| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Dojemanje sponzoriranih objav na družbenem omrežju Instagram s strani mladih uporabnikov : diplomsko delo
Avtorji:ID Rušnik, Miha (Avtor)
ID Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Čakš, Peter (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Rusnik_Miha_2021.pdf (1,49 MB)
MD5: B38D63F3D997E9698BCBC967BFDF1BAF
PID: 20.500.12556/dkum/3e83f2b1-c740-4a82-909e-fabea8fee271
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Instagram je danes eno največjih družbenih omrežij, njegovi uporabniki so tudi mladostniki, ki nimajo veliko izkušenj z oglaševalskimi taktikami. Mladi uporabniki pogosto sledijo vplivnežem, ki nemalokrat oglašujejo izdelke in storitve, kar v njihovih objavah ni vedno jasno označeno. Zaradi narave družbenih omrežij in velikega števila mladih uporabnikov, ki na teh omrežjih preživijo veliko časa, so le-ta odlično okolje za oglaševanje. Z anketo smo raziskali, kako mladi dojemajo sponzorirane objave vplivnežev in kako se nanje odzivajo ter ugotovili, da znajo prepoznavati tovrstne objave, vendar vplivnežem glede nakupovalnih nasvetov ne zaupajo preveč.
Ključne besede:mladostniki, družbena omrežja, Instagram, vplivneži, oglaševanje
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[M. Rušnik]
Leto izida:2021
Št. strani:VI, 54 str.
PID:20.500.12556/DKUM-79722 Novo okno
UDK:004.77:659.11(043.2)
COBISS.SI-ID:95371267 Novo okno
Datum objave v DKUM:18.10.2021
Število ogledov:1202
Število prenosov:159
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
RUŠNIK, Miha, 2021, Dojemanje sponzoriranih objav na družbenem omrežju Instagram s strani mladih uporabnikov : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Rušnik. [Dostopano 22 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=79722
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Perception of sponsored posts on the Instagram social network by young users
Opis:Instagram is one of the largest social networks today and its users include teenagers who do not have much experience with advertising tactics yet. Such users also follow social network influencers who often advertise products and services without clearly stating it in their posts. Due to the nature of social networks and the large number of young users who spend a lot of time on such networks, these platforms are a great environment for advertising. Our survey examined how young users perceive influencers' sponsored posts and how they respond to them. It was found that young people know how to recognize such posts, but do not trust influential people too much when it comes to shopping advice.
Ključne besede:youngsters, social media Instagram, influencers, advertising


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici