
Stališča zaposlenih v zdravstveni negi do uporabe simulacij visoke stopnje posnemanja resničnosti kot metoda izobraževanja
Dejavniki povezani z zadovoljstvom pri delu zaposlenih v zdravstveni negi
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
23.08.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Nurse communication barriers in family medicine clinic
Opis:
Background: Communication barriers cause a given message not to be delivered as intended. Obstacles can arise in all communication processes from the sender, recipient or from the environment. Our purpose of the final work is to investigate what are the communication barriers of a nurse in a family medicine clinic. Methods: The research of the final work was based on a quantitative research methodology, with which we wanted to obtain data on the communication barriers of a nurse in a family medicine clinic. As a research tool, we used a questionnaire, which was compiled on the basis of professional literature. The data were analyzed and moved using graphs and tables. Descriptive and inferential statistical methods were used. Results: We found that nurses, on average, perceive communication barriers well but often do not have enough time and skills to respond appropriately. We calculated that 58% of respondents believe that they are not sufficiently educated for cases where a communication barrier arises. Discussion and conclusion: More research should be done in the field of identifying communication barriers in nursing. Additional training of nurses on coping with emerging communication barriers in their work would also be needed.
Ključne besede:
communication
,
communication barriers
,
nurse
,
patient
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj