| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza nakupnih navad potrošnikov izdelkov za dojenčke
Avtorji:ID Črnko, Janja (Avtor)
ID Iršič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Crnko_Janja_2021.pdf (1,11 MB)
MD5: 3CA4581B83F6F135CB6BC8B683B63158
PID: 20.500.12556/dkum/d2924783-aad2-4255-8395-4cbbe683718a
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Delo diplomskega projekta preučuje nakupne navade potrošnikov izdelkov za dojenčke. Zaradi širokega trga izdelkov za dojenčke se marsikateri starši težko odločijo za »pravilen« izdelek. Tudi nakup v specializiranih trgovinah za otroke ni več samoumeven, saj se je pojavilo mnogo nizkocenovnih in diskontnih trgovin, ki nudijo izdelke za dojenčke po dostopnejših cenah. V teoretičnem delu smo s pomočjo literature predstavili nakupno vedenje, model zadovoljstva potrošnikov, zvestobo potrošnikov, dejavnike, ki vplivajo na proces nakupnega odločanja, ter proces nakupnega odločanja. V empiričnem delu diplomskega projekta so prikazani rezultati raziskave nakupnih navad potrošnikov izdelkov za dojenčke. Ugotovili smo, da so potrošnikom najbolj pomembni dejavniki kakovost izdelkov ter predhodne izkušnje. Cena in blagovna znamka nista tako pomembna dejavnika, saj so starši pripravljeni narediti/kupiti vse, da bi uspešno zadovoljili potrebe svojih otrok. Zvestoba blagovnim znamkam izdelkov za dojenčke ni tako prisotna pri potrošnikih, kot smo pričakovali. Potrošniki še zmeraj v večini nakupujejo izdelke za dojenčke v specializiranih trgovinah zaradi dostopnosti vseh izdelkov na enem mestu, se pa zvišuje delež potrošnikov, ki kupujejo v trgovinah s splošno ponudbo ali pa rabljene izdelke predvsem zaradi nižjih cen.
Ključne besede:potrošnik, nakupne navade, proces nakupnega odločanja, dejavniki, izdelki za dojenčke
Kraj izida:[Maribor
Založnik:J. Črnko
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-79878 Novo okno
UDK:366.12
COBISS.SI-ID:82787843 Novo okno
Datum objave v DKUM:29.10.2021
Število ogledov:1238
Število prenosov:158
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
ČRNKO, Janja, 2021, Analiza nakupnih navad potrošnikov izdelkov za dojenčke [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Črnko. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=79878
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo, vendar uporabniki ne rabijo upravljati materialnih avtorskih pravic na izpeljanih delih z enako licenco.
Začetek licenciranja:20.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of consumer purchasing habits of baby products
Opis:The diploma thesis studies consumers purchasing habits of baby products. Due to the wide market of baby products, many parents find it difficult to choose the "right" product. Even shopping in specialty baby stores is no longer a matter of course, as many low-cost and discount stores have emerged and offer baby products at more affordable prices. In the theoretical part, with the help of literature, we introduced purchasing behavior, the model of consumer satisfaction, consumer loyalty, factors influencing the purchasing decision-making process and the purchasing decision-making process. The empirical part of the diploma thesis presents the results of a survey of consumers purchasing habits of baby products. We found that the most important factors for consumers are product quality and previous experiences. Price and brand are not such important factors, as parents are willing to do/buy everything just to successfully meet the needs of their children. Loyalty to baby product brands, is not as present among consumers as we expected. Consumers still mostly buy baby products in specialized stores, due to the availability of all products in one place, but the share of consumers who buy in stores with a general offer or buy used products is increasing mainly due to lower prices.
Ključne besede:consumer, purchasing habits, purchasing decision-making process, factors, baby products


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici