Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Analiza nakupnih navad potrošnikov izdelkov za dojenčke
Avtorji:
ID
Črnko, Janja
(Avtor)
ID
Iršič, Matjaž
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Crnko_Janja_2021.pdf
(1,11 MB)
MD5: 3CA4581B83F6F135CB6BC8B683B63158
PID:
20.500.12556/dkum/d2924783-aad2-4255-8395-4cbbe683718a
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Delo diplomskega projekta preučuje nakupne navade potrošnikov izdelkov za dojenčke. Zaradi širokega trga izdelkov za dojenčke se marsikateri starši težko odločijo za »pravilen« izdelek. Tudi nakup v specializiranih trgovinah za otroke ni več samoumeven, saj se je pojavilo mnogo nizkocenovnih in diskontnih trgovin, ki nudijo izdelke za dojenčke po dostopnejših cenah. V teoretičnem delu smo s pomočjo literature predstavili nakupno vedenje, model zadovoljstva potrošnikov, zvestobo potrošnikov, dejavnike, ki vplivajo na proces nakupnega odločanja, ter proces nakupnega odločanja. V empiričnem delu diplomskega projekta so prikazani rezultati raziskave nakupnih navad potrošnikov izdelkov za dojenčke. Ugotovili smo, da so potrošnikom najbolj pomembni dejavniki kakovost izdelkov ter predhodne izkušnje. Cena in blagovna znamka nista tako pomembna dejavnika, saj so starši pripravljeni narediti/kupiti vse, da bi uspešno zadovoljili potrebe svojih otrok. Zvestoba blagovnim znamkam izdelkov za dojenčke ni tako prisotna pri potrošnikih, kot smo pričakovali. Potrošniki še zmeraj v večini nakupujejo izdelke za dojenčke v specializiranih trgovinah zaradi dostopnosti vseh izdelkov na enem mestu, se pa zvišuje delež potrošnikov, ki kupujejo v trgovinah s splošno ponudbo ali pa rabljene izdelke predvsem zaradi nižjih cen.
Ključne besede:
potrošnik
,
nakupne navade
,
proces nakupnega odločanja
,
dejavniki
,
izdelki za dojenčke
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
J. Črnko
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/DKUM-79878
UDK:
366.12
COBISS.SI-ID:
82787843
Datum objave v DKUM:
29.10.2021
Število ogledov:
1238
Število prenosov:
158
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ČRNKO, Janja, 2021,
Analiza nakupnih navad potrošnikov izdelkov za dojenčke
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Črnko. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=79878
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
GoForMura
Az erdőgazdálkodás perspektívái védett ártéri erdőkben
Smjernice za gospodarenje i očuvanje poplavnih šuma
Perspektiven für Waldbewirtschaftung und Naturschutz in Auwäldern
Poplavni, močvirni in obrežni gozdovi v Sloveniji
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Monitoring gozdnih habitatov v Sloveniji in v deželah Skandinavskega polotoka
Gozdna tipologija in kartiranje vegetacije
Monitoring strukturne pestrosti gozdnih habitatnih tipov Nature 2000 s podatki gozdnih inventur
Gozdarske raziskovalne ploskve in stalne vzorčne ploskve na območjih Natura 2000 na Slovenskem
Popis flore na ekstenzivnih travnikih izbranega območja pri Kobilju
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.sl
Opis:
Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo, vendar uporabniki ne rabijo upravljati materialnih avtorskih pravic na izpeljanih delih z enako licenco.
Začetek licenciranja:
20.08.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Analysis of consumer purchasing habits of baby products
Opis:
The diploma thesis studies consumers purchasing habits of baby products. Due to the wide market of baby products, many parents find it difficult to choose the "right" product. Even shopping in specialty baby stores is no longer a matter of course, as many low-cost and discount stores have emerged and offer baby products at more affordable prices. In the theoretical part, with the help of literature, we introduced purchasing behavior, the model of consumer satisfaction, consumer loyalty, factors influencing the purchasing decision-making process and the purchasing decision-making process. The empirical part of the diploma thesis presents the results of a survey of consumers purchasing habits of baby products. We found that the most important factors for consumers are product quality and previous experiences. Price and brand are not such important factors, as parents are willing to do/buy everything just to successfully meet the needs of their children. Loyalty to baby product brands, is not as present among consumers as we expected. Consumers still mostly buy baby products in specialized stores, due to the availability of all products in one place, but the share of consumers who buy in stores with a general offer or buy used products is increasing mainly due to lower prices.
Ključne besede:
consumer
,
purchasing habits
,
purchasing decision-making process
,
factors
,
baby products
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj